«کیانو ریوز» مودب و متفاوت در رفتار با زنان؛ «هدیه‌ای از طرف خداوند» و «جنتلمن واقعی»

«کیانو ریوز» مودب و متفاوت در رفتار با زنان؛ «هدیه‌ای از طرف خداوند» و «جنتلمن واقعی»


منبع: روزیاتو

157

1398/3/22

10:21


«کیانو ریوز» مودب و متفاوت در رفتار با زنان؛ «هدیه‌ای از طرف خداوند» و «جنتلمن واقعی»

بازیگر مجموعه فیلم های «جان ویک» هنگام عکس گرفتن با زنان سعی می کند بدن آن ها را لمس نکند

در روزهای اخیر انتشار تصاویری از کیانو ریوز که او را در حال عکس گرفتن با طرفداران زنش نشان می دهد بدون این که به آن ها دست بزند، بسیاری را حیرت زده کرده است. یک صفحه فیسبوکی چندین عکس این بازیگر نام آشنای هالیوودی را منتشر کرده که نشان می دهند ریوز ۵۴ ساله الگوی خاص و یکسانی در شکل دست هایش هنگام گرفتن عکس با طرفداران زن خود دارد که معمولاً پشت این افراد قرار می گیرد بدون اینکه تماسی با بدن آن ها داشته باشد. از زمانی که این عادت بی نظیر فاش شده، بسیاری از طرفداران این بازیگر لبنانی الاصل او را به خاطر سبک رفتار و ادبش مورد تحسین قرار داده و به او لقب «جنتلمن» واقعی داده اند.

کیانو ریوز بازیگر جان ویک

این صفحه فیسبوکی با عنوان «Unprofessional Madman»، مجموعه ای از تصاویر را روز یکشنبه گذشته منتشر کرد که سبک ایستادن این بازیگر هنگام عکس گرفتن با چند زن مختلف را نشان می داد. در هر عکس، می توان دست های کیانو ریوز را دید که به شکلی عجیب پشت یا کنار بدن این زنان در هوا معلق مانده است که برخلاف آنچه که در مورد دیگر بازیگران دیده ایم و دست ها معمولاً با پشت یا شانه این زنان تماس پیدا می کند، است. از زمان انتشار این پست، تاکنون بیش از ۸٫۰۰۰ لایک و بیش از ۲٫۰۰۰ کامنت از جانب طرفداران این بازیگر در تحسین او به ثبت رسیده است. بسیاری او را به خاطر لمس نکردن بدن زنان در این تصاویر تحسین کرده اند و یکی از آن ها از ریوز با عنوان «یک جنتلمن واقعی» یاد می کند و در ادامه می نویسد: «همه اینها دلایلی بیشتر برای تحسین کیانور ریوز است».

کیانو ریوز بازیگر جان ویک

کاربری دیگر که مرد است در واکنش به این تصاویر می نویسد: «هر چه بیشتر در مورد او می فهمم بیشتر عاشق او می شوم». کاربری دیگر کیانو ریوز را «هدیه ای از جانب خداوند» می داند و یک کاربر زن نیز می گوید: «کیانو ریوز یک جنتلمن واقعی است». برخی دیگر نیز ادعا کرده اند کیانو ریوز عمداً بدن این زنان را لمس نمی کند تا بعدها با اتهامات مبنی به رفتار نامناسب از جانب این زنان روبرو نشود. یکی از این کاربران در این باره چنین نوشته است: «او باهوش است زیرا می داند که توسط افراد فمینیست و جنسیت زده مورد هدف قرار خواهد گرفت زیرا آن ها با احمقانه ترین سوال ها با او روبرو می شوند مثلا “اوه، چرا او کمرش را گرفته است؟”». کاربری دیگری می نویسد: «این عکس ها بیش از هر چیز دیگری مرا غمگین می سازد. این واقعیت که او این کار را به خاطر محافظت از خود انجام می دهد شرایط اخلاقی و معقولیت در جامعه را نشان می دهد». انتشار این تصاویر در یک حساب توئیتری نیز واکنش های مشابهی را در پی داشته است.

کاراکترهای میلیون دلاری؛ با گران قیمت ترین نقش های تاریخ هالیوود آشنا شوید

در حالی که در توئیتر نیز برخی این سبک عکس گرفتن کیانو ریوز را به تلاش او برای ممانعت از متهم شدن به بدرفتاری منتسب دانسته اند برخی دیگر این باورها را رد کرده و این سبک رفتاری ریوز را تنها نشان از مودب بودن این بازیگر دانسته اند. یکی از کاربران توئیتر در این باره چنین گفته است: «فکر نمی کنم بغل کردن کسی که از شما می خواهد با او عکس بگیرید، در تئوری بی احترامی باشد. اما همچنان انتخاب احترام گذاشتن به حریم خصوصی آن ها هوشمندانه است زیرا نشان از تفکر عمیق او دارد». زنی دیگر در این باره چنین می نویسد: «فکر نمی کنم که او در حال واکنش نشان دادن به جنبش Me Too باشد. او همیشه این طور است و اینکه او متولد برج سنبله است و ممکن است به کثیفی و باکتری حساسیت داشته باشد، خنده!».

بیشتر بخوانید: از آزار جنسی علیه زنان چه می‌دانید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو