سوفی ترنر: قسمت آخر «بازی تاج و تخت» را نمی‌بینم!

منبع: برترین ها

184

1398/3/22

15:52


بازیگر نقش سانسا استارک می‌گوید به دلیل احساسی بودنش هنوز دو اپیزود پایانی سریال "بازی تاج و تخت" را نگاه نکرده است.

ایران آرت: میلیون‌ها هوادار "بازی تاج‌وتخت" برای قسمت پایانی سریال لحظه‌شماری کردند تا به سرانجام شخصیت‌ها پی ببرند اما سوفی ترنر بازیگر نقش "سانسا استارک" در مصاحبه با کونان اوبراین می‌گوید هنوز دو قسمت پایانی فصل هشتم را ندیده است.

سوفی ترنر: قسمت آخر «بازی تاج و تخت» را نمی‌بینم!

ترنر می‌گوید: "تمام دوران نوجوانی‌ام، به مدت ۱۰ سال [با این سریال گذشت.] هیچ ایرادی ندارد. دو اپیزود پایانی را به این دلیل نگاه نکرده‌ام چون بیش از حد احساساتی می‌شوم. اما شب گذشته "دن وایس" یکی از خالقان سریال را دیدم و بلافاصله اشک از چشمانم جاری شد. به او گفتم "نباید سریال تمام شود!" اما تمام شده…"

ترنر در ادامه تأکید می‌کند که به هیچ وجه امکان بازگشت او به بازی در نقش "سانسا استارک" ملکه‌ جدید شمال وجود ندارد.

به گزارش سی نما، دو اپیزود پایانی "بازی تاج‌وتخت" از جنجالی‌ترین اپیزودهای فصل هشتم سریال بود و چنان اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت که بیش از یک میلیون هوادار خواستار بازسازی فصل هشتم با نویسندگان جدید شدند. برخی دیگر حتی کمپینی به راه انداختند تا "دیوید بنیاف" و "دن وایس" را از سه‌گانه‌ی جدید "جنگ ستارگان" برکنار کنند.

"جورج آر.آر. مارتین" نویسنده‌ی کتاب‌های منبع الهام "بازی تاج‌وتخت" نیز ماه گذشته به شکل غیرمستقیم از نویسندگان سریال حمایت کرد و نوشت: "فراموش نکنید که من در مدیوم متفاوتی نسبت به دن و دیوید کار می‌کنم. آن‌ها برای فصل پایانی شش ساعت در اختیار داشتند. من انتظار دارم دو کتاب پایانی مجموعه به ۳۰۰۰ صفحه برسد… و اگر فصل‌ها و صحنه‌های دیگری هم لازم باشد اضافه خواهم کرد."

از ترنر اخیراً فیلم "ققنوس تاریکی" (Dark Phoenix) به اکران درآمده و با ۳۳ میلیون دلار پایین‌ترین فروش افتتاحیه در میان تمامی عناوین چندگانه‌ی ۱۹ ساله‌ی "اکس-من" را رقم زده است.

شب گذشته اعلام شد که "بازی تاج‌وتخت" برای آخرین بار به کامیک-کان بازمی‌گردد. هنوز اسامی عواملی که ماه آینده به سن دیه‌گو سفر می‌کنند مشخص نشده اما احتمال حضور "کیت هرینگتن" که مراحل پایانی درمان خود را پشت سر می‌گذارد برخلاف نویسندگان بسیار بالاست. سریال بلاک‌باستر HBO که در حال طی کردن مراحل تولید بود کامیک-کان سال گذشته سن دیه‌گو را از دست داد. استودیوی برادران وارنر و آثار مربوط به دی‌سی کامیکس از غایبان بزرگ کامیک-کان امسال خواهند بود که از ۱۸ تا ۲۱ جولای برگزار می‌شود.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که نبرد برای "تخت آهنین" رکورد بینندگان شبکه‌ی Sky بریتانیا را شکسته است. اپیزود پایانی "بازی تاج‌وتخت" با ۵.۸ میلیون بینننده، پرمخاطب‌ترین قسمت پایانی سریال‌های درام در تاریخ شبکه شد و رشد ۱۲ درصدی را نسبت به قسمت پایانی فصل گذشته نشان داد. این سریال به صورت میانگین ۶ میلیون بیننده داشت و محبوب‌ترین سریال تاریخ شبکه‌ی Sky شناخته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو