اکران جهان با من برقص به 13 دی موکول شد

اکران جهان با من برقص به 13 دی موکول شد


منبع: نمناک

164

1398/10/3

14:44


فیلم سینمایی جهان با من برقص با چندین روز تاخیر از 13 دی در سینماهای کشور اکران میشود.

زمان دقیق اکران جهان با من برقص مشخص شد

فیلم سینمایی جهان با من برقص به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان سال گذشته در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار بود که از 27 آذرماه در سینماهای کشور اکران شود اما اکران این فیلم به تعویق افتاد.

پژمان جمشیدی بازیگر این فیلم سینمایی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش خبر از زمان اکران جهان با من برقص داد.

پژمان جمشیدی درباره اکران فیلم جهان با من برقص نوشت:

چقدر حیف که اکران فیلمی که عاشقانه دوستش دارم هی به تاخیر میوفته اما از 13 دی جهان با من برقص رو ببینید و کیف کنید ...

پژمان جمشیدی

جهان با من برقص اولین تجربه کارگردانی سروش صحت در سینما است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن را نیز برعهده دارد و در این فیلم با بازیگران سرشناس سینما همکاری کرده است.

جهان با من برقص

جهان با من برقص داستانی از زندگی مردی به نام جهان است که به تازگی متوجه شده است که به روزهای پایانی زندگی اش نزدیک میشود و دوستانش برای آخرین در جشن تولدش دور او جمع شده اند اما شادی هایشان متوقف نشده است و سرخوشی همیشگی میان آنها وجود دارد و این رازی است که جهان درباره ادامه زندگی آدم ها با مرگ دیگری در می یابد.

بازیگران جهان با من برقص

بازیگران فیلم جهان با من برقص

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی بازیگران فیلم جهان با من برقص را تشکیل میدهند.

سروش صحت و علی مصفا

عوامل ساخت فیلم جهان با من برقص عبارتند از:

کارگردان :سروش صحت،تهیه کننده :محمدرضا تخت کشیان،فیلمنامه :سروش صحت و ایمان صفایی،مجری طرح و برنامه ریز :مجتبی وحیدی،مدیر فیلمبرداری :سینا کرمانی زاده،تدوین :خشایار موحدیان و شوکا زندباف،موسیقی متن :مازیار یونسی،طراحی و ترکیب صدا :سید علیرضا علویان،صدابردار :امین میرشکاری،طراح چهره پردازی :مهرداد میرکیانی،طراح صحنه :مهدی موسوی،طراح لباس :رعنا امینی،جلوه های تصویری :مجید خادمیان،مدیر تولید :مهدی چراغی،مدیر تدارکات :حامد آزادی،مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ،عکس:رضا شریفی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو