سریال «تلماسه» هم به دنی ویلنوو رسید

منبع: آی سینما

138

1398/3/22

01:48


سریال «تلماسه» هم به دنی ویلنوو رسید

آی سینما: دنی ویلنوو کارگردان کانادایی فیلم‌های «سیکاریو» و «بلید رانر ۲۰۴۹» که قرار است فیلم «تلماسه» دیوید لینچ را بازسازی کند، سریال «تلماسه: انجمن خواهری» را هم خواهد ساخت. این سریال برای  سرویس تلویزیونی آنلاین برادران وارنر تولید خواهد شد.

داستان «تلماسه: انجمن خواهری‌» در دنیای رمان‌های حماسی فرانک هربرت می‌گذرد و از زوایه دید زنان مرموزی روایت می‌شود که با عنوان «بن گزریت» شناخته می‌شوند. آنها توانایی جسمی و ذهنی فوق‌العاده دارند و وارد مناسبات قدرت ایمپریوم می‌شوند که در نهایت آنها را به سیاره ناشناخته آراکیس می‌کشاند که ساکنانش آن را تلماسه می‌خوانند ‌

ویلنوو قرار است قسمت اول این سریال را بر اساس فیلمنامه جان اسپاییتس کارگردانی کند. این دو فیلمنامه نسخه سینمایی «تلماسه» را هم در کنار اریک راث می‌نویسند. آنها همچنین همراه با برایان هربرت، بریان مریت و کیم هربرت تهیه کنندگان سریال «تلماسه: انجمن خواهری» خواهند بود.

فرانک هربرت «تلماسه» را در سال ۱۹۶۵ منتشر کرد که تبدیل به یکی از مهم‌ترین رمان‌های تاریخ ادبیات علمی‌-تخیلی شد‌ او پنج دنباله هم برای این داستان نوشت و بعد از او دو پسرش هم چندین داستان دیگر در ادامه این مجموعه نوشتند.

رمان اول «تلماسه» در سال ۱۹۸۴ توسط دیوید لینچ به فیلم تبدیل شد. ویلنوو قرار است آن فیلم را با حضور بازیگرانی مانند تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارسگارد و دیو باتیستا بازسازی کند و این فیلم ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

9417

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو