000002371eee0

سلمان خان می‌گوید به بازی در نقش جیمز باند فکر کرده اما به چند شرط حاضر است وارد دنیای باند شود.

"سلمان خان"‌ در طول سه دهه‌ فعالیت هنری خود در بالیوود نقش‌های مختلفی را بازی کرده و آخرین بار در فیلم "نترس ۳" (Dabangg 3) ظاهر شده که از روز جمعه روی پرده رفته است.

این بازیگر ۵۳ ساله به تازگی فاش کرده است که با کناره‌گیری "دنیل کرگ" از نقش "جیمز باند" پس از "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die)، به بازی در این نقش فکر کرده اما می‌گوید به چند شرط حاضر است وارد دنیای باند شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است بعد از کرگ نقش "مأمور ۰۰۷"‌ را بازی کند یا نه می‌گوید: "اگر خون بریتانیایی در رگ‌هایم داشتم بله، در آن صورت شاید. تمامی "جیمز باند"ها بریتانیایی بوده‌اند بنابراین این کار شاید کمی سخت باشد." او در ادامه توضیح می‌دهد: "جیمز باند شخصیتی مانند "چولبول پاندی" است، اگر این مسئله مانعی ایجاد نمی‌کند در موردش فکر می‌کنم."

با این حال، طرفداران سلمان خان به این زودی نباید منتظر نقش "جیمز باند" او باشند، چرا که از هم اکنون به "نترس ۴" فکر می‌کند. قسمت سوم این فیلم دو روز قبل در سالن‌های سینما عرضه شده، اما ستاره‌ی "سلطان" از حالا ایده‌هایی برای قسمت چهارم در سر دارد و اعتراف می‌کند که روی کاغذ هم آمده است.

او در مورد اینکه "نترس ۳" چگونه فیلمی است می‌گوید: "بسیار فراتر از قسمت اول و دوم. اگر از دو قسمت ابتدایی خوشتان آمده، این یکی ۱۰ برابر بیشتر رضایت شما را جلب می‌کند. به همین علت بود که این فیلم ساخته شد، اگر فکر می‌کردیم که فیلم افت می‌کند هرگز آن را نمی‌ساختیم… چرا باید یک چندگانه‌ی فوق‌العاده را خراب کنیم؟"