بهترین هتل های اردبیل از نگاه مسافران

بهترین هتل های اردبیل از نگاه مسافران


منبع: همگردی

359

1398/3/22

08:21


کوه سبلان یکی از نمادهای مطرح اردبیل است، اکثر آنان که به این شهر سفر می کنند، از این کوه زیبا و باشکوه دیدن می کنند. سبلان جز معدود کوه های ایران است که فرهنگ، سنت و تاریخ منطقه آذربایجان خصوصا اردبیل با آن در هم آمیخته و از منظر طبیعی نیز دارای اکوسیستم خاص است. برای اقامت در این شهر و دیدن زیبایی هایش کار را برایتان آسان کردیم و به بهترین هتل های اردبیل از نگاه مسافران پرداختیم.

به گزارش خبرنگار همگردی، شهر اردبیل در میان دشت جای گرفته و شناخته ترین منطقه در این استان سرعین است. دور تا دور اردبیل را شهرها و روستاهایی گرفته که انسان را از آن همه زیبایی متحیر می سازد. مشگین شهر یکی از این مناطق بکر و دیدنی است. برای اقامت در اردبیل هتل ها و اقامتگاه هایی وجود دارند که براساس دیدگاه مسافران و کاربران سایت tripadvisor به 5 هتل 4 ستاره این شهر پرداخته ایم.

هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین، هتلی نوساز است. این هتل در نوروز سال 97 به بهره برداری رسید و پنج طبقه و 20 واحد اقامتی است. هتل رویال پارک اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه است که توانسته در اتحادیه Spawatter اروپا عضو شود. این هتل دارای کلینیک تخصصی آبدرمانی و 13 استخر خصوصی و عمومی است. آب گرم معدنی مجموعه آبدرمانی بین المللی رویال پارک از محل آبگرم گاومیش گلی منتقل شده و از لحاظ موقعیت مکانی، هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین با قرارگیری در خیابان دارایی، موجب دسترسی آسان میهمانان به مناطق مختلف شهر و مرکز خرید اطلس می شود. به گفته مسافران این هتل از امکانات و خدمات ویژه و استانداردهای جهانی برخوردار است. یکی از گران ترین هتل اردبیل، هتل رویال پارک است و هزینه اقامت در این هتل از 450 هزار تومان شروع می شود.

هتل رویال پارک سرعین

هتل بین المللی لاله

هتل لاله سرعین کمی قدیمی تر از هتل رویال است. این هتل با 97 باب اتاق و سوئیت، در سال 1379 به بهره برداری رسیده است. هتل لاله چهار طبقه دارد و هر سال یکی از بخش های هتل نوسازی می شود. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، در مرکز شهر واقع شده و به مجتمع های آب درمانی دسترسی آسانی دارد. مکان هایی دیدنی همچون دهکده صخره ای ویند کلخوران در فاصله هفت کیلومتری از هتل لاله قرار دارد که مزیت دیگر این هتل به شمار می آید. این هتل در رنج قیمتی متوسط روبه بالا قرار گرفته و هزینه اقامت در این هتل از 245 هزار تومان آغاز می شود.

هتل بین المللی لاله

هتل ارشاد

هتل ارشاد سرعین در پنج طبقه ساخته شده و دارای 56 واحد اقامتی است. این هتل از سال 79 میزبان گردشگران بوده و بخش های مختلف آن در سال 95 بازسازی شده اند. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل ارشاد در ابتدای جاده سلامت قرار گرفته و دسترسی را به نقاط مختلف شهر آسان کرده است. مجتمع آبدرمانی هتل از تجهیزات مدرن در بخش مجموعه ورزشی و آبی بهره گرفته و گردشگران زیادی را به اقامت در این هتل راغب کرده است. به گفته مسافران یکی از مزایای این هتل چهار ستاره پرسنل میهمان نواز و خوش اخلاق آن هستند. هتل ارشاد جز هتل های با قیمت مناسب است و هزینه اقامت در این هتل از 142 هزار تومان شروع می شود.

هتل ارشاد

هتل پدرام

هتل پدرام سرعین در سال 93 احداث شده است. این هتل 46 واحد اقامتی دارد و دارای 8 طبقه مثبت و 3 طبقه منفی است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل پدرام در مرکز شهر واقع است و به مجتمع های آب درمانی سبلان و پهن لو دسترسی آسانی دارد. اتاق های این هتل طبق استانداردهای هتلداری عایق بندی شده و دیوارهای دو جداره آن، مانع سلب آسایش میهمانان می شود. هتل پدرام در دسته هتل های گران قیمت قرار می گیرد و هزینه اقامت در آن از 479 هزار تومان است.

هتل پدرام

هتل رضوان خلیج فارس

هتل رضوان خلیج فارس سرعین در سال 84 در زمینی به وسعت 5500 متر مربع بنا شد. اتاق های این هتل در سال 95 بازسازی شدند. این هتل دارای سه ساختمان است که در کنار یکدیگر قرار دارند و هر ساختمان شامل چهار طبقه و یک نیم طبقه است. هتل رضوان 80 واحد اقامتی دارد. این هتل چهار ستاره در خیابان بعثت واقع شده و میهمانان با پیمودن مسافت حداکثر 2 کیلومتر می توانند به مجتمع آبدرمانی رویال پارک، سبلان و ایرانیان دسترسی داشته باشند. هزینه اقامت در این هتل از 215 هزار تومان شروع می شود.

هتل رضوان خلیج فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو