دکوراسیون داخلی مدیترانه ای با چشم اندازهای هیجان انگیز

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای با چشم اندازهای هیجان انگیز


منبع: نمناک

446

1398/3/22

11:31


سبک مدیترانه ای جزو شادترین و جسورانه ترین سبک های دکوراسیون داخلی است که طبیعت زیبای ساحلی را مهمان منزل تان میکند.

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای با چشم اندازهای هیجان انگیز

طراحی داخلی مدیترانه ای با ایده های جذاب و مدرن

از نام این سبک روشن است که شما عناصر مربوط به دریا، خورشید و پوشش گیاهی را در طراحی داخلی خواهید داشت ؛ این سبک فضای صلح و آرامش را ایجاد می کند. ترتیب خانه و آپارتمان در سبک طراحی داخلی مدیترانه ای در اروپای غربی و نزدیک خاور میانه:یونان، ایتالیا، ترکیه، مصر و کشورهای دیگر رایج است ؛ در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک به بررسی سبک دکوراسیون داخلی مدیترانه ای خواهیم پرداخت.

دکوراسیون مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

ویژگی اصلی این سبک سادگی آن در طراحی داخلی است.تمام عناصر خلاقیت، راحتی و عملی بودن را ترکیب می کنند.

ویژگی های اصلی سبک طراحی داخلی مدیترانه ای

این سبک برای مبلمان دست ساز بسیار مناسب است. اغلب اوقات از بلوط یا کاج خلیج ساخته شده است. بسیاری از افراد از تم رنگی "مدیترانه" ویژه برای رنگ کردن مبلمان با توجه به این سبک استفاده می کنند اما پالت رنگ در کشورهای مختلف متفاوت است.

سبک دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

به عنوان مثال، در یونان - از سایه های سرد (سفید، همه سایه های آبی و زمردی)استفاده میشود ایتالیایی ها رنگ های گرم (زرد، قرمز، صورتی، کرم، زردآلویی و آجری) را ترجیح می دهند.
 
سبک مدیترانه ای، سبک خشن:سفیدی سقف و دیوارهای یونان را پایان داده است. بنابراین، این گزینه ایده آل برای دیوارهای ناهموار است، زیرا پول و تلاش برای تراز دیوار صرفه جویی می شود.
سبک ایتالیایی در دکوراسیون دیوارها ترکیبی از چندین بافت است.به عنوان مثال، کاشی های موزاییک، گچ تزئینی، نقاشی دیواری و تقلید از نقاشی های دیواری. سبک مدیترانه ای از حداقل پوشش کف استفاده می کند.
 

سبک معماری مدیترانه ای

دکوراسیون منزل به سبک مدیترانه ای

مواد اصلی کاشی در رنگ های گرم است. موزاییک سنگ مرمر که صحنه هایی از اسطوره یونان باستان را نشان می دهد، پیچیدگی پوشش کف را ارائه می دهد.شما می توانید یک مات از نی و یا جلبک دریایی در بالای کاشی قرار دهید. آنها کاملا با دوام و فضایی نزدیک به طبیعت ایجاد می کنند.
 
لازم به ذکر است که آب و هوای سرد برای چنین طبقه مناسب نیست، بنابراین بهتر است مراقبت از گرمایش کف زمین را در نظر داشته باشیدشما می توانید از کاشی به جای کف چوبی استفاده کنید.لازم است توجه داشته باشیم که بافت درخت بیش از حد فشرده شود و در مرکز در میان دیگر قسمتهای داخلی قرار نگیرد.

دکوراسیون اتاق خواب مدیترانه ای

شما باید تمام عناصر تزئینی را در اتاق خواب سنتی یونان به حداقل برسانید.اقلام مهم شامل تخت، کمد لباس و یک عسلی است.برای اضافه کردن کمی تنوع می توانید از فرش های رنگی، پتو و ملافه هم رنگ پرده استفاده کنید.
مبلمان در اتاق خواب یونان باید به طور عمده در رنگ های روشن و باید ساخته شده از نیشکر یا کاج باشد، همچنین گنجه کتانی، صندلی و میز.
 

سبک مدیترانه ای دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب مدیترانه ای

اتاق خواب مدیترانه ای

اتاق خواب به سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای

طراحی و چیدمان اتاق خواب به سبک مدیترانه ای

اتاق نشیمن مدیترانه ای

اتاق نشیمن برای اوقات فراغت و دورهمی خانوادگی و یا با دوستان طراحی شده است.در کشورهای مدیترانه این جلسات با غذا همراه است، بنابراین تصمیم می گیرد که اتاق نشیمن با منطقه ناهار خوری را ترکیب کند.میز موضوع اصلی در این اتاق است. به یاد داشته باشید که در سبک یونانی صندلی ها و میز چوبی است و در سبک ایتالیایی مبلمان ها فرفورژه و صندلی ها چوبی هستند.
 

نشیمن سبک مدیترانه ای

نشیمن منزل به سبک مدیترانه ای

دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون نشیمن مدیترانه ای

دکوراسیون مدیترانه ای

دکوراسیون مدیترانه ای اتاق نشیمن

یکی از ویژگی های ضروری اتاق نشیمن تعداد زیادی صندلی است:صندلی ها، راحتی و چند کاناپه.این مجموعه از طریق میز قهوه، کابینت و قفسه های کتاب، که از بلوط خام یا کاج ساخته شده است، تکمیل می شود.کتاب خانه مکان مناسبی برای ذخیره سازی اقلام خانواده است.

طراحی حمام در سبک مدیترانه ای

  • دیوارهای حمام و سقف در سبک مدیترانه ای کاشی است.
  • توصیه می شود پوشش های مختلف رنگ ها را اعمال کنید.
  • به عنوان مثال، دیوارها با موزاییک های زرد رنگ و کف با کاشی های سرخ مایل به قرمز پوشیده شود.
  • تمام لوله کشی و اتصالات در حمام در دیوار پنهان شده است.
  • این کاملا عملی است. و تمیز کردن کفها بسیار راحت است.
  • مبلمان بر اساس همین اصل است:قفسه های بسته و یا باز، کابینت های دیواری، حوله نگه دار، و چوب لباسی در درب و دیوار قرار میگیرد.
  • حمام با نورافکنهای روشنایی که پلان های شیشه ای مات شده دارند، روشن می شود.
  • نور را تنها در مناطق مورد نیاز هدایت میکنند:سینک، حمام و آینه و بقیه گوشه ها را در نیمه تاریکی و خنک نگه میدارند.

دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام به سبک مدیترانه ای

حمام مدیترانه ای

طراحی حمام مدیترانه ای

ساخت یک آشپزخانه به سبک مدیترانه ای

آشپزخانه قلب خانه در همه کشورهای مدیترانه ای است ساکنان دریای مدیترانه در مورد پخت و پز بسیار جدی هستند، بنابراین آشپزخانه باید وسیع و منظم باشد. اساس داخلی یک سادگی قدیمی است. تمام مبلمان باید نمونه و آنتیک باشند:
  • کابینت های مستقل و قفسه لیوان؛
  • میز و صندلی آهنی سیاه و سفید؛
  • صندلی های پرزدار قدیمی، سبد و جعبه.

آشپزخانه سبک مدیترانه ای

آشپزخانه به سبک مدیترانه ای

آشپزخانه مدیترانه ای

آشپزخانه مدیترانه ای با چیدمان شیک

به طور معمول، آشپزخانه مدیترانه با اتاق ناهارخوری ترکیب شده است. موضوع اصلی واحدهای آشپزخانه یک میز بزرگ است. که باید در مرکز قرار گیرد.با وجود آنکه مبلمان قدیمی به نظر می رسند، باید توجه را جلب کنند. روشنایی در آشپزخانه باید طبیعی باشد، بنابراین پنجره ها باید بزرگ باشند.آشپزخانه با یک لوستر ساده در شب روشن می شود.
 
در انتخاب سبک مدیترانه ای، باید به یاد داشته باشیم که به معنی سادگی و مختصر بودن است برای رنگ آمیزی کف، دیوارها و سقف، فقط سه رنگ اصلی را انتخاب کنید.برای طراحی پیچیده تر شما می توانید از مخلوط کردن سایه ها استفاده کنید.
برای حفظ آپارتمان و یا خانه به طور کامل در روح سبک مدیترانه ای، لازم است مبلمان مناسب در همه اتاق ها را انتخاب کنید باید به محیطی یکپارچه تبدیل شود:چه در سبک ایتالیایی و چه در یونانی.

 

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای خیال انگیز و جذاب + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو