دفاع ناموسی از مادر با شلیک گلوله در محوطه تئاتر شهر /متهم و مضروب همدیگر را بخشیدند!

منبع: دوستان

68

1398/3/22

12:22


پسر جوانی که بعد از مرگ مادرش دچار افسردگی شد، با اسلحه‌ای که برای خودکشی تهیه کرده بود، دوست دستفروشش را زخمی کرد. این پسر که خودش هم دستفروشی می‌کند، بعد از سه بار خودکشی نافرجام به خاطر مادرش با دوستش درگیر شد و او را هدف شلیک گلوله قرار داد.

www.dustaan.com دفاع ناموسی از مادر با شلیک گلوله در محوطه تئاتر شهر /متهم و مضروب همدیگر را بخشیدند!

نوید چند وقتی می‌شد که مادرش را از دست داده بود. درست بعد از مرگ مادرش بود که روحیه خود را باخت و زندگی برایش پوچ و بی‌معنا شد، برای همین اسلحه‌ای تهیه کرد تا به زندگی خودش پایان دهد، اما این اسلحه وسیله‌ای شد برای تیراندازی و زخمی‌کردن یکی از دوستانش. حوالی ساعت ۱۹ یکشنبه شب گذشته بود که خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد. در پی این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که دو پسر دستفروش با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها با شلیک اسلحه دیگری را زخمی کرده است. بلافاصله هر دو متهم از سوی ماموران دستگیر شدند و با هماهنگی کلانتری، اقدامات درمانی بر روی فرد زخمی‌شده انجام شد.
ضارب ٢٤ ساله نیز بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها با اعتراف به زخمی کردن دوستش جزییات ماجرا را بیان کرد و گفت: «سه ماه پیش بود که با سهیل آشنا شدم. ما هردو دستفروش بودیم. من در چهارراه کالج تیشرت می‌فروختم و سهیل هم در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت. به واسطه شغل‌هایمان با هم آشنا و دوست شدیم. بیشتر اوقات با دوستان مشترکمان دورهم جمع می‌شدیم. تا این‌که شنیدم سهیل پشت سر مادرم که فوت کرده، حرف بدی زده است. من مادرم را سه‌سال پیش از دست دادم و به خاطر این‌که عاشق مادرم بودم، بعد از مرگش بشدت افسرده شدم، تا جایی که تصمیم به خودکشی گرفتم، سه بار هم خودکشی نافرجام داشتم؛ یک بار با طناب دار، یک بار با سم و یک بار هم با اسلحه خودکشی کردم، ولی زنده ماندم. آخرین بار که با اسلحه خودکشی کردم، ٦ ماه در کما بودم. اسلحه را از یکی از استان‌های غربی کشور خریده بودم تا خودم را بکشم، ولی زنده ماندم و اسلحه هم پیشم بود. در این مدت هم حال‌وروز خوبی نداشتم، تا این‌که یک روز یکی از دوستان مشترک من و سهیل به من گفت چند شب پیش بچه‌ها دور هم جمع شده‌اند و در آن‌جا سهیل در مورد مادرم حرف‌های بدی زده است. وقتی این را شنیدم دیوانه شدم. من روی مادرم تعصب زیادی دارم. اعصابم به هم ریخت، کنترلم را از دست دادم، اسلحه را برداشتم و سراغ سهیل رفتم که با هم درگیر شدیم و او را زخمی کردم. اما بعد از این‌که دستگیر شدم، فهمیدم سهیل آن شب اصلا در آن دورهمی نبوده و با یکی از دوستانش بیرون شام می‌خورده است. وقتی این موضوع برایم ثابت شد، بشدت از کارم پشیمان شدم. الان هم شرمنده سهیل هستم. من اشتباه متوجه شدم و او را زدم، ممکن بود سهیل را به قتل برسانم، برای همین خیلی پشیمانم.»
در ادامه متهم از مضروب عذرخواهی کرد و مضروب نیز اعلام کرد که از متهم شکایتی ندارد. با این حال هر دو به اتهام شرکت در درگیری بازداشت هستند. سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: «در حال حاضر برای ضارب پرونده‌ای تشکیل شده و حال مضروب نیز خوب است. او از ناحیه پای چپش دچار جراحت سطحی شده است.»

 

/روزنامه شهروند

۰/۵ ( ۰ نظر )

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو