برگزاری تجمع علیه جانشین موقت بطحائی

منبع: برترین ها

80

1398/3/22

13:08


سرپرست فرمانداری مشهد گفت: تجمع اعتراضی علیه انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه این هفته در مشهد فاقد مجوز و غیر قانونی است.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست فرمانداری مشهد گفت: تجمع اعتراضی علیه انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه این هفته در مشهد فاقد مجوز و غیر قانونی است.

حیدر خوش نیت افزود: برگزاری این تجمع که از سوی برخی افراد در مشهد هماهنگ شده است و برگزاری آن در سراسر کشور هم تبلیغات و اطلاع رسانی شده کاملاً خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ فردی برای دریافت مجوز برگزاری تجمع به فرمانداری مشهد مراجعه نکرده است ادامه داد: در صورت مراجعه هم مجوزی برای برگزاری این تجمع صادر نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری مشهد تاکید کرد: برگزاری این تجمع کاملاً در راستای بازیها و اهداف سیاسی است.

خوش نیت افزود: انتخاب آقای سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چارچوب قانون و از جمله اختیارات رئیس جمهوری است و به همین دلیل هر گونه تجمع برای اعتراض به این تصمیم قانونی هیچ جایگاهی ندارد.

از زمان انتصاب سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعتراضاتی از مشهد علیه این انتصاب آغاز شده و کمپینی با عنوان " نه به سیاست زدگی در آموزش و پرورش" فعال شده است و در حال برنامه ریزی برای برگزاری تجمع اعتراضی پس از برگزاری نماز جمعه مشهد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو