آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد روسی اصل خوشمزه و مجلسی

منبع: نمکستان

151

1398/9/28

11:43


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد روسی اصل خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد روسی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سالاد روسی سیب زمینی ← ۵۰۰ گرم هویج ← ۳۰۰ […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد روسی اصل خوشمزه و مجلسی

سالاد روسی خوشمزه,سالاد روسی مجلسی,سالاد روسی با شوید,سالاد روسی

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد روسی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سالاد روسی

  • سیب زمینی ۵۰۰ گرم
  • هویج ۳۰۰ گرم
  • کالباس ۵۰۰ گرم
  • خیار شور ۲۵۰ گرم
  • کنسرو نخود فرنگی ۱ عدد
  • سس مایونز به میزان لازم
  • نمک و فلفل به میزان لازم

سالاد اندونزی خوشمزه,سالاد اندونزی با کشمش,سالاد اندونزی اصل,سالاد اندونزی با کلم,سالاد اندونزی

سالاد روسی با لبو,سالاد روسیه,طرز تهیه سالاد روسی,دستور سالاد روسی

طرز تهیه سالاد روسی

با آموزش طرز تهیه سالاد روسی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سالاد روسی ابتدا باید سیب زمینی ها را آبپز کنیم ، البته باید سیب زمینی ها بحدی بپزند که له نشوند و راحت برش بخورند.

پس از اینکه سیب زمینی ها آماده شدند ، انها را با کاردی تیز با دقت بصورت نکینی و ریز خرد می کنیم و داخل ظرف مخصوص سالاد می ریزیم. بعد از اینکاز خیار شور و کالباس را نیز به صورت نگینی خرد می کنیم و به ظرف اضافه می کنیم.

حالا هویج ها را هم مانند سیب زمینی ها آبپز می کنیم به طوری که خیلی پخته و له نشوند. سپس آنها را خرد کرده به همراه نخود فرنگی اضافه کنید و به آنها سس مایونز اضافه کنید.

میزانی که سس مایونز استفاده می کنید کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد ولی این سالاد مانند سالاد ماکارونی و سالاد الویه با سس بیشتر خیلی خوشمزه تر می شود.

نمک را هم به اندازه دلخواه اضافه کنید و مخلوط کنید ، طوری که سیب زمینی ها له نشوند. می توانید به جای کالباس از سبزیجات در تهیه این سالاد استفاده کنید. برای تزیین هم می توانید مقداری شوید روی سالاد بریزید.

سالاد ماکارونی با مرغ,سالاد ماکارونی ساده,سالاد ماکارونی خوشمزه,سالاد ماکارونی مجلسی,سالاد ماکارونی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد روسی اصل خوشمزه و مجلسی

[toggle title=”کلمات کلیدی” state=”close” ]سالاد روسی،سالاد روسی با لبو،سالاد روسی مجلسی،سالاد روسیه،سالاد روسی قالبی،سالاد روسی بهار سایت،سالاد روسی دونفره،سالاد روسی طرز تهیه،سالاد روسی لبو،سالاد روسی با ژامبون،طرز تهیه سالاد روسی با لبو،سالاد روس با لبو،سالاد روس مجلسی،سالاد روسیه ای،سالاد الویه روسیه،سالاد اولویه روسیه،سالاد الویه مخصوص روسیه،طرز تهیه سالاد روسیه،سالاد روس قالبی،طرز تهیه سالاد روسی قالبی،طرز تهیه سالاد روسی بهار سایت،سالاد روس طرز تهیه،طرز تهیه سالاد روسی خوشمزه،طرز تهیه سالاد روسی با ژامبون،طرز تهیه سالاد روسی با شوید،طرز تهیه سالاد روسی اصل،طرز تهیهی سالاد روسی،سالاد لبوی روسی[/toggle]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو