تجربه هیجان واقعی در مقاصد برتر گردشگری جهان

تجربه هیجان واقعی در مقاصد برتر گردشگری جهان


منبع: همگردی

154

1398/9/28

11:35


سفرهای ماجراجویانه از آن دسته سفرها هستند که شامل فعالیت های هیجان انگیز و سخت می شوند. در حقیقت، فعالیت هایی که باعث می شوند سطح آدرنالین بدنتان افزایش یابد، تمامی حس های شما به طور همزمان به کار بیفتند و احساسات قدرتمند و تاثیرگذاری را تجربه کنید. اگر از این گونه احساسات خوشتان می آید یا در جستجوی سفری برای افزایش آدرنالین و تجربه نهایت هیجان هستید، بهتر است مطلب مقاصد برتر گردشگری جهان را بخوانید و با مقاصد گردشگری هیجان انگیز جهان بیشتر آشنا شوید. همه مقاصد گردشگری جهان در داشتن سه چیز مشترک هستند: فرهنگ، طبیعت و ماجراجویی.

مقاصد برتر گردشگری جهان

کاستاریکا

کشور کاستاریکا دارای هزاران نقطه مناسب برای انجام بهترین ورزش ها و فعالیت های ماجراجویانه است، به همین دلیل هم درصدر فهرست مقاصد گردشگری هیجان انگیز جهان قرار دارد. کاستاریکا دارای سواحل بسیار زیبا، جنگل های استوایی و آتشفشان های باشکوه بوده و تمامی این ها باعث می شوند تا این کشور یک جذابیت خاص و منحصر به فرد داشته باشد. می بایست توجه کنید که این کشور بیش از 6 درصد تنوع زیست شناسی جهان را در بر گرفت. وقتی در این مورد از مقاصد برتر گردشگری جهان به دنبال ورزش های ماجراجویانه می گردید، گستره وسیعی از فعالیت ها را برای انتخاب و تجربه پیدا می کنید. جنگل گردی در جستجوی آتشفشان های فعال و در حال فوران، حضور در مراکز ورزشی مختلف در جنگل ها که شامل زیپ لاین های هیجان انگیز هستند، گشت و گذار در رودخانه های منطقه به وسیله قایق و یا قایق سواری در رودخانه خروشان. کاستاریکا بهشت مقاصد گردشگری هیجان انگیز جهان به شمار می رود و برای درک کامل این نکته می بایست حتما سفری به این کشور تماشایی داشته باشید.

کاستاریکا

تانزانیا

تحقیق در مورد مقاصد برتر گردشگری جهان که لبریز از ماجراجویی هستند، ما را به کشوری با جذابیت طبیعی بی همتا سوق می دهد: تانزانیا. در این کشور به دلیل تنوع پوشش گیاهی و جانوری که همه در نزدیکی شما هستند، عالی ترین تماس با دنیای طبیعی را خواهید داشت. توصیه می کنیم در یک سافاری در کشور تانزانیا شرکت کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که از تک تک گونه های جانوری در حالیکه در محل زندگی طبیعی خود هستند، عکس بگیرید و آن ها را از نزدیک تماشا کنید. رد شدن از دشت های تانزانیا با یک جیپ یا یک اتومبیل آفرود دیگر و احساس کردن تضادهای قاره آفریقا در بهترین حالت و به بهترین روش ممکن، خود یک ماجراجویی فوق العاده به شمار می رود. بعلاوه، تانزانیا پارک های طبیعی متعددی برای گشت و گذار به شما ارائه می دهد؛ پارک هایی مانند پارک طبیعی سرنگتی Serengeti Natural Park که بزرگترین منطقه حفاظت شده طبیعی در تانزانیا به شمار می رود و در آن شیرها، زرافه ها، یوزپلنگ ها و سایر حیوانات وحشی دیگر یافت می شوند. پارک طبیعی دیگری که اگر به دنبال سفر ماجراجویانه در این مورد از مقاصد گردشگری جهان هستید نباید بازدید از آن را از دست بدهید، پارک طبیعی کلیمانجارو Kilimanjaro natural park است. کوه آتشفشان کلیمانجارو با 5895 متر ارتفاع، بلندترین کوه در قاره آفریقا محسوب می شود.

تانزانیا

استرالیا

استرالیا برای عاشقان سفرهای ماجراجویانه و ورزش های آبی پر ریسک، یک مکان ایده آل است. تمامی فعالیت های آبی در این مورد از مقاصد گردشگری جهان جز جاذبه های اصلی آن محسوب می شوند. در سفر به استرالیا، انجام هیچ یک از این فعالیت های پر ریسک را از دست ندهید: موج سواری، کایت سواری و سواری بر باد. در این مورد از مقاصد گردشگری جهان، خطرناک ترین رگاتاها (انواع مسابقات قایق سواری) در جهان برگزار می شوند. مسابقات سیدنی هوبارت Sydney-Hobart که رگاتای پایان جهان نیز نامیده می شود، از مهمترین این مسابقات است. موج های خارق العاده و گذرگاه های باریک باعث می شوند تا این رگاتا خطرناک ترین ماجراجویی جهان به شمار رود؛ چیزی خطرناکتر از رالی پاریس داکار Paris-Dakar یا فتح قله کوه کی2 که در رشته کوه های هیمالیا میان مرز کشورهای پاکستان و چین قرار گرفته و دارای فنی ترین و سخت ترین مسیر صعود در جهان است. اگر فعالیت های پر ریسک آبی را در این کشور در نظر نگیریم، درون استرالیا نیز مسیرهای کوهنوردی و گردش های هیجان انگیز وجود دارند.

استرالیا

برزیل

برزیل یکی از آن کشورهایی است که هرگز نباید از فهرست بهترین مقاصد گردشگری مملو از ماجراجویی خط بخورد. در سفر به برزیل، به دلیل تعداد بسیار زیاد مکان های کوهستانی و صخره ای، کوهنوردی اصلی ترین ورزش و فعالیت ماجراجویانه به شمار می رود. چهار مکان ایده آل در این کشور برای لذت بردن از کوهنوردی وجود دارند: سرا دوس آورگائوس Serra dos Orgãos، پدرا دو بائو Pedra do Baú، ترس پیکوس سالیناس Tres Picos-Salinas و سرا دو کیپو Serra do Cipó. بهترین حالت ممکن این است که کوهنوردی را با صخره نوردی که یک ورزش پر ریسک تیگر است و آدرنالینی که به دنبالش هستید را در بدنتان تولید می کند، ترکیب کنید. بعلاوه، کشور برزیل بخاطر داشتن بزرگترین منطقه طبیعی در جهان شهرت دارد: جنگل آمازون Amazon. این جنگل باشکوه یک مکان ایده آل برای پرسه زدن و گم شدن است و با قایق سواری یا کنو سواری در رودخانه آمازون Amazon river می توانید بهترین گردش ماجراجویانه را تجربه کنید.

برزیل

نیوزیلند

نیوزیلند یک مکان خارق العاده، مملو از چالش های سخت و مکان های ایده آل برای انجام ورزش های پر ریسک و فعالیت های هیجان انگیز است. مهمترین این فعالیت ها در این کشور، بانجی جامپینگ بوده، زیرا طرفداران این فعالیت اعتقاد دارند این ورزش هیجان انگیز یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که می توانید در نیوزیلند انجام دهید. برای این که به طور کامل از انجام بانجی جامپینگ لذت ببرید، می بایسد به اسکیپرز کنیون Skippers Canyon سفر کنید و به ایستگاه بانجی جامپینگ بروید. این نقطه یکی از مشهور ترین نقاط جهان برای انجام بانجی جامپینگ به شمار می رود. اسنو برد سواری و اسکی نیز می توانند در فهرست فعالیت های پر ریسک و هیجان انگیز در سفر به نیوزیلند قرار بگیرند؛ زیرا چهار مرکز تفریحی اقامتی ویژه اسکی با شهرت جهانی در این کشور موجود هستند.

مقاصد گردشگری خارق العاده پر از ماجراجویی : نیوزیلند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو