دانشیار: نمیدانم چرا استراماچونی نیامد

منبع: دوستان

58

1398/10/8

00:49


دانشیار:  آخرین باری که با «آندره‌آ استراماچونی» صحبت کردم هفته گذشته بود و او علاقه زیادی داشت تا دوباره به ایران برگردد و هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

در دو بازی آخر استقلال در لیگ برتر که مقابل تیم‌های «شاهین شهرداری بوشهر» و «ماشین‌سازی تبریز» برگزار شد، استراماچونی با من در ارتباط بود و تعویض‌های استقلال با نظر مستقیم وی صورت می‌گرفت.

همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود. به عنوان مثال یک مربی در تدارک برگزاری اردوی نیم فصل بود، مربی دیگری بازیکنان مورد نظر را رصد می‌کرد و دیگری برنامه‌های تمرینی تیم را آماده می‌کرد و نمی‌دانم چه اتفاقی شکل گرفت که همه چیز به ریخت.

به طور حتم اگر استراماچونی روی نیمکت استقلال در سه بازی آخر حضور داشت، نتایج بهتری رقم می‌خورد چرا که بودن وی به مراتب نقش تاثیرگذاری داشت.

واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی فردا در مذاکره استقلال و استراماچونی رخ خواهد داد اما امیدوارم بهترین اتفاق برای استقلال رخ دهد.

متاسفانه نتوانستم کریسمس و سال جدید مسیحی را به استراماچونی تبریک بگویم اما امیدوارم برای سال جدید میلادی این اتفاق به صورت حضوری رخ بدهد.

www.dustaan.com دانشیار: نمیدانم چرا استراماچونی نیامد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو