دکوراسیون آشپزخانه باریک و کوچک با چند دیزاین متفاوت

دکوراسیون آشپزخانه باریک و کوچک با چند دیزاین متفاوت


منبع: دکوراسیون

531

1398/10/9

16:26


آشپزخانه باریک

فضای دراز برای آشپزخانه ها ایده آل نمی باشد و از آنجایی ما اغلب نمی توانیم به ایده آل هایی که در ذهن مان داریم دسترسی داشته باشیم از این رو باید دنبال راهی باشیم که فضایی مناسب را برای این مدل آشپزخانه ها طراحی نماییم. در ادامه ایده هایی برای دیزاین آشپزخانه باریک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دیزاین آشپزخانه باریک با انواع ایده های خلاقانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اگر بدرستی انجام شود فضای کاربردی و در عین حال مناسبی در اختیار کدبانوی خانواده قرار داده می شود از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک و دکوراسیون آشپزخانه باریک حساسیت لازم را به خرج دهید.

دکوراسیون آشپزخانه باریک

دیزاین داخلی آشپزخانه دراز

کابینت یکی از مهم ترین اجزاء در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان منظم و مرتب به نظر برسد بهتر است مدل کابینت های مناسبی را برای نصب در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های دراز و بلند بهتر است از رنگ های روشن و خنثی استفاده نمایید تا فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد همچنین کابینت های یک طرفه برای این مدل آشپزخانه ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و در قسمت دیگر آشپزخانه نیز می توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید که اغلب افراد از سطح کانتر و جزیره آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری کوچک استفاده می کنند.

اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه دراز

طراحی داخلی آشپزخانه باریک

دیزاین داخلی آشپزخانه دراز

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

نوپردازی داخلی آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه سفید

طراحی داخلی آشپزخانه سفید

دیزاین داخلی آشپزخانه

آشپزخانه های بلند و دراز را می توانید به کمک سبک های دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک طراحی نمایید که انتخاب سبکی مناسب برای دیزاین آشپزخانه به سبک دکوراسیون سایر بخش های منزل شما بستگی دارد.

انتخاب کفپوشی مناسب برای فضای آشپزخانه های دراز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کفپوش های چوبی برای پوشاندن کف این آشپزخانه ها انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و می توانند باعث ایجاد فضایی گرم در آشپزخانه منزل شما شوند.

نورپردازی آشپزخانه تاثیر زیادی روی کارآیی فضای آشپزخانه دارد از این رو بهتر است شما فضای آشپزخانه های باریک را به کمک لامپ های هالوژن و لوسترهای کوچک و … نورپردازی نمایید همچنین می توانید به کمک نورپردازی کابینت ها فضایی ایده آل و کاربردی را آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

دیزاین داخلی آشپزخانه دراز

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه کوچک

دیزاین آشپزخانه زیبا و کاربردی

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه

در این مطلب با روش هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه باریک آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین های داخلی بتوانید فضایی بی نظیر و مناسب را در آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو