قاسم افشار: با خداحافظی از دنیای موسیقی مخالفم

منبع: برترین ها

98

1398/10/3

16:24


افشار می‌گوید با وجود مشکلات و اتفاقات بد در موسیقی پاپ تا جای ممکن باید در این عرصه باقی ماند و میدان را خالی نکرد.

هنرآنلاین: قاسم افشار خواننده پاپ درباره برنامه‌های آتی خود به خبرنگار هنرآنلاین این‌طور توضیح داد: ماه گذشته پیش از قطع شدن اینترنت در کشور به دنبال انتشار یک تک‌آهنگ بودیم، اما با توجه به شرایط پیش‌آمده از انتشار آن منصرف شدیم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تا هفته آتی این قطعه را در فضای مجازی منتشر و پخش خواهیم کرد.

وی افزود: این قطعه "تاوان" نام دارد و ترانه آن را پگاه موسوی سروده است، ضمن آن که محمدرضا چراغعلی در بخش آهنگسازی و تنظیم قطعه همکاری کرده است.

افشار ادامه داد: علاوه بر این مشغول آماده کردن یک قطعه دیگر نیز هستیم که قرار است موسیقی و تنظیم آن توسط نیکان ابراهیمی انجام بگیرد، اما برای ترانه آن هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. الان مشغول چک کردن نمونه اشعار هستیم تا به ترانه دلخواه دست پیدا کنیم.

او تأکید کرد: به غیر از این کار مدتی است که در حال رایزنی و تدارک برگزاری اجرای صحنه‌ای هستم. هفته بعد قرار است جلساتی را به‌صورت جدی با محوریت کنسرت برگزار کنیم تا یک تصمیم جدی در این زمینه گرفته شود. قطعاً اگر برنامه کنسرت تأیید شود، زمان آن را پیش از سال جدید تعیین خواهیم کرد. امیدوارم بعد سال‌ها با دوستان هنرمند و مردم خوب کشورم دیدار داشته باشم و ساعاتی را با آن‌ها خوش بگذرانم. در عین حال، آرزو می‌کنم این اتفاق برای دیگر دوستان هم‌نسل من نیز بیفتد و

افشار در مورد انتشار آلبوم هم گفت: اگر نظر مرا بخواهید، انتشار آلبوم دیگر جواب نمی‌دهد و برگشت مالی آن به هیچ وجه میسر نیست. به همین دلیل تلاش می‌کنم همچنان روی تولید و انتشار تک‌آهنگ متمرکز باشم.

این خواننده همچنین درباره شرایط موسیقی و خداحافظی برخی از چهره‌های موسیقایی نیز گفت: من به عقاید تمام افراد احترام می‌گذارم. حتی ممکن است روزی این شرایط نصیب من نیز شود. با این وجود، معتقدم علی‌رغم مشکلات و اتفاقات بد در موسیقی پاپ تا جای ممکن باید در این عرصه باقی ماند و میدان را خالی نکرد.

این هنرمند ادامه داد: درباره افرادی مانند آقای خشایار اعتمادی که دوست صمیمی من هم هست شرایط متفاوت بود و زمانی که با او در‌این‌باره صحبت کردم دلایل قابل قبول و قانع‌کننده‌ای ارائه کرد، اما من با خداحافظی از دنیای موسیقی مخالف هستم.

او بیان کرد: به نظر من تا جایی که می‌شود باید دست از سعی و تلاش برنداشت و مبارزه کرد. خود من بیشترین تلاش را برای کار کردن و ماندن انجام می‌دهم و هیچ‌وقت میدان را خالی نخواهم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو