عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر

عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر


منبع: گهر

1,493

1398/3/23

12:13


آوا دارویت بازیگر ایرانی که این روزها در سریال خانواده دکتر ماهان نقش آفرینی می کند ، بازیگری که از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی متولد شده است و هم اکنون در ایران زندگی می کند . در ادامه عکسهای آوا دارویت به همراه بیوگرافی این بازیگر جوان را می خوانید.

بیوگرافی آوا دارویت

آوا دارویت متولد ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۷۲ در ایتالیا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی است. آوا دارویت که بخشی از زندگی خود به خصوص در دوران کودکی را در ایتالیا سپری کرده است، در خانواده ای با دو فرزند بزرگ شده و دارای یک برادر به نام آرمان است.

آوا دارویت دانشجوی رشته روانشناسی بوده و بر عکس سن کم اش در فیلم های خاصی از جمله معمای شاه حضور داشته است. هر چند که نقش آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش های اصلی و مهم فیلم نبود اما حضور در پروژه ای که بزرگان و اساتیدی از بازیگری را در خود داشته باشد قطعا برای بازیگر جوان، با انگیزه و با استعدادی همچون آوا تاثیرات به سزایی خواهد داشت.

آوا دارویت که تا سن ۷ سالگی به همراه خانواده اش ساکن ایتالیا بود، بعد از بازگشت به ایران به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفته و دوران ابتدایی خود را در آنجا گذراند. پدر آوا دارویت ناظر ارشد کارخانه و مادرش مهندس معمار (آرشیتکت) است.

عکسهای آوا دارویت

 

705657 Gahar ir عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر

عکس جدید آوا دارویت بازیگر ایرانی در باغ کتاب تهران

096079 Gahar ir عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر

آوا دارویت در سریال خانواده دکتر ماهان

100001 Gahar ir عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر

539865 Gahar ir عکسهای آوا دارویت + بیوگرافی آوا دارویت بازیگر

فعالیت های حرفه ای آوا دارویت تاکنون

  • مجموعه تلویزیونی هست و نیست : بازیگر نقش باران
  • فیلم اسکی باز : اسکی باز اولین فیلم بلند سینمایی فریدون نجفی است که در سال ۱۳۹۶ در ارتفاعات زردکوه بختیاری ساخته شد. این فیلم نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش‌های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می‌پردازد.فیلم اسکی باز با دریافت هفت پروانه زرین، پر افتخارترین و بهترین فیلم سینمایی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان ایران شد.
  • فیلم تمرینی برای اجرا : تمرینی برای اجرا فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی محصول سال ۱۳۹۴ است که در آن یک کارگردان تئاتر تصمیم می‌گیرد تا با جمع کردن گروهی بتواند داستان سیاوش را از روی شاهنامه فردوسی بخوانند و تمرین کنند برای اجرا.
  • فیلم نفس‌ های آرام : محیا و رضا زوج جوانی در استانه ازدواج هستند. رضا (کوروش تهامی) مهندس معمار است و محیا (آوا دارویت) شاگرد و نامزد او است.حادثه ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی انها را تغییر می کند.
  • چهارشنبه خون به پا می‌شود : فیلمی به کاگردانی و نویسندگی حماسه پارسا و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم در ۲۰ آبان ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو