دانلود بازی True Crime New York City برای کامپیوتر – نسخه RELOADED

دانلود بازی True Crime New York City برای کامپیوتر – نسخه RELOADED


منبع: دانلود ها

113

1398/10/7

02:19


داستان بازی True Crime New York City از جایی شروع می شود که شخصی به نام مارکوس با چهره ای خونی به محلی رفته و بسیاری از دوستان خود را به خاطر خیانتی که به او کردند از بین می برد . بعد از این صحنه ها بازی شما را به چند سال بعد می برد . در این زمان شما تبدیل به یک پلیس تازه وارد شده اید و باید تمرینات خود را آغاز کنید تا تبدیل به یک پلیس ورزیده و مناسب شوید .

پس از پایان تمرینات مراحل بازی آغاز و باید این مراحل نسبتا تکراری را پشت سر بگذارید . می توان گفت که داستان بازی True Crime New York City یکی از نقاط نسبتا خوب بازی است که البته خیلی شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد اما باز هم بد نیست و می تواند تا حدی شما را درگیر کند(داستان بازی در مقابل داستان سری بازی جی تی ای هیچ حرفی برای گفتن ندارد).

True Crime New York City PC-RELOADED

دانلود-بازی-True-Crime-New-York-City

مراحل بازی True Crime New York City بسیار تکراری و خسته کننده هستند و پس از طی چند مرحله ی ساده که تمرینی هستند باید مراحلی تکراری را پشت سر بگذارید که آخر همه ی آن ها مشخص است و آن هم چیزی نیست جز به دام افتادن رییس گروه و مورد بازجویی قرار گرفتن تبهکار توسط شما . در واقع شما به بازجویی از تبهکاران جای دیگر تبهکاران را به دست می آورید و البته یکی از نکات مثبت بازی این است که پس از طی چند مرحله و پایان یک پرونده شما خودتان می توانید پرونده ی بعدی را انتخاب و بررسی آن را به عهده بگیرید که متاسفانه باز هم مراحل تکراری آغاز می شود .

پس از پایان مراحل می توانید به اداره ی پلیس رفته و مدارک و مواد مخدری را که پیدا کرده اید تحویل داده و در قبال آن مبلغی را دریافت کنید که اگر بگوییم اینها نکات جالب بازی نیست بی انصافی کرده ایم . بازی نسبت به شماره ی قبل خود نوآوری هایی دارد که گفتن آن ها خالی از لطف نیست . اولین نکته ای که نظر شما را جلب خواهد کرد توانایی بازرسی کردن ماشین افراد مختلف است . بدین صورت که در صورت کشف مواد مخدر می توانید یا آن را به اداره تحویل دهید و یا آن را نزد خود نگاه دارید و آن را بفروشید.

نکته ی جالب دیگر توانایی انتخاب ماشین و خرید آن از اداره ی پلیس است . نکته ی دیگر مربوط به توانایی خرید لباس و عوض کردن لباستان است . در زمانی که در شهر قدم می زنید متوجه نکات ریز دیگری می شوید که برخی از آن ها واقعا جالب هستند . مثلا یکی از آن ها این است که مغازه ای نیست که شما نتوانید وارد آن شوید . سوپر مارکت ها . لباس فروشی ها . هتل ها رستوران ها و…. همه و همه را می توانید وارد شده و از مزایای آن استفاده و از بازی لذت ببرید .

حتی می تواند به سلمانی رفته و حالت موی خود را تغییر دهید که می توان گفت این مورد از بازی جی تی ای برداشته شده . دیگر نو آوری بازی توانایی جاسازی کردن مواد مخدر در بدن افراد و باز داشت کردن بی دلیل آن هاست . همچنین می توانید از فروشگاه های مختلف دزدی کرده و پول آن ها را بگیرید که البته در صورت انجام این کار ها از میزان اعتبار خوب بودن شما کاسته می شود .

در طی مسیرتان گاهی اوقات به شما بی سیم زده می شود و نقاطی بر روی نقشه برایتان مشخص می شود که تفاوت این بازی با شماره ی قبل این است که بعضی مواقع شما باید به درون فروشگاهی بروید تا ماموریت را رد کنید . مثلا به شما بی سیم زده می شود که بمبی در فروشگاهی کار گذاشته شده پس شما باید به آن فروشگاه رفته و بمب را خنثی کنید . هر چه قدر این گونه کار ها را بیشتر انجام دهید منطقه ای که در آن فعالیت می کنید از وضع بهتری برخوردار بود . شما می توانید وضع منطقه ی خود را از نقشه ی خود که با رنگ های قرمز سبز زرد و نارنجی تشکیل شده تشخیص دهشد و به وضعیت آن سر و سامانی بدهید . می توان گفت یکی از برترین نکات مثبت این بازی همین نوآوری های آن بود .

info

True Crime: New York City is a 2005 neo-noir open world action-adventure video game developed by Luxoflux for PlayStation 2, Xbox and GameCube. It was ported to Microsoft Windows by Aspyr, and to mobile by Hands-On Mobile. It was published on all systems by Activision. The PlayStation 2, Xbox and GameCube versions were released in November 2005, the PC version in March 2006, and the mobile version in March 2007. It is the second entry in the True Crime franchise, after the 2003 True Crime: Streets of LA.

The game tells the story of Marcus Reed, a former New York City gang member turned police officer. On his first night on the job after receiving a promotion to detective in the Organized Crime Unit, Reed witnesses the death of his mentor. Helped by an FBI agent who is investigating a mole in the OCU, Reed sets about finding out who killed his friend and bringing down the mole. The game features a 25-square-mile (65 km2) recreation of the borough of Manhattan, with most street names, major landmarks and highways reproduced with GPS accuracy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win Xp 32

Processor: Intel Pentium 4 1.5GHz / AMD Athlon MP

Graphics: AMD Radeon X600 Series or NVIDIA GeForce4 Ti 4200

System Memory: 256 MB RAM

Storage: 2.7 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) روی همان فایلی کرکی که در پوشه بازی کپی کردید کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی True Crime New York City-RELOADED با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو