آموزش تصویری کادو کردن لباس + ایده های خلاقانه بسته بندی هدیه

آموزش تصویری کادو کردن لباس + ایده های خلاقانه بسته بندی هدیه


منبع: زیبامون

1,371

1398/10/10

14:51


در این بخش از زیبامون آموزش چند مدل کادو کردن لباس رو ببینید و از مدل های خلاقانه ای که برای بسته بندی کردن لباس وجود داره ایده بگیرید و هدیهه ای خودتون رو کادو کنید.

آموزش تصویری کادو کردن لباس + ایده های خلاقانه بسته بندی هدیه

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از کارهای لذت بخشی هست که همه افراد در هر سن و سالی که باشند، از این کار لذت می برند و اگر هدیه یا کادویی که دریافت می کنیم، لباس و پوشیدنی باشه، مطمئنا لذت بیشتری هم به همراه خواهد داشت.

خرید هدیه یک مساله کاملا سلیقه ای هست و بهتره در هنگام خرید هدیه، سلیقه و نظر طرف مقابل رو در نظر داشته باشیم و سعی کنیم هدیه ای که خریداری میشه به نظر و سلیقه دریافت کننده هدیه نزدیک باشه! علاوه بر این بهتره برای این هدیه، بسته بندی و کادو زیبا و متفاوتی هم در نظر بگیرید. 

اگرچه امروزه باکس ها و بگ های مقوایی آماده برای قرار دادن هدیه در اون وجود داره اما خوبه که هدیه رو خودتون کادو کنید و از تزیینات دست ساز برای کادو کردن استفاده کنید تا هم ارزش معنوی کادو و هدیه شما بیشتر بشه و هم به یک کادو و هدیه خاص و به یادماندنی برای طرف مقابل تبدیل بشه.

برای کادو کردن لباس، روش های مختلفی وجود داره که در این بخش از زیبامون دات کام چند مدل ساده و کاربردی برای کادو کردن لباس رو به شما آموزش میدیم و در انتها هم می تونید نمونه های خلاقانه و جالب برای کادو کردن لباس و تی شرت رو ببینید و از این مدل ها برای کادو کردن لباس ایده بگیرید. با ما همراه باشید.

 

کادو کردن لباس به روش ساده با کاغذ کادویی

 

1. برای شروع اول باید لباس، تی شرت، شلوار، روسری و ... که به عنوان هدیده خریداری کرده اید رو به شکل مربع یا مستطیل تا کنید. اگر لباس مورد نظر دارای پوشش پلاستیکی هست بهتره به همان شکل قرار بدید و کادو کردن رو شروع کنید. بهتره برچسب قیمت روی لباس رو هم جدا کنید.

 

تا کردن لباس

 

2. کاغذ مورد نظرتون رو بر روی سطح صاف باز کنید، لباس رو بر روی مرکز کاغذ کادو قرار بدید. فضایی به اندازه دو انگشت از بالا و پایین کاغذ کادو و لباس رو در نظر بگیرید و اضافی کاغذ رو قیچی کنید. دقت داشته باشید که سمت طرح دار کاغذ کادو باید به سمت پایین و زیر باشد.

 

کاغذ کادو و لباس

 

3. اندازه یک سمت از کاغذ کادو باید به قدری باشد که تمام سطح لباس رو پوشش بده و اندازه سمت دیگر هم باید به اندازه باشه که تا مرکز لباس برسه. با توجه به این راهنمایی بلندی کاغذ کادو رو هم اندازه گیری کرده و برش بزنید.

 

بسته بندی کادو لباس

 

4. قسمتی از کاغذ کادو که کوتاه تر هست رو روی لباس برگردونید. این قسمت تا مرکز لباس رو پوشش میده. روی لبه سمت دیگر کاغذ کادو، چسب دو طرف بچسبانید و آن را مطابق تصویر روی لباس تا کنید و به لبه خارجی کاغذ کادو بچسبانید و با فشار دست محکم کنید.

 

کادو کردن لباس

 

5. دو طرف بالا و پایین کاغذ کادو رو هم تا کنید و بعد گوشه های کاغذ رو به شکل مثلثی قیچی کنید.  

 

قیچی کردن کاغذ کادو

 

6. لایه داخلی رو برش بزنید و بعد قسمت انتهایی کادو رو هم با چسب دو طرف به سمت بالا چسب بزنید. با این کار شکل نهایی کادو شما مرتب تر و زیباتر خواهد شد.

 

قیچی زدن کاغذ

 

7. این کار رو برای سمت دیگر کادو هم انجام بدید. در نهایت هم میتونید با استفاده از ربان و نخ های تزیینی روی کادو رو زیباتر کنید.

 

کادوی لباس

 

کادو پیچ کردن لباس به شکل شکلاتی

 

1. برای این مدل کادو کردن لباس باید لباس مورد نظر رو به شکل رولی ببندید. این مدل کادو پیچ کردن برای انواع تی شرت، روسری، شال، شلور جین و ... مناسب هست. سعی کنید لباس رو به شکل استوانه ای تقریبا باریک درآروید.

 

لباس رول شده

 

2. برای زیباتر شدن کادو، بهتره سه ورق کاغذ کادو در رنگ های مختلف و زیبا رو روی هم قرار بدید. این کاغذ رو بر روی سطح صاف و تمیز پهن کنید.

 

چند ورق کاغذ رنگی

 

3. لباس رول شده باید در مرکز کاغذ کادو قرار بگیره و از هر طرف لباس چیزی در حدود 8 تا 12 سانتی متر کاغذ کادو وجود داشته باشه. لباس رو در مرکز و  لبه کاغذ کادو قرار بدید و به آرومی شروع به پیچاندن لباس درون کاغذ کادو کنید. 

 

رول کردن لباس و کاغذ کادو

 

4. در انتهای کار، لبه باز کاغذ کادو رو با چسب دو طرفه، روی کادو بچسبانید. 

 

چسباندن کاغذ

 

5. دو طرف کادو رو از جایی که لباس قرار داره جمع کنید و با روبان ببندید. کاغذهایی که در دو طرف کادو وجود داره رو با دست شکل بدید تا رنگ های ان به خوبی مشخص شوند.

 

بستن کاغذ کادو با روبان

 

6. انتهای روبان رو به شکل مورب برش بدید تا شکل و شمایل بهتری پیدا کنه.

 

کادوپیچی به شکل شکلاتی

 

کادو کردن لباس با استفاده از بگ یا کیف مخصوص کادو

 

1. برای این روش هم لازمه لباس مورد نظر رو به شکل مربع یا مستطیل تا کرده و مرتب کنید.

 

مرتب کردن لباس

 

2. سه تا چهار لایه کاغذ کادو رو بر روی هم قرار بدید. بهتره این کاغذها جوری روی هم قرار بگیرند که لبه های هر کاغذ 2 تا 3 سانتی متر با لبه کاغذ دیگر فاصله داشته باشه.

 

کاغذ کادو

 

3. لباس یا هدیه مورد نظر رو در مرکز این کاغذهای کادویی قرار بدید و بعد دو گوشه مخالف کاغذ کادو رو بگیرید و به سمت مرکز جمع کنید. این دو گوشه رو با یک دست نگه دارید و بعد دو گوشه مخالف دیگه رو هم به همین ترتیب جمع کنید و در مرکز کادو قرار بدید. در این مرحله میتونید با یک نخ یا کش باریک، گوشه های کاغذ کادو رو به هم متصل نگه دارید.

 

بسته بندی کردن

 

4. یک کیف مقوایی بزرگ، تقریبا 3 برابر کادو مورد نظر انتخاب کنید و این کادو رو درون کیف قرار بدید و سعی کنید لبه های کاغذ کادو رو بیرون کیف قرار بگیره. 

 

کادو در کیف مقوایی

 

5. اگر احساس می کنید حجم کاغذهای کاغذ کادو کم هست می تونید از کاغذ اضافه برای پر حجم تر شدن کادو استفاده کنید. برای این کار باید یک ورق کاغذ کادو رو بر روی سطح صاف قرار بدید، انگشت شصت رو در مرکز کاغذ قرار داده و با چرخاندن مچ دست، کاغذ رو بپیچانید و بعد این کاغذ رو از مرکز در لابه لای سایر کاغذهای موجود در کیف مقوایی قرار بدید تا حجم و زیبایی بیشتری برای کادو شما ایجاد کنه.

 

بسته بندی لباس برای کادو

 

ایده های خلاقانه برای کادو کردن لباس

گاهی هم لازمه در کادو کردن لباس کمی خلاقیت به خرج بدید و با استفاده از وسایلی که در دور و اطرافتون وجود داره، این کادو پیچی رو انجام بدید و شکل و شمایل خاصی رو برای هدیه خودتون ایجاد کنید.

مثلا استفاده از قوطی های بزرگ و مقوایی چیپس،شیشه های دور ریختنی ، جعبه های مقوایی مخصوص پیتزا و کفش و ...، طراحی های خلاقانه بر روی کاغذهای کاهی و ... همگی جز پیشنهادهایی هستند که میتونید برای کادو پیچ کردن لباس و هدیه مورد نظر خودتون استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از این مدل کاو کردن لباس ها رو ببینید.

 

ایده بسته بندی لباس هدیه در بطری شیشه ای

 

ایده بسته بندی لباس در بطری شیشه ای

 

ایده جالب برای کادو کردن لباس

 

ایده جالب برای کادو کردن لباس

 

ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی تی شرت برای هدیه دادن

 

ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی تی شرت برای هدیه دادن

 

ایده ساده و شیک برای کادو کردن لباس

 

ایده ساده و شیک برای کادو کردن لباس

 

کادو کردن لباس با مدل متفاوت و خاص

 

کادو کردن لباس با مدل متفاوت و خاص

 

بسته بندی لباس کادویی در جعبه مقوایی پیتزا

 

بسته بندی لباس کادویی در جعبه مقوایی پیتزا

 

بسته بندی تی شرت و لباس در شیشه در دار برای هدیه دادن

 

بسته بندی تی شرت و لباس در شیشه در دار برای هدیه دادن

 

بسته بندی لباس در ظرف یک بار مصرف برای کادو دادن

 

بسته بندی لباس در ظرف یک بار مصرف با کادو دادن

 

بسته بندی کادو با پارچه ایده ای برای دوستداران محیط زیست

 

بسته بندی کادو با پارچه

 

کادو  و بسته بندی کردن لباس در جعبه های خاص

 

کادو کردن لباس در جعبه های خاص

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو