قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر

قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر


منبع: نمکستان

944

1398/10/1

11:23


قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر به گزارش نمکستان “مکنزی مای سی سوماس” نام دختری است که در تخت خواب خانه ی خودش در ۶سپتامبر مورد تجاوز قرار میگیرد و به قتل میرسد. برادران بزرگتر او در خانه که در کارولینای شمالی قرار دارد یک مهمانی کوچک می گیرند […]

قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر

تجاوز به دختر نوجوان,تجاوز پسر نوجوان به دختر بچه,قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر

به گزارش نمکستان “مکنزی مای سی سوماس” نام دختری است که در تخت خواب خانه ی خودش در ۶سپتامبر مورد تجاوز قرار میگیرد و به قتل میرسد.

 ماجرای جالب شب زفاف زوج جوان + تصاویر شب زفاف,شب اول ازدواج,شب اول در حجله,عکس شب زفاف

برادران بزرگتر او در خانه که در کارولینای شمالی قرار دارد یک مهمانی کوچک می گیرند که در همین مهمانی یک پسر 14 ساله در حالی که دختر در اتاقش بوده است به او حمله می کند و باعث این فاجعه میشود. پلیس این پسر را دستگیر کرده است ولی نامی از او افشا نکرده است ولی خانواده او نام این پسر را فاش کرده اند.

 تد باندی متجاوز و قاتل سریالی زنان امریکا , قاتل کثیف تد باندی , منفورترین قاتل امریکایی تد باندی

نام او “انتونیو جونز” است و در هنگام حادثه 14 ساله بوده است. دوستان و خانواده انتونیو درباره او می گویند که او ظرفیت فکری و ذهنی انجام چنین خلافی را ندارد. در زمان جنایت ، او و خانواده اش در نزدیکی خانه ی خانواده دختر به قتل رسیده زندگی میکردند.

 خبر جنجالی رابطه جنسی بیل کلینتون با خانم بازیگر,رسوایی رابطه نامشروع بیل کلینتون با خانم بازیگر

گفته میشود که او به اتاق دختر بچه حمه میکند و او را با یک متکی خفه میکند و سپس به او تجاوز میکند و فرار میکند. دو برادر بزرگ دختر جوان در زمان قتل در نزدیکی اتاق نبوده اند و نتوانسته اند صدای او را بشنوند. صبح فردا هنگامی که پدر خانواده می خواهد دختر را برای مدرسه بیدار کند جنازه او پیدا می شود.

قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو