مانیتورهای Ultra ال‌جی ۲۰۲۰، ابزاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها و گیمرها

منبع: فوت و فن

127

1398/9/30

18:35


مانیتورهای Ultra ال‌جی ۲۰۲۰، ابزاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها و گیمرها

طراحی جدید Ergo برای آسایش و بهره‌وری بی‌همتا؛ جدیدترین نمایشگرهای ۱ میلی‌ثانیه‌ای IPS و عملکرد بازی ۴K

نسل جدید ماینتورهای Ultra ال‌جی الکترونیکس در CES 2020 ارائه خواهند گردید. در این سری مانیتور به لطف کارایی فوق‌العاده و طراحی برتر‌شان، شاهد بهبود چشم‌گیر تجربه کاربری هستیم. به‌عنوان یک ابتکار پیشرو در صنعت مانیتورهای پرمیوم رده‌بالا، مدل‌های UltraFine، UltraGear و UltraWide ال‌جی همگی مفتخر به دریافت جایزه CES Innovation Award گردیده‌اند.

نمایشگر UltraFine Ergo ال‌جی ۲۰۲۰

این محصول یک نمایشگر ۳۲ اینچ ۴K UHD (مدل ۳۲UN880) و از برندگان ۲۰۲۰ CES Innovation Award است که با راه‌کاری مبتکرانه و ارگونومیک، ارزش‌های متمایزی خلق می‌کند. مفهوم و ایده منحصربه‌فرد LG Ergo سه عنصر کلیدی وفاداری به تصویر واقعی، طراحی ارگونومیک و راه‌کار USB-C One Cable را برای مانیتورها گرد هم آورده و بدین شکل عملکردی بی‌نظیر را همراه با آسایش بیشتر کاربر و میز کار خانگی یا اداری مرتب‌تر به ارمغان می‌آورد. نمایشگر UltraFine 4K UHD به‌خوبی از شهرت کیفیت تصویر خارق‌العاده سری UltraFine دفاع کرده و به لطف توانمندی‌اش در تولید تصاویر رزولوشن بالا با جزئیات فوق‌العاده، به همراه بازتولید و دقت رنگ، توانسته امکاناتی بیش از نیاز اغلب کاربران حرفه‌ای را فراهم آورد.

LG Ergo باهدف ارائه خدمات به متخصصین حرفه‌ای و هرکسی طراحی‌شده که مدت‌زمان زیادی را پشت میز کار و روبروی مانیتور می‌گذارند. استند نگه‌دارنده بازویی پیشرفته فناورانه و ارگونومیک این محصول با زاویه چرخش وسیع قابل تنظیمش، کاربران را قادر می‌سازد تا میزکاری عالی و مطابق نیازشان طراحی و اجرا نمایند. پایه متحرک LG Ergo می‌تواند کاملاً نزدیک به دیوار ایستاده یا از آن فاصله بگیرد؛ تا موازات چشم‌ها بالا آمده یا تا سطح میز پایین برود. حتی می‌توان آن را به‌گونه‌ای چرخاند که به‌راحتی صفحه مانیتور را با همکاران‌ روبرویی به اشتراک گذارد. با Ergo مانیتور می‌تواند در ارتفاع و فاصله‌ای عالی و بی‌نقص، بسیار فراتر از آسایش و پایداری فعلی مورد انتظار کاربر قرار گیرد.

راه‌کار USB-C One Cable این دستگاه امکان استفاده از کیفیت تصویر ۴K، انتقال سریع دیتا و همچنین شارژ هم‌زمان لپ‌تاپ را تنها با یک کابل فراهم می‌آورد. LG Ergo همچنین توانسته با جایگزینی استند مانیتورهای مرسوم با یک گیره متصل به میز، فضای کار بازتر و بیشتری را روی میز کار فراهم آورد. علاوه بر این با سیستم اتصال One Click، بسیار ساده و سریع‌تر از قبل مانیتور سر جای خود نصب می‌شود.

مانیتورهای گیمینگ ۲۰۲۰ LG UltraGear

مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear ال‌جی (مدل‌های ۲۷GN950، ۳۴GN850 و ۳۸GN950)، ازنظر سرعت فوق‌العاده و کیفیت تصویر عالی ادامه‌دهنده راه این سری محصول هستند. با بهره‌گیری از اولین صفحه‌نمایش یک میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray IPS ال‌جی، مانیتورهای گیمینگ تازه این شرکت استانداردهای عملکرد سریع و ارائه تصاویر مجلل و جذاب را ارتقاء داده‌اند.

مانیتور ۲۷ اینچی UltraGear 4K UHD (مدل ۲۷GN950) که در زمره برندگان CES Innovation Award امسال قرارگرفته، با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش Nano IPS میزان تأخیر پاسخگویی را به یک میلی‌ثانیه رسانده و نرخ تجدید تصویر هم ۱۴۰ هرتز است که آن را می‌توان تا ۱۶۰ هرتز هم اورکلاک کرد. همچنین با این مانیتور گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند با کالیبراسیون سخت‌افزاری برای بازتولید رنگ‌های بسیار دقیق، حداکثر استفاده را از تکنولوژی IPS ال‌جی ببرند.

تنها یک کابل DisplayPort برای پشتیبانی از تکنولوژی VESA Display Stream Compression کافی است تا هنگام پخش تصاویر ۴K UHD عملکرد تقریباً بدون تأخیری را شاهد باشیم. علاوه بر این برای تأمین تصاویر غنی و شفاف و سرعت قابل‌توجه، VESA DSC با فناوری‌های HDR و NVIDIA G-SYNC هم سازگار است و این‌گونه امکان استفاده از تکنولوژی‌های نرخ تجدید متغیر و همگام‌سازی تطبیقی را هم فراهم می‌آورد.

برای افزایش احساس حضور واقعی و شناوری در فضای بازی، مدل‌های ۳۴GN850 و ۳۸GN950 مانیتور UltraGear با صفحه‌نمایش یک میلی‌ثانیه‌ای IPS بزرگ‌تر و نرخ تجدید ۱۶۰ هرتزی طراحی‌شده‌اند. برای تجربه بازی بی‌حدومرز هم می‌توانید سراغ مدل‌های ۲۷GN950 و ۳۸GN950 بروید که توانسته‌اند گواهی VESA DisplayHDR 600 را کسب کنند. مدل ۳۴GN850 هم از استاندارد VESA DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند. همه این مانیتورها هم از استند ارتقا یافته‌ای بهره می‌برند که نه‌تنها ظاهری زیباتری پیداکرده، بلکه قوی‌تر و پایدارتر از قبل شده است.

مانیتور ۲۰۲۰ LG UltraWide

مدت‌ها ال‌جی پیشرو بازار مانیتورهای صفحه عریض (widescreen) است و اکنون با حسن استفاده از تخصصش در تکنولوژی‌های پیشرفته نمایشگر، مانیتور ۳۸ اینچی منحنی UltraWide QHD+ (مدل ۳۸WN95C) را تولید کرده است. این نمایشگر برنده CES Innovation Award یک صفحه منحنی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که از تکنولوژی یک میلی‌ثانیه‌ای Nano IPS با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز بهره برده و با تکنولوژی NVIDIA G-SYNC هم سازگار است.

با بهره‌گیری از اتصال Thunderbolt 3، این مانیتور گزینه‌ای عالی برای هر میز کار حرفه‌ای است. جدیدترین مانیتور UltraWide ال‌جی فضایی سه برابر بیشتر از مانیتورهای ۱۶:۹ FullHD (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) در اختیارتان می‌گذارد و این‌گونه برای کد نویسی هم‌زمان با ویرایش و بررسی انواع محتوا محیطی گسترده را فراهم می‌سازد. علاوه بر این نمایشگر Nano IPS این مانیتور قادر است بیش از ۹۸ درصد طیف رنگ استاندارد DCI P3 را پوشش داده و تصاویری فوق‌العاده طبیعی و واقع‌گرایانه ارائه دهد. با کسب گواهی VESA DisplayHDR 600، این مانیتور تجربه HDR واقعی را در اندازه غول‌آسای ۳۸ اینچی فراهم می‌آورد.

Jang Ik-hwan مدیر بخش کسب‌وکار IT ال‌جی می‌گوید: «سری مانیتورهای ۲۰۲۰ ما با کارایی، کیفیت رنگ و سرعت فوق حرفه‌ای خود فراتر از انتظارات ظاهرشده‌اند. LG Ergo ارزش‌های تازه‌ای را برای کاربران فراهم می‌آورد و با استند منحصربه‌فرد خود، راحتی و آسایش کاربران را تضمین می‌کند. همچنین مدل‌های ۲۷ اینچی UltraGear 4K کیفیت تصویری فوق تصور را برای تجربه غایی گیمینگ به ارمغان می‌آورند و ۳۸ اینچی‌های UltraWide میراث دار واقعی نمایشگرهای خارق‌العاده ۲۱:۹ ال‌جی هستند.»

ال‌جی در CES 2020 در غرفه #۱۱۱۰۰ سالن اصلی مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، اولین تجربیات در خصوص آسایش بی‌حدومرز کاربر و کیفیت تصویر مثال‌زدنی را به همراه سرعت فوق‌العاده مانیتورهای ۲۰۲۰ Ultra نمایش خواهد داد. با دنبال کردن هشتگ #LGCES2020 در شبکه‌های اجتماعی، از آخرین اخبار و برنامه‌های ال‌جی در CES امسال مطلع شوید.

  UltraFine ErgoTM UltraGearTM UltraWideTM
۳۲UN880 ۲۷GN950 ۳۸WN95C
 

Picture Quality

Display IPS Nano IPS Nano IPS
Size ۳۱.۵-inch ۲۷-inch ۳۷.۵-inch
Resolution ۴K UHD

(۳۸۴۰ x 2160)

۴K UHD
(۳۸۴۰ x 2160)
UltraWide QHD+
(۳۸۴۰ x 1600)
Brightness ۳۵۰ nits (Typical) ۴۵۰ nits (Typical) ۴۵۰ nits (Typical)
Color Gamut DCI-P3 95 percent DCI-P3 98 percent DCI-P3 98 percent
Color Bit ۱.۰۷B ۱.۰۷B ۱.۰۷B
Refresh Rate ۶۰Hz ۱۴۴Hz (160Hz OC) ۱۴۴Hz
Response Time ۵ms ۱ms ۱ms
HDR HDR10 VESA DisplayHDR™ 600 VESA DisplayHDR™ 600
Variable Refresh AMD Radeon™ FreeSync DisplayPort Adaptive-Sync

G-SYNC® Compatible

DisplayPort Adaptive-Sync

G-SYNC® Compatible

Ergonomics Extend / Retract, Pivot, Swivel, Height,

Tilt Adjustable with

C-Clamp & Grommet

Height, Pivot,

Tilt Adjustable

Height, Swivel,

Tilt Adjustable

Connectivity Thunderbolt 3 x 1
USB-C x 1
HDMI x 2 x 2 x 2
DP x 1 x 1 x 1
Headphone Out O O O
USB ۲ down ۱ up / 2 down ۲ down

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو