دانلود بازی Path of Exile – December 24, 2019 برای کامپیوتر

دانلود بازی Path of Exile – December 24, 2019 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

132

1398/10/3

21:37


Path of Exile از جدیدترین عناوین مجانی اضافه شده به استیم است و بدون شک از بزرگ ترین و با ارزش ترین آن ها. PoE یک Action RPG دیابلو Clone است. که چند سالی توسط استودیوی نیوزلندی Grinding Gear Games در حال ساخت بود. تجارت استودیوی سازنده در PoE نظیر اکثر آثار مشابه بر روش Microtransaction استوار است. البته این بدان معنا نیست که بازی شما را برای پیشرفت روند بازی مجبور به پرداخت هزینه های خواهد کرد. بلکه امکانات خریدنی در بازی تنها به شخصی سازی شخصیت ها و برخی آیتم های خاص خواهند پرداخت.

داستان بازی Path of Exile سر راست، ساده و جذاب است اما بیایید اعتراف کنیم چه کسی یک Action RPG حتی دیابلو را برای داستان آن بازی می‌کند؟ مگر در دور سوم شروع بازی با کارکتری جدید، دیگر داستان اهمیتی خواهد داشت؟ البته Path of Exile داستان ضعیفی ندارد. بازی در حالی شروع می‌شود که شما به عنوان یک محکوم به مرگ با یک کشتی به دریایی طوفانی فرستاده می‌شوید تا دریا سرنوشت شما را تعیین کند. شخصیت اصلی در حالی به هوش می‌آید که در ساحل یک جزیره‌ی مرموز گرفتار شده است.

با اولین قدم در این جزیره با انبوهی از زامبی‌ها مواجه خواهید شد و این وضعیت عجیب در ادامه حتی به مبارزه با کوسه‌های مسخ شده نیز خواهد کشید! از این جا به بعد دیگر داستان را کنار بگذارید و به قدرتمند کردن کارکتر خود بپردازید.مانند تمامی عناوین این سبک هدف شما در بازی ساختن یک کارکتر نیرومند، جمع آوری آیتم‌های خاص قدرتمند و در اصل بدل کردن شخصیت بازی به یک ماشین کشتار واقعی خواهد بود.

Path of Exile DC20191224 Steam Backup PC-DLHA

نسخه کاملا آپدیت شده تا December 24th, 2019 جایگزین شد

دانلود-بازی-Path-of-Exile

در ابتدای بازی Path of Exile قادر خواهید بود از بین ۶ کلاس موجود یکی را انتخاب کرده و شروع به بازی کنید. البته باید گفت بازی در اصل از چهار کلاس اصلی و دو کلاس تلفیقی برخوردار است. به طور مثال Ranger دقیقا مشابه کلاس محبوب دیابلو ۱، یعنی Rogue است که مهارت فوق العاده‌ی آن در تیراندازی، آن را به گزینه‌ای ایده آل برای نبرد از راه دور تبدیل می‌کند.

 Marauder نیز همان Tank کلاسیک است که همه چیز را که بر سر راهش قرار بگیرد را نابود می‌کند و متخصص نبردهای تن به تن است. حال با تلفیقی دقیق از این دو کلاس و ترکیبی از نقاط قوت و ضعفشان کلاسDuellist متولد می‌شود که هم در نبرد تن به تن مهارت‌های قابل قبولی دارد و هم قادر به استفاده از سلاح‌های دور برد است. البته این کلاس نه تمام مهارت‌های تیراندازی رنجر را دارد و نه نیروی بدنی Marauder را، و چیزی در حد فاصل این دو قرار می‌‌گیرد.

منبع توضیحات: بازی سنتر

info

You are an Exile, struggling to survive on the dark continent of Wraeclast, as you fight to earn power that will allow you to exact your revenge against those who wronged you. Created by hardcore gamers, Path of Exile is an online Action RPG set in a dark fantasy world. With a focus on visceral action combat, powerful items and deep character customization, Path of Exile is completely free and will never be pay-to-win.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/Windows 7 SP1/Windows 8

Processor: x86-compatible 2.6GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 Ti or ATI Radeon™ HD 7850 or better

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1/Windows 10

Processor: x64-compatible, quad core, 3.2GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti or ATI Radeon™ RX560 or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل دانلودشده خود را اکسترکت نمایید. وارد اکانت خود در کلاینت استیم شوید.

2) در محیط نرم افزار استیم، در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی Steam سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

3) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

path exile آموزش کامل نصب بازی Path of Exile آموزش نصب بازی Path of Exile آموزش نصب بازی استیم بازی Path of Exile دانلود Path of Exile دانلود Path of Exile برای کامپیوتر دانلود بازی Path of Exile دانلود بازی Path of Exile آخرین آپدیت دانلود بازی Path of Exile سرور داخلی نیم بها دانلود بک آپ استیم بازی Path of Exile دانلود جدیدترین آپدیت بازی Path of Exile دانلود سرور داخل ایران بازی Path of Exile دانلود کرک سالم بازی Path of Exile دانلود کم حجم بازی Path of Exile دانلود نسخه فشرده بازی Path of Exile دانلود نسخه کم حجم بازی Path of Exile کلاینت استیم دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو