دانلود بازی Resident Evil 2 Remake + Update v20191218 برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil 2 Remake + Update v20191218 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

312

1398/9/28

00:06


بالاخره سایه‌ی شوم Denuvo از سر بازی Resident Evil 2 Remake برداشته شد! با انتشار آپدیتی که در ۱۸م دسامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی سازنده بازی صورت گرفت، دنوو به صورت کامل از این بازی حذف گردیده و باعث شد تا دسترسی کامل به آخرین ورژن بازی به همراه تمامی بسته های الحاقی منتشرشده، میسر شود. برای مشاهده ویژگی های این آپدیت و دریافت آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی رزیدنت ایول ۲: ریمیک اثری بی نظیر و به شدت موفق است که کمپانی کپکام آن را توسعه و انتشار داده است. با اینکه Resident Evil 2 Remake تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه اصلی داشته، در عین حال تلاش زیادی هم برای حفط اصالت نسخه اصلی کرده است؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات سازندگان در این زمینه، حفظ داستان بازی بوده است و با اینکه شاید شاهد یک سری سورپرایز‌های جزئی باشیم، اما کلیت داستان بازی دست‌نخورده باقی مانده است.

RESIDENT EVIL 2 PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20191218 incl DLC-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-RESIDENT-EVIL-2

وقایع بازی Resident Evil 2 Remake دو ماه بعد از پایان نسخه اول آغاز می‌شود؛ جایی که بسیاری از مردم منطقه راکون سیتی به ویروس T، ساخته کمپانی آمبرلا آلوده شده و تبدیل به زامبی شده‌اند. لیان اس کندی افسر پلیس جوانی است که بر حسب وظیفه برای ملحق شدن به نیروی پلیس راکون سیتی به این شهر می‌آید؛ البته لیان قرار بود زودتر به این شهر برسد اما بروز اتفاقاتی شخصی این کار را به‌تعویق انداخته است. همچنین پیش از حرکت لیان به سمت راکون سیتی، تماسی مرموز با وی گرفته می‌شود و او را از این کار منع می‌کند که خب لیان توجهی به آن ندارد و به راکون سیتی می‌رسد.

جدا از داستان، عناصر دیگری هم در نسخه بازسازی‌شده دیده می‌شوند که کاملا برگرفته از مکانیزم‌های نسخه اصلی هستند. برای مثال یکی از جنبه‌های مهم بازی‌های رزیدنت ایول پازل‌های آن‌ها است و مکانیزم حل این پازل‌ها در نسخه بازسازی‌شده درست مثل نسخه اصلی خواهد بود؛ به این صورت که مثلا برای باز کردن یک در، باید اداره پلیس راکون سیتی را زیر و رو و کلید مربوطه را پیدا کنید یا در مثالی دیگر مجوز عبور شما از یک راه خاص، فقط با پیدا کردن چند نماد و قرار دادن آن‌ها در جای مخصوص‌شان صادر خواهد شد.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

  • در تاریخ ۲۹م اکتبر ۲۰۱۹ بر اساس دیتای رسمی استیم ورژن v1.2 ساخته شده است.
  • حجم ریپک ۱۶٫۳گیگابایت، حجم نهایی و مورد نیاز برای نصب حدود ۲۵گیگابایت است.
  • مدت زمان نصب حدود ۱۲ الی ۲۰دقیقه می باشد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرها کاملا اوریجینال هستند.
  • فایل انتخابی والپیپرهای بازی در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • تمامی بسته های الحاقی و محتوای Deluxe Edition در این نسخه فعال شده اند. بسته الحاقی The Ghost Survivors نیز در این نسخه لحاظ شده است. برای مشاهده لیست کامل محتوای اضافی این نسخه، لطفا اینجا را کلیک کنید.

—————

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Resident Evil 2-CODEX فشرده سازی شده است.
  • تمامی ۹بسته الحاقی منتشرشده تا اول فوریه ۲۰۱۹ در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. همه چیز بر اساس دیتای اوریجینال خود می باشند. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرهای بازی کاملا اوریجینال هستند. فقط بخش راهنمای نصب در مورد با ریپک فیت گرل را بادقت مطالعه بفرمایید.
  • حجم بازی از ۲۲٫۹گیگابایت به شروع از ۱۳٫۲گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بر روی حدود ۱۰ الی ۲۰دقیقه می باشد.
  • فضای مورد نیاز بعد از نصب بازی حدود ۲۳گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۴۴گیگابایت است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The genre-defining masterpiece Resident Evil 2 returns, completely rebuilt from the ground up for a deeper narrative experience. Using Capcom’s proprietary RE Engine, Resident Evil 2 offers a fresh take on the classic survival horror saga with breathtakingly realistic visuals, heart-pounding immersive audio, a new over-the-shoulder camera, and modernized controls on top of gameplay modes from the original game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

Additional Notes: This game is expected to run at 1080p/30 FPS. If you have don’t have enough graphics memory to run the game at your selected texture quality, you must go to Options > Graphics and lower the texture quality or shadow quality, or decrease the resolution. For certain graphics cards (equivalent to GeForce GTX 760), it is recommended that particle lighting quality is set to low. An internet connection is required for product activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.)

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480 with 3GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

Additional Notes: This game is expected to run at 1080p/60 FPS. An internet connection is required for product activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

===========

آموزش نصب بسته الحاقی Ghost Survivors DLC برای نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که این آپدیت فقط و فقط بر روی نسخه CODEX قابل اعمال است.

2) فایل دانلودی را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. وارد پوشه ی Update بشوید و تمامی محتوای آن را در پوشه ی بازی خود کپی کنید.

3) فایل Resident_Evil_2_Update_2_AiO.bat را اجرا کنید و اگر اخطار داد، به صورت Run as Administrator اجرا کنید و اجازه بدهید تا بازی شما آپدیت شود.

4) محتوای درون پوشه ی Crack_Denuvoless را در پوشه ی بازی خود کپی و جایگزین کنید.

5) بازی را توسط فایل اجرایی re2.exe به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

6) اگر بسته های الحاقی برای شما فعال نشده بود، می توانید محتوای درون پوشه CODEX_emu را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید و مجدد امتحان نمایید.

===========

توضیح فایل های انتخابی نسخه FitGirl:

1) کیفیت ویدیوهای بازی به دو صورت Lossy و Original می باشند. در محتوای دانلودی نسخه فیت گرل از وبسایت دانلودها، فایل های lossy قرار گرفته اند که حجم بسیار کمتری داشته و صدالبته کیفیت ویدیوهای بازی کمتر است. اگر می خواهید ویدیوهای بازی را به صورت اوریجینال داشته باشید، لطفا فایل انتخابی fg-selective videos-original را دانلود کرده و این فایل را به عنوان ویدیوهای بازی خود نصب کنید. ویدیوهای lossy با بیت ریت 3 الی 5مگابیت می باشند. ویدیوهای اوریجینال با بیت ریت حدودا 20مگابیت هستند.

2) فایل انتخابی fg-optional unused-videos حاوی یک سکانس زودتر از هنگام در نسخه آلفا بازی + سکانس های زنده تیم توسعه دهنده در ژاپن می باشد. این فایل انتخابی واقعا بلااستفاده است و می توانید آن را دریافت نکنید.

3) فایل انتخابی fg-optional wallpapers درواقع باندل والپیپرهای بازی می باشد که دریافت آن ها الزامی نیست. در ضمن، کیفیت عکس ها در این فایل انتخابی از PNG به JPG تبدیل شده است. اگر نسخه PNG را می خواهید، پک والپیپر که وبسایت دانلودها به صورت جداگانه قرار داده است را دریافت کنید.

===========

آموزش جامع رفع مشکلات بازی:

لطفا برای مطالعه کامل آموزش رفع مشکلات بازی رزیدنت ایول 2: ریمیک، کلیک کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو