برندگان عصر جدید امشب معرفی می شوند

برندگان عصر جدید امشب معرفی می شوند


منبع: نمناک

421

1398/3/23

12:07


اسامی برندگان قسمت پنجم و ششم از مرحله دوم مسابقه عصر جدید امشب پنجشنبه 23 خردادماه اعلام میشود.

برندگان عصر جدید امشب معرفی می شوند

اسامی برندگان عصر جدید امشب اعلام میشود

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی مسابقه استعدادیابی است که از بهمن ماه سال گذشته در شبکه سه سیما درحال پخش است و با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبرو شد و توانست به یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیون تبدیل شود.

این برنامه که در مرحله نیمه نهایی قرار دارد چند وقتی است که در برنامه زمانی پخش با تغییرات زیادی مواجه شده و نامنظمی پخش آن صدای بسیاری از هوادارانشان را درآورده است. برنامه اعلام اسامی برندگان قسمت پنجم و ششم از مرحله دوم این مسابقه امشب روی آنتن میرود.

پخش برنامه اعلام اسامی برندگان قسمت پنجم و ششم عصر جدید

برنامه اعلام اسامی برندگان قسمت پنجم و ششم از مرحله نیمه نهایی عصر جدید امشب 23 خردادماه 98 ساعت 22:40 از شبکه سه سیما پخش میشود.

احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری مسابقه عصر جدید

مسابقه عصر جدید یک برنامه استعدادیابی است که با حضور شرکت کننده های مختلف با استعدادهایی متفاوت از زمستان سال گذشته روی آنتن رفت و در مرحله دوم کارگاه های آموزشی با حضور اساتید رشته های مختلف به راه یافتگان به این مرحله آموزش دادند.

داوران عصر جدید

داوران مسابقه عصر جدید در کنار احسان علیخانی

پخش برنامه عصر جدید در ابتدا روزهای شنبه و یکشنبه انجام میشد اما با بروز تغییراتی در جدول پخش ، پخش این برنامه به یکشنبه و دوشنبه موکول شد و برخی از قسمت ها شنبه و دوشنبه روی آنتن رفت. این نامنظمی در پخش باعث شد تا بسیاری از بیننده ها به این اتفاق معترض باشند و صفحه رسمی این برنامه در روز پخش زمان دقیق پخش این برنامه را اعلام میکند.

داوران عصر جدید

عکسی از داوران مسابقه عصر جدید

رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد ، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران این مسابقه استعدادیابی را تشکیل میدهند و در مرحله دوم این مسابقه هر شب 4 نفر به اجراهای خود می پردازند و از میان آنها دو نفر به انتخاب داوران راهی مرحله انتخاب مردمی میشوند و در نهایت مردم برنده نهایی را اعلام میکنند.

محمد زارع و آرمان امیدی در کنار مهدی عبدالوند و پیام حسن نژاد چهار شرکت کننده حاضر در برنامه امشب عصر جدید هستند که از میان آنها دو نفر با رای مردم راهی مرحله بعد مسابقه عصر جدید میشوند.

 

برندگان قسمت پنجم و ششم عصر جدید امشب معرفی می شوند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو