هتل خوب، تضمین خوش گذشتن در باکو

منبع: نوداد

147

1398/10/10

16:15


باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان است. شهری با قدمت تاریخی و فرهنگی غنی که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

مردمان این منطقه اکثرا مسلمان و شیعه هستند اما حکومت آذربایجان سکولار بوده و قوانین مذهبی بر شهر باکو مسلط نیست. تعداد بالای گردشگران به این معناست که در این شهر به اندازه کافی خوش می‌گذرد و تجربه‌ی سفر به آن ارزش بالایی دارد. برای سفر به باکو مانند دیگر سفرها به محلی برای اقامت نیاز دارید تا با خیال راحت به گردش در این شهر تاریخی بپردازید و با رزرو هتل باکو از علی بابا این اقامت را راحت‌تر کنید.  

زبان مردم آذربایجان و شهر باکو زبان آذری است و تا حدودی به آذری زبانان ایران نزدیک است. به همین خاطر برقراری ارتباط برای ایرانیان آذری زبان راحت‌تر است و طبیعتاً فرآیندهای رزرو هتل هم آسان‌تر می‌شود اما با این وجود دیگر ایرانیان برای سهولت در انجام رزرو، می‌توانند از امکان رزرو اینترنتی هتل باکو از علی بابا استفاده کنند. رزرو هتل باکو از شهر مبدأ سفر و اقامت را برای شما دلپذیرتر می‌کند.

رزرو هتل باکو، شهری در دل تاریخ

باکو شهری برای دیدن و لذت بردن است. اگر به جاذبه‌های تاریخی علاقه‌مند باشید، قصر شیروان شاه و گنبدهای هشت ضلعی آن، بافت قدیمی شهر، برج دختر (قیز قالاسی)، موزه‌ی ادبیات نظامی و موزه ملی برای شما جذاب خواهد بود و رزرو هتل و اقامت در نزدیکی بافت قدیمی این لذت را دو چندان می‌کند.

هتل هیلتون باکو

نام هتل هیلتون نامی آشنا برای مسافران ایرانی است. پس از اقامت در این هتل، فقط با هشت دقیقه پیاده‌روی به بافت قدیمی می‌رسید و اتاق‌های این هتل، منظره‌ای عالی به دریای خزر دارد که می‌توانید از این اقامت لذت بیشتری ببرید. انواع غذاهای دریایی و رستوران‌های مجلل، ماساژ و اسپا درمانی برخی از امکاناتی است که هتل هیلتون به مسافران خود ارائه می‌کند و با رزرو هتل باکو در علی بابا می‌توانید از این شهر زیبا لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این شهر، حضور هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی است. این هتل‌ها از یک سطح امکانات استاندارد برخوردارند و انتخاب و رزرو اینترنتی آنها کار آسانی است. برای اینکه روند سفر خود به باکو را سرعت ببخشید فقط کافی‌ست رزرو اینترنتی هتل باکو را از سامانه علی بابا انجام دهید.

یکی دیگر از هتل‌های جذاب در نزدیکی بافت قدیمی شهر و برج دختر، هتل هالیدی است که با مراکز خرید مهم باکو هم فاصله کمی دارد و رستورانی مشرف به دریای خزر دارد و مسافران این هتل می‌توانند با مشاهده مناظری زیبا از محوطه‌ی ساحلی و بافت قدیم در کنار هم لذت ببرند. همچنین این هتل با مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف 10 دقیقه با ماشین و با کاخ شیروان شاه 8 دقیقه فاصله دارد. دسترسی این هتل به استادیوم المپیک باکو هم آسان است. برای رزرو هتل باکو می‌توانید از رزرو اینترنتی سامانه علی بابا کمک بگیرید.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری باکو مرکز تجاری حیدر علی‌اف است که توسط معمار عراقی ـ انگلیسی زاحا حدید طراحی شده و معماری آن برای علاقه‌مندان به این حوزه جذاب است. رزرو اینترنتی هتل‌ در اطراف این بنا با معماری نوین و فوق‌العاده از طریق سامانه علی بابا و بخش رزرو اینترنتی هتل باکو امکان‌پذیر است.

هتل خوب، تضمین خوش گذشتن در باکو


سواحل باکو

باکو شهری بندری است و به دریای خزر دسترسی دارد. ساحل شیکوف (Shikhov) در بخش جنوبی شهر به همراه امکانات فوق‌العاده و پارک‌های آبی مهیج، یکی از برترین‌ سواحل باکو به حساب می‌آید. ساحل کریستین در مجاورت هتل و با فضایی بسیار تمیز، ساحل بیلگا (Bilgah) ساحلی ماسه‌ای در خارج از شهر باکو و باشگاه ساحلی آمبوران (Amburan) برخی از سواحل زیبای آذربایجان هستند که برای رزرو اینترنتی هتل در مجاورت ساحل‌های زیبا می‌توانید از رزرو اینترنتی هتل علی بابا کمک بگیرید تا اقامتی دلچسب را تجربه کنید.

هتل Fairmont در برج شعله‌ی باکو

یکی از مدرن‌ترین هتل‌های باکو، هتل Fairmont است. اگر به دنبال هتلی با امکانات کامل و فضایی مدرن، با منظره‌ای رو به دریای خزر، اتاق‌های مجهز و رستوران‌هایی لوکس با تنوع غذایی بالا مانند غذاهای بین‌المللی و محلی هستید، هتل Fairmont پیشنهاد مناسبی برای شماست. با رزرو هتل شما می‌توانید علاوه بر اقامتی دلنشین، از سالن‌های مجلل اسپا در مرکز آبگرم که شامل استخر، حمام، سونا و ماساژ می‌شود استفاده کنید. در سالن‌های سینمای اختصاصی فیلم ببینید و از پنجره‌هایی عظیم، نمای شهر را در کنار منظره‌ای از دریای خزر مشاهده کنید.

سواحل باکو


JW Marriott Absheron رزرو هتل در کلاس جهانی

این هتل 5 ستاره در قلب شهر و در میدان آزادی واقع شده و از مناطق اصلی خرید و سرگرمی در باکو فاصله کمی دارد. این هتل برای افرادی که به قصد خرید، تجارت و لذت از بازارها و پاساژها به باکو سفر کرده‌اند مناسب است. اتاق‌های مجلل، رستوران‌های متنوع، انواع نوشیدنی و کباب‌های خوشمزه فقط بخشی از جذابیت‌های این هتل است. رزرو هتل باکو از علی‌بابا برای کسانی که به پیاده‌روی در سطح شهر علاقه دارند انتخاب مناسبی است.



نظرات


تصویری


ویدئو