دانلود بازی Batman The Enemy Within The Telltale Series Shadows Edition

دانلود بازی Batman The Enemy Within The Telltale Series Shadows Edition


منبع: دانلود ها

112

1398/9/28

01:55


نسخه Shadows Edition درواقع نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Batman The Enemy Within است که با ویژگی‌های جدید مانند استایل گرافیکی نوآر، بهبود گرافیک بازی و محتوای قابل دانلود جدید تحت عنوان Shadows Mode DLC در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این بازی گیمرها را به درون ذهن مغشوش بروس وین در روایتی اورجینال و خشن می‌فرستد و آن‌ها را با کشف عواقب عجیب و دور از ذهن انتخاب‌های شوالیه‌ی تاریکی، به چالش می‌کشد. به‌عنوان بتمن، بازیکنان با متحدان و مخالفان کلاسیک کامیک‌های این شخصیت رو‌به‌رو می‌شوند و معنای واقعی بودن در لباس بتمن در قالب بروس وین را درک می‌کنند.

 پس از موفقیت فصل اول این بازی که با عنوان Batman The Telltale Series Season 1 در پنج قسمت منتشر شد (ناگفته نماند که از قسمت سوم به بعد، انتقاد زیادی به این بازی شد) حال با فصل دوم این بازی با سرتیتر The Enemy Within همراه خواهیم شد که عنوان جدید تل تیل می باشد. آنتاگونیست اصلی این فصل از بازی شخصیت ریدلر است که با وسیله‌ای اره‌مانند اهدافش را به قتل می‌رساند. وی همچنین یک سری سرنخ نیز در صحنه‌های قتل قرار می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد باهوش‌تر از آن است که افراد دیگر حتی با وجود این سرنخ‌ها بتوانند وی را دستگیر کنند. به هر حال در فصل دوم بازی هم گیمر مانند فصل گذشته، باید در نقش بتمن و بروس وین کار‌های مختلفی انجام داده و به قتل‌های ریدلر پایان دهد.  ریدلر برای ایجاد آشوب در گاتهام برگشته و معما‌های ترسناکش حاکی از بحران بزرگ‌تری هستند. با برگشت یک مامور فدرال بی‌رحم و جوکر، بتمن باید متحد‌های خودش را هدایت کند؛ در حالی که بروس وین سعی در مخفی کردن هویتش دارد. به کدام یک از متحدان بتمن اعتماد می‌کنید و چقدر می‌گذارید بروس وین در تاریکی فرو برود؟

Batman The Enemy Within The Telltale Series Shadows Edition PC-CODEX

دانلود-بازی-Batman-The-Enemy-Within

ماهیت یک بازی ماجراجویی، این است که در آن بتوانید معما‌های مختلفی را حل کنید. اما بازی Batman The Enemy Within در راه حل معما‌های ریدلر کمی بیش از حد شما را راهنمایی می‌کند. با این حال یک هیجان و تنش خاصی در اپیزود اول بازی دیده می‌شود که برگ برنده آن است. علاوه بر این، شروع خوب فصل دوم بازی سوال‌های مختلفی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها، چگونگی تبدیل شدن جان دو به جوکر است. در کل بازی باعث شد تا هیجان بیش‌تری به ادامه فصل داشته باشم.

اپیزود اول بازی، یک اپیزود افتتاحیه خیلی خوب برای فصل دوم بازی بتمن است. ایده‌هایی که تل‌تیل گیمز در این فصل از بازی گنجانده، به مراتب بزرگ‌تر و بلند پروازانه‌تر از تمام چیز‌هایی هستند که در فصل اول بازی دیده بودیم. اما به نقل از دیستراکتیوید با انتقادی مبنی بر این جملات مواجه هستیم: “افرادی که طرفدار بازی‌های داستان‌محور تل‌تیل گیمز نیستند، قطعا خیلی از فصل جدید بتمن هم لذت نخواهند برد و این بازی هم باعث نخواهد شد تا آن‌ها به این ژانر علاقه‌مند شوند. با این حال افرادی که بازی‌های قبلی و مخصوصا فصل قبلی بتمن را دوست داشتند، قطعا از این بازی هم لذت خواهند برد و غرق ماجرا‌های آن خواهند شد.”

info

Step into the shadows and experience the twisted world of Telltale’s Batman in a way that brings the fractured persona of the Dark Knight and the City of Gotham to life in a sinister, new way. Enhanced with hand recolored game play and remastered textures, the Telltale Batman Shadows Edition brings all ten Telltale Batman episodes across two seasons into one, complete game while staying true to the spirit of the Dark Knight’s rich, visually compelling history.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT) – LATEST DRIVERS REQUIRED

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: Direct X 11 sound device

Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics.

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

——————–

آموزش رفع مشکل سیوهای بازی:

اگر هنگامی که می خواهید بازی را اجرا کنید، اخطار دانلود مجدد اپیزودهای بازی به شما داده شد، در صورتی که نسخه فعلی همه اپیزودها را در خود دارد، لطفا سیوهای موجود در فولدر زیر را کاملا پاک کنید و مجدد تلاش نمایید:

Documents / Telltale Games / Batman The Telltale Series

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو