سازندگان "چرنوبیل" سریال جدید می‌سازند/ امضای قرارداد با یک ستاره

منبع: ایران آرت

139

1398/3/23

11:10


جود لا ستاره سینمای هالیوود در سریال جدید سازندگان "چرنوبیل" نقش‌آفرینی می‌کند.

ایران آرت: بعد از موفقیت سریال «چرنوبیل»، شبکه‌های اچ‌بی‌او و اسکای بار دیگر در یک همکاری مشترک  مینی سریال «روز سوم» را تولید می‌کنند. جود لا ستاره انگلیسی در این مجموعه شش قسمتی که اولین سریال اختصاصی استودیو اسکای است، نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

جود لا در این سریال نقش سم را بازی می‌کند، مردی که بعد از کشیده شدن به جزیره‌ای مرموز در ساحل بریتانیا وارد دنیای عجیب ساکنان جزیره می‌شود که از سرزمین اصلی جدا افتاده‌اند و آیین‌های عجیب آنها سم را آزار می‌دهد. او که از آسیبی روانی در گذشته رنج می‌برد، در مرز میان واقعیت و فانتزی وارد رقابتی نابرابر با ساکنان جزیره می‌‌شود.

به گزارش آی سینما، شبکه اسکای همراه با کمپانی پلن بی، پانچ‌درانک اینترنشنال و دنیس کلی سازنده سریال «اتوپیا» این سریال جدید را تهیه می‌کنند. مارک ماندن سازنده «گنجینه ملی» کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

تولید سریال «روز سوم» از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود و زمان پخش آن سال ۲۰۲۰ اعلام شده و شبکه اچ‌بی‌او در آمریکا این سریال رو روی آنتن می‌فرستد.

جود لا پیش از این در سریال «پاپ جوان» به کارگردانی پائولو سورنتینو محصول مشترک اچ‌بی‌او و اسکای بازی کرده بود و در دنباله این سریال با عنوان «پاپ جدید» نیز مقابل دوربین می‌رود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو