دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway برای کامپیوتر

دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

141

1398/10/2

23:38


سال ۲۰۰۵ را می توان سالی پربار برای بازی های کامپیوتری دانست، زیرا در کنار عرضه انبوهی بازی محبوب، اثر موفق Brothers in Arms: Road to Hill 30 توسط Ubisoft منتشر شد. هر روز که از انتشار بازی می گذشت بر تعداد هواداران و دشمنان این اثر افزوده می شد و بسیاری این عنوان را به اشتباه با Cull of Duty مقایسه می کردند. در حالی که این دو عنوان تنها در روایت داستانی جنگ جهانی دوم با یکدیگر تفاهم داشتند.

بازی Brothers in Arms Hells Highway سومین نسخه از مجموعه Brothers in Arms در نگاه اول چندان چنگی به دل نمی زند و کاملا مشخص است سازنده بازی یعنی Gearbox کم کاری کرده است. Gearbox در ۲۸ آگوست ۲۰۰۶ در جریان نمایشگاه GC یک دموی قابل بازی ارائه کرد که توسط رندی پیچفارد انجام می شد. آن چه اکنون در نسخه نهایی می بینیم هیچ شباهتی با آن دموی قابل بازی ندارد(چه از لحاظ شباهت مکانی و چه از نظر ویژگی های بصری) و به نظر می رسد سازندگان HH را از نو ساخته اند!

Brothers in Arms Hells Highway PC-GOG

دانلود-بازی-Brothers-in-Arms-Hells-Highway

و بازی نهایی کیفیت وعده داده شده را ندارد. البته این به معنی ضعیف بودن بازی نیست بلکه همچنان بازی Brothers in Arms Hells Highway بازی خوبی است. داستان بازی به طور حتم نقطه قوت آن محسوب می شود و باید گفت در این زمینه با توجه به ویژگی های Gearbox و حضور جان آنتال عضو ارتش ایالات متحده شاهد روایت داستانی قوی از چندین عملیات حساس جنگ جهانی دوم هستیم.

۱۷ سپتامبر ۱۹۴۴ نیروی ۸۲ و ۱۰۱ هوایی ارتش آمریکا در کنار نیروی یکم هوایی ارتش انگلستان حمله ای عظیم به مواضع آلمان ها واقع در Market و Garden را تدارک می بینند. اما هنگامی که هواپیماهای آنان بر فراز خاک هلند همه جا را سیاه پوش می کند با حمله زمینی توپ های قدرتمند نازی ها مواجه می شوند. در نتیجه عملیات با اخلال مواجه می شود.

شما در نقش گروهبان مت بیکر به همراه جو هارتسوک، سام کوریون، فرانکلین پادوک، جیکوب کمپل، جیمز مارش و . . . باید به جاده جهنمی بروید و در ابتدا توپ های زمین به هوا نازی ها را فلج کنید و سپس به عمق فاجعه بروید. شاید دراماتیک ترین صحنه بازی کشته شدن تک تک جوخه توسط دشمن باشد که به طور سینمایی نمایش داده می شود.

همچنین خاطرات، داستان ها و نکات بامزه نسخه اول بازی نیز در این اثر به خوبی مرور می شود. بازی Brothers in Arms Hells Highway پیش از پیش توانسته به غنای داستانی بازی بیافزاید و به خوبی شما را با محیط واقعی آشنا می کند.

info

Brothers in Arms Hell’s Highway brings the critically acclaimed squad-based WWII shooter into the next generation of gaming with amazing graphics and sound, new cutting-edge gameplay features and a totally redesigned online component.

Delivering on the franchise’s compelling story, unrivaled authenticity and intense squad-based action, Brothers in Arms Hell’s Highway drops you into Operation Market Garden, the largest paratrooper operation in World War II.

Brothers in Arms Hell’s Highway — next generation: The classic authentic, squad-based combat series explodes on next-generation hardware, offering unprecedented graphics and features.

New story, new setting: Join Matt Baker, Joe Hartsock and the rest of the 101st Airborne Division in Operation Market Garden as they fight to open the infamous Hell’s Highway in a daring bid for a quick end to the war.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows 7 / 8 / 10

Processor:2.6 GHz dual-core (3 GHz for Intel Pentium D 925)

Memory:1 GB (2 GB Recommended)

Graphics:128 MB DirectX 9.0c compliant, Shader 3.0–enabled (see supported list*)

DirectX:DirectX 9.0 or 10.0

Storage:8 GB free hard disk space

Sound:DirectX 9.0 or 10.0 compliant

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو