لوکس ترین هتل‌های رم را بشناسید

منبع: نوداد

167

1398/10/10

16:26


رم تاریخی‌ترین و شلوغ‌ترین شهر در کشور ایتالیا است. اگر علاقه‌مند به سفر و بازدید از شهرهای زیبای جهان هستید حتما سفر به رم را در برنامه‌ی سفرهای خود قرار دهید. البته سفر به رم ممکن است در کنار لذت‌بخش بودن، هزینه‌ی زیادی را هم برای شما داشته باشد که با وجود جاذبه‌های زیبای آن قابل توجیه است. رزرو هتل رم یکی از موضوعاتی است که می‌تواند نقش ویژه‌ای در لذت‌بخش بودن سفر شما داشته باشد.

بسیاری از گردش‌گران ترجیح می‌دهند در طول اقامت در شهر رم ایتالیا از یک هتل لوکس استفاده کنند. امروزه رزرو اینترنتی هتل رم می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد زیرا با این با رزرو اینترنتی می‌توانید امکانات و قیمت‌های هتل‌های مختلف شهر رم را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید.  

در این مطلب، لوکس‌ترین هتل‌های رم ایتالیا را معرفی کرده‌ایم. این هتل‌های ۴ و ۵ ستاره انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند یک سفر لذت‌بخش را به رم تجربه کنند. همچنین به‌یاد داشته باشید که با رزرو هتل رم از علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

هتل رم


هتل امبسیتوری پالاس رم

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید و درمورد جاذبه‌های گردش‌گری آن مطالعه کرده‌ باشید حتما در مورد فواره‌های تروی شنیده‌اید. این هتل فقط ده دقیقه تا فواره‌های تروی فاصله دارد. هتل امبسیتوری پالاس در ابتدای قرن ۲۰ تاسیس شد. این هتل دارای ۱۵۲ اتاق و ۶ طبقه است. تمامی اتاق‌های این هتل با بهترین دیزاین طراحی شده‌اند. همچنین امکانات رفاهی بسیار مناسب و لوکسی در اتاق‌های این هتل برای مهمانان تدارک دیده شده است. این هتل در نزدیکی پارک ویلا بورگسه قرار دارد که تنها ۵ دقیقه تا هتل امبسیتوری پالاس فاصله دارند. به کمک رزرو اینترنتی هتل رم می‌توانید تمامی امکانات موجود در این هتل را مشاهده کنید و فاصله جاذبه‌های گردش‌گری شهر رم را تا این هتل مشاهده کنید.

امکانات: نگهبانی و ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نقلی، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، فضای کنفرانس، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک این سریع، خدمات تور و بلیط، خدمات نگهبانی، روزنامه رایگان، کامپیوتر و کافی‌نت، برگزاری مجالس عروسی، کارکنان چند زبانه

این هتل دارای اتاق‌های دابل کلاسیک، تریپل کلاسیک، تریپل دولوکس، تریپل سوپریور، سوئیت جونیور و سوئیت است که فضای اتاق‌ها از ۱۵ تا ۵۰ متر مربع متغیر است. این هتل فاصله‌ی نزدیکی تا مراکز معروف ایتالیا و آثار باستانی رم دارد.

هتل هیلتون گاردن

رزرو هتل رم می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی باشد به‌شرط آ‌ن‌که بتوانید متناسب با نیازهای‌تان آن را رزرو کنید. هتل هیلتون گاردن این، یکی از هتل‌های لوکس‌های ایتالیا است. این هتل ۴ ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر رم قرار دارد و دسترسی بسیار مناسبی به مکان‌های مختلف شهر در سفر به رم دارد. یکی دیگر از مزایای این هتل نزدیکی آن به فرودگاه شهر رم است. فاصله‌ی هتل از فرودگاه و هزینه‌های سنگین رفت و آمد به فرودگاه همواره یکی از موضوعاتی بوده است که هزینه‌های گردش‌گران را افزایش می‌داده است. اما با رزرو این هتل می‌توانید در هزینه‌های حمل و نقل‌تان صرفه جویی کنید.

 امکانات: روزنامه رایگان، سیستم‌های درونی گرمایش، ملافه‌های تمیز، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، دسترسی به شبکه‌های جهانی، میز تلفن، وای‌فای رایگان، نظافت روزانه‌ی اتاق، وسایل آرایشی ـ بهداشتی رایگان، حوله و سشوار، میز پذیرش، خدمات اتاق، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت

در این هتل ۴ ستاره و لوکس گزینه‌های تفریحی و ورزشی زیادی وجود دارد که می‌تواند در لذت‌بخش‌تر شدن سفر شما نقش ویژه‌ای داشته باشد. با رزرو اینترنتی هتل رم می‌توانید از رستوران، باشگاه ورزشی، مونی بین المللی، مرکز زیبایی و سلامت و همچنین استخر هتل هیلتون گاردن لذت ببرید.

هتل ارتمید رم

هتل ارتمید در قرن ۱۹ ساخته شده است. این هتل در طول این سال‌ها بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل ۹۱ اتاق و ۷ طبقه دارد. یکی از مزایای این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو است که فقط ۲۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد. اتاق‌های این هتل نیز، متناسب با نوع آن از ۱۳ تا ۲۹ متر متغیر است. برای رزرو این هتل رم از علی بابا می‌توانید از وب سایت کمک بگیرید و همچنین مشخصات و قیمت آن را مشاهده کنید.

در بوفه‌ی این هتل صبحانه به‌شکل مفصل سرو می‌شود، بوفه‌ی هتل ارتمید چشم انداز خوب و کاملی از شهر رم دارد که در نوع خود بسیار جالب است.

هتل رم


امکانات: خدمات تور و بلیط، کارکنان چند زبانه(فرانسوی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی، فیلیپینی، رومانیایی،ایتالیایی و انگلیسی)، یک کافی شاپ، کافه، اینترنت بی‌سیم در اتاق، دستگاه فکس ـ فتوکپی، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، خدمات خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ورزشی ۲۴ ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات، انبار چمدان، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نقل، ارائه صبحانه، تلویزیون، روزنامه های رایگان. 

برای رزرو اینترنتی هتل رم می‌توانید از طریق وب‌سایت اقدام کنید تا در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید. هتل ارتمید رم امکانات رفاهی بسیار لوکس و مناسبی دارد که می‌تواند اقامت شما را لذت‌بخش‌تر کند. رستوران بین‌المللی این هتل مخصوص نهار و شام است. 



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو