واندا ماکسیموف قدرتمندترین شخصیت مارول شد/امتیازی برای الیزابت اولسن

منبع: ایران آرت

174

1398/10/10

11:41


رئیس مارول استودیو به صحبت پیرامون اسکارلت ویچ پرداخته است و او را قدرتمندترین شخصیت فیلم‌های مارول می‌داند.

ایران آرت، بیش از یک دهه از آغاز به کار دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) می‌گذرد و در این مدت شاهد حضور انواع و اقسام شخصیت‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع در این مجموعه فیلم‌های والت دیزنی بوده‌ایم. دراین‌میان همیشه بحث‌های زیادی بین هواداران این شخصیت‌ها وجود داشته است که کدام‌یک قدرتی بیش از سایرین دارد و اکنون رئیس مارول استودیو به این قضیه پاسخ داده است.

کوین فایگی که به‌تازگی در جلسه‌ی پرسش و پاسخی در آکادمی فیلم نیویورک حضور داشت، یک‌بار دیگر با این سوال مواجه شد و از این گفت که قدرتمندترین شخصیت فیلم‌های مارول را واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن می‌داند.

به گزارش زومیت، اگر فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) را تماشا کرده باشید، واندا ماکسیموف فاصله‌ی چندانی تا کشتن تانوس نداشت. آن صحنه جایی بود که من اوج ترس تانوس را دیدم و فکر می‌کنم اگر او از بقیه برای دور کردن واندا کمک نگرفته بود، کارش تمام شده بود.

او گفت: پیش از آن هم قدرت‌های عظیم واندا را در فیلم‌های این مجموعه دیده بودیم و البته او در کمیک‌های مارول هم قابلیت‌های حیرت‌انگیزی دارد که بخشی از این قابلیت‌ها در خط داستانی House of M نمایش داده شد. قرار است در آینده با مجموعه وانداویژن (WandaVision) به‌سراغ بخش دیگری از قدرت‌های واندا و زوایای متفاوتی از زندگی او هم برویم؛ سریالی که از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در این سریال فرصت بیشتری برای روایت داستان‌های جدید پیرامون واندا خواهیم داشت و چیزهای بیشتری از قابلیت‌های او می‌بینیم. همچنین یک‌بار دیگر به‌سراغ شخصیت ویژن می‌رویم و بیشتر از قبل به ماجراهای او می‌پردازیم. مهم‌تر از همه اینکه بالاخره به‌سراغ اسمی می‌رویم که فکر نمی‌کنم تا امروز در دنیای سینمایی مارول از آن استفاده شده باشد، یعنی اسکارلت ویچ (Scarlet Witch).

واقعاً صبر و تحمل ندارم که واکنش طرفداران کمیک‌های مارول را ببینم که از قبل با اسکارلت ویچ آشنایی کاملی دارند و این سریال آن‌ها را به وجد خواهد آورد؛ سریالی که به دلایل معروف‌شدن واندا به این لقب می‌پردازد و از تفاوت‌های واندا ماکسیموف با حال و هوای قبلی نسبت به اسکارلت ویچ می‌گوید. در مجموع از آنجایی که تا پیش از این در فیلم‌های مارول این شخصیت را با نام واندا می‌شناختیم و الآن به‌سراغ زوایای جدیدی از زندگی او می‌رویم، بسیار هیجان‌زده هستم!

سریال وانداویژن درحالی قرار است با بازی الیزابت اولسن و پل بتانی (ویژن) در سال ۲۰۲۱ در قالب ۶ قسمت عرضه شود که فیلمبرداری آن از مدتی قبل آغاز شده و به‌تازگی هم تصاویری از پشت‌صحنه‌ی مراحل تولید این مجموعه منتشر شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو