همه چیز درباره سریال وارش + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

همه چیز درباره سریال وارش + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان


منبع: زیبامون

484

1398/10/8

16:01


شب های بلند پاییز و زمستان امسال با پخش سریال وارش از شبکه 3، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته اند. برای آشنایی بیشتر با این سریال و بازیگران آن، در ادامه با زیبامون همراه باشید.

همه چیز درباره سریال وارش + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

هیچ چیزی نمی تونه به اندازه دیدن فیلم و سریال، شب های بلند پاییزی و زمستونی رو قابل تحمل کنه و باعث بشه تا این شب ها به بهترین شکل ممکن سپری بشه!

اونایی که اهل دیدن فیلم و سریال هستند، معمولا سریال های خوب و به روز دنیا رو دنبال می کنند و اگه اهل دیدن تلویزیون باشند هم سعی می کنند تا جدیدترین سریال هایی که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش میشه رو هم دنبال کنند و برای چند ساعتی هم که شده از این طریق سرگرم بشن  و اوقات خوبی رو در کنار خانواده بگذرونند.

میشه گفت تلویزیون یکی از بهترین رسانه ها برای پخش فیلم ها و سریال های متنوع و پر مخاطب هست که در این میان سریال هایی که هرشب از شبکه های مختلف سیما پخش می شوند، طرفداران خیلی زیادی دارند.

اگر شما هم اهل دیدن فیلم و سریال از تلویزیون هستید، احتمالا سریال وارش رو که به تازگی از شبکه سه پخش میشه رو دیدید و تمایل دارید این سریال رو دنبال کنید تا به طور کامل در جریان داستان این سریال که در منطقه شمالی کشور ساخته شده است، قرار بگیرید.

از اونجایی که این سریال روایتی از یک زندگی واقعی و سختی های مربوط به زندگی یک زن تنهاست و در لوکیشنی متفاوت تهیه و تولید شده، در همان روزهای ابتدایی پخش، طرفدارن خیلی زیادی پیدا کرده است!

 در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید، خلاصه سریال وارش رو بخونید، عکس های مربوط به این سریال رو ببینید، از حواشی که در طول پخش سریال وارش ایجاد شده، باخبر بشید و با بیوگرافی بازیگران مجموعه وارش بیشتر آشنا بشید.

 

آشنایی با سریال وارش

وارش نام جدیدترین مجموعه تلویزیونی هست که در پاییز و زمستان سال 98 از شبکه 3 سیما در حال پخش هست. این سریال دارای موضوع درام، تاریخی و عاشقانه هست که در مناطق شمالی کشور از جمله بندر کیانشهر، ساحل چمخاله، ارتفاعات سیاهکل و سایر مناطق شمالی کشور فیلمبرداری شده است.

وارش در زبان گیلکی به معنای باران هست و برای نام دختر نیز کاربرد داره. این سریال داستان زندگی زنی به نام وارش هست که داستان آن از دهه 30 و 40 شمسی شروع میشه و در ادامه وارد دهه 50 و اوایل انقلاب میرسه و پستی و بلندی هایی رو که وارش در زندگی خود داشته رو به تصور کشیده است. به گفته برخی، این سریال اقتباسی آزاد از رمان معروف به نام "مهاجران" اثری از هاوارد فاست نیز هست!

سریال وارش در ابتدا قرار بود با نام "بهترین سالهای زندگی ما" پخش شود اما سپس به دلیل تغییر در محتوای داستان، نام این سریال به نام "وارش" تغییر کرد و در 30 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید شد و اکنون از شبکه 3 سیما در ساعت 20:40 در حال پخش هست.

 

مجموعه وارش

 

بازیگران و عوامل سازنده سریال وارش

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محود رضا تخشید تهیه و تولید شده است. نویسنده این مجموعه جابر قاسمعلی هست و در ان بازیگرانی همچون بهنام تشکر (در نقش تراب)، الهام طهموری (در نقش وارش)، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، شهران قائدی، رحیم نوروزی، علیرضا کمالی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، کوروش سلیمانی، افشین سنگچاپ، فریبا طالبی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، مینا نوروزی، زهرا دریامج، بهراد خرازی، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، شهروز ابراهیمی، وحید شیخ زاده، فرج الله گل سفیدی، امیررضا دلاوری، انوش نصر، کرامت رودساز،  مهدیه کوهستانی،  علیرضا جلالی تبار، داریوش کاردان، و ستاره طباطبایی نقش آفرینی کرده اند.

 

بازیگران سریال وارش

بیوگرافی + استایل خاص و متفاوت نوید محمد زاده

 

تیتراژ این سریال با صدای سالار عقیلی نیز حال و هوای متفاوت و خاصی به این سریال بخشیده و شاید همین موضوع هم باعث شده تا طرفداران این سریال هر روز بیشتر شود!

 

سالار عقیلی

 

لینک دانلود تیتراژ سریال وارش با صدای سالار عقیلی

 

داستان سریال وارش

در قسمت اول سریال وارش اینطور میبنیم که شخصی به نام یار محمد (با بازی علیرضا کمالی) به همراه همسرش طوبی (با بازی فریبا طالبی) که باردار هست برای فرار از شرایط سخت زندگی، تنگدستی و فقر از سیستان به سمت گیلان مهاجرت می کنند. یار محمد که جوانی غیور و برومند هست، قصد داشت تا در شمال کشور به ماهگیری بپردازد و اوضاع بهتری پیدا کند اما نمی داست که ماهیگیری آن منطقه در سلطه فردی زورگو به نام تراب (با بازی بهنام تشکر) است.

او برای ماهی گیری به دریا می زند و در برابر زروگویی تراب که به او اجازه ماهیگری نمیداد، می ایستد! همسر او نیز در طی زلزله ای که اتفاق می افتد، از دنیا می رود و یار محمد و پسرش یوسف ( با بازی مصطفی فاضلی) تنها می ماند!

وارش (با بازی الهام طهموری) زنی بیوه هست که پسری به نام جاوید دارد و تراب سالهای طولانی هست که عاشق بوده و در خیال ازدواج با اوست. اما وارش به دلیل شهامت و دلاوری که از یار محمد در برابر تراب دیده است، به یار محمد علاقه مند شده و با او ازدواج می کند و به تراب جواب رد می دهد!

تراب برای اینکه یار محمد را از سر راه خود بردارد، نقشه هایی می چیند و باعث قتل یار محمد می شود! حالا وارش به همراه 2 پسر دوباره بیوه می شود و داستان های پر فراز و نشیبی در سر راه او قرار می گیرد که باعث شده تا بینندگان هر شب منتظر دیدن ادامه سریال باشند!

 

سریال وارش

 

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر نقش وارش

الهام طهموری متولد 15 فروردین سال 1367 در اصفهان هست. او در رشته تئاتر و گرافیک تحصیل کرده و از سال 1385 به طور جدی حرفه بازیگری خود رو شروع کرده است. الهام هاگرچه فعالیت خودش رو از تئاتر شروع کرده اما با بازی در سریال نفس گرم به اوج شهرت رسید! (بیوگرافی نازنین بیاتی - بازیگر سریال مانکن)

 

الهام طهموری

 

این بازیگر متین و بی حاشیه  ایرانی، در سال 97 با حامد احمدجو ازدواج کرد. این دو بازیگر در سریال پرستاران که در سال 95 تولید و پخش شد، همبازی بودند. (ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019)

 

عکس عروسی الهام طهموری

 

کارگردان سریال وارش، با سه بازیگر حرفه ای برای بازی در نقش وارش گفت و گو کرده بود و به گفته خودش، حدود یک و ماه نیم برای انتخاب بازیگر این نقش وقت گذاشته است! او در ابتدا نقش کوتاهی برای خانم الهام طهموری در این سریال در نظر داشت اما بعد از تست گرفتن از او، تصمیم گرفت تا الهام طهموری را برای بازی در نقش وارش انتخاب کند!

 

وارش

 

الهام طهموری در رابطه با انتخاب و بازی در نقش وارش می گوید:

در ابتدا فقط 5 سکانس از این سریال و نقش وارش را خواندم و همین چند سکانس به قدری برایم جذاب و دلنشین بود که  مرا مشتاق به خواند باقی سکانس ها کرد. شخصیت پیجیده و پر از فراز و نشیب وارش، حس های شیرین مادری که نقش وارش داشته و فداکاری های وارش باعث شد تا او جذب این شخصیت شده و بازی خوبی رو برای این نقش ارائه بده.

او می گوید بازی در این نقش برایم بسیار جذاب بوده و در این سریال، بهترین زمان زندگی خود را تجربه کردم. بازیگر نقش وارش، برای اینکه بتونه لهجه گیلکی خوبی داشته باشه یک هفته ای رو در کنار خانواده دوست خود در گیلان گذروند تا با ظرافت های این لهجه شیرین بیشتر آشنا بشه و همچنین رفت و امد به بازار گیلان و کمک گرفتن از سایر بازیگران گیلانی که در این سریال حضور داشتند، همگی باعث شدند تا خانم الهام طهموری در این زمینه خوب و حرفه ای ظاهر بشه و لهجه گیلانی رو خوب ادا کنه.

خانم الهام طهموری نقش وارش را تا سن 39 سالگی بازی می کند و بعد از آن بازیگر تغییر کرده و خانم نسیرن بابایی که اصالتا گیلانی نیز هستند، ادامه نقش وارش را بازی می کنند.

 

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر نقش تراب در سریال وارش

بهنام تشکر در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1355 در شهر انزلی متولد شده است. او در رشته اقتصاد بازرگانی تحصیل کرده است و اکنون به عنوان بازیگر، گوینده و دوبلور در سینما و تلویزیون فعالیت میکند. بهنام تشکر با بازی در سریال ساختمان پزشکان شناخته شده و معروف شد و اکنون نیز به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی در سریال وارش به نام تراب بازی می کند.

 

تراب در سریال وارش

 

بیوگرافی علیرضا کمالی در نقش یار محمد سریال وارش

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت سال 1357 در تهران هست و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او با بازی در فیلم سینمایی ملک سلیمان معروف شد و در فیلم ها و سریال های متعددی نیز نقش آفرینی کرده است. اکنون نیز  در نقش یار محمد در سریال وارش، بازی میکند!

 

یار محمد در سریال وارش

 

حواشی مربوط به پخش سریال وارش از شبکه سه سیما

بعد از پخش سریال وارش، در رابطه با موضوع سریال و مسائل قومیتی که در سریال وارش به اون پرداخته شده بود، اعتراضات مختلفی هم ایجاد شد. گیلانی ها بعد از پخش سه یا چهار قسمت از این سریال، نسبت به برخی از دیالوگ های تراب نسبت به همشهریان خود واکنش نشان دادند و انتقاداتی در این رابطه داشتند.

علاوه بر این بعد از کشته شدن یار محمد (شخصیت مثبت و عدالت خواه سریال) به دست تراب (شخصیت منفی سریال) باز هم اعتراضات مردم گیلان شروع شد و از اینکه در این سریال تصویری منفی از گیلانی ها به نمایش گذاشته بود، انتقاد کردند و برخی نیز خواستار متوقف شدن پخش سریال وارش شدند.

 

اعتراضات مردم به سریال وارش

 

در مقابل این اعتراضات و انتقادات مردمی در رابطه با سریال وارش، بهنام تشکر، از ببیندگان تقاظا کرد تا کمی صبر  کنند و در ادامه سریال ببینید که کاراکترهای گیلانی چه می کنند! زیرا قضاوت درباره یک سریال 30 قسمتی بعد از دیدن فقط 3 تا 4 قسمت خیلی زود هست و باید صبر بیشتری در رابطه با این موضوع داشته باشند. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو