با طب سنتی پوستتان را از خشکی نجات دهید!

منبع: نمکستان

130

1398/10/1

07:02


درمان خشکیی پوست به روش های خانگی و طب سنتی نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده است که پوستتان دچار خشکی شود. خشکی پوست یک مسئله رایج و همگانی است که با توجه شرایط آب و هوایی و بدنی هر کس ممکن است برای او پیش بیاید. ما در ادامه ی این مطلب […]

درمان خشکیی پوست به روش های خانگی و طب سنتی

درمان خشکی پوست : با طب سنتی پوستتان را از خشکی نجات دهید!

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده است که پوستتان دچار خشکی شود. خشکی پوست یک مسئله رایج و همگانی است که با توجه شرایط آب و هوایی و بدنی هر کس ممکن است برای او پیش بیاید. ما در ادامه ی این مطلب برای شما روش هایی که با استفاده از آن ها میتوانید خشکی پوستتان را برطرف سازید را آماده کرده ایم. برای آشنایی با این روش های سنتی درمان خشکی پوست با ما همراه باشید :

عسل :

عسل یک نوع خاصیت لایه برداری و آبرسانی دارد و جالب است دانید که در محیط که عسل باشد هیچ باکتری نمیتواند رشد کند. بنابراین عسل یک ماسک عالی برای پوست های خشک میباشد. شما میتوانید مواردی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی، سوختگی، کورک، نیش های دردناک حیوانات، ورم چشم، سرفه را با عسل به راحتی از بین ببرید.

روغن بادام :

همانطور که میدانید از روغن بادام میتوان هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی استفاده نمود. روغن بادام به نرم کننده معروف است، پس این امری طبیعیست که برای خسکی پوستتان چه به صورت خوراکی و چه به صورت موضعی تمایل داشته باشید از آن استفاده نمایید. روغن بادام خاصیت ضد التهابی دارد و برای کسانی که پوست های خشکی دارند بسیار موثر است. اگر دقت کنید در لوازم ترکیبات آرایش های معروف دنیا حتما نام روغن بادام وجود دارد.

روغن زیتون :

روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است. به همین دلیل این روغن سالهاست که به عنوان مرطوب کننده استفاده شده است. روغن زیتون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان زیاد میتواند سپر خوبی برای پوست شما در مقابل نور آفتاب یا دیگر خطر های پوستی باشد. اسکالن، فنل و فیتو سترول و ویتامین E جزو ریز مغذی های خیلی مفید موجود در روغن زیتون هستند. تحقیقات نشان داده که در اکثر مواد مراقبت پوستی اسکالن وجود دارد چرا که بافت اسکالن به شدت شبیه چربی پوست میباشد. حال تصور کنید که این ماده به صورت طبیعی در روغن زیتون موجود میباشد.

درمان خشکی پوست : با طب سنتی پوستتان را از خشکی نجات دهید!

درمان خشکی پوست با استفاده از طب سنتی

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو