بیوگرافی برزو ارجمند و شناخت بیشتر خصوصیات اخلاقی و آثار هنری وی

بیوگرافی برزو ارجمند و شناخت بیشتر خصوصیات اخلاقی و آثار هنری وی


منبع: آرگا

346

1398/10/12

21:34


در این مطلب بیوگرافی برزو ارجمند بازیگر و خواننده ایرانی را مرور می کنیم. وی فرزند انوشیروان ارجمند بازیگر شناخته شده کشورمان می باشد، برای آشنایی بیشتر با وی و مشاهده تصاویر خانوادگی اش در ادامه همراه ما شوید.

برزو ارجمند در ۷ فروردین ۱۳۵۴ در مشهد به دنیا آمد. وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد که مدرک بازیگری و کارگردانی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است. در ادامه بیوگرافی برزو ارجمند و کارنامه کاری وی را مرور می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند در خانواده ای هنرمند در مشهد متولد شده است، وی به همراه پدرش انوشیروان ارجمند و خواهرش بهار ارجمند هر سه در عرصه بازیگری فعالیت کرده اند، پارمیس زند همسر برزو نیز طراح چهره پردازی در سینما می باشد. ضمن اینکه خانواده ارجمند در کنار بازیگری به موسیقی نیز علاقمندند و با آن آشنایی دارند.

بیوگرافی برزو ارجمند

انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت ایرانی در آذرماه ۱۳۹۳ و در سن ۷۳ سالگی بعد از تحمل یک دوره بیماری در اثر سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت. داریوش ارجمند برادر کوچکتر وی است که او نیز از جمله بازیگران مطرح و توانمند کشورمان می باشد، آنها فعالیت خود را از تئاتر و در مشهد آغاز کردند. در ادامه بیوگرافی برزو ارجمند را می خوانید.

بیوگرافی جدید برزو ارجمند+عکس

بازیگری برزو ارجمند

برزو ارجمند با بازی در مجموعه های تلویزیونی شناخته شد. وی به واسطه بازیگری پدرش از بچگی بر روی صحنه تئاتر حضور داشته و در سن سه چهار سالگی، زمانی که پدرش رئیس فرهنگ و هنر شهرستان فردوس بود، در نمایشنامه «پریا» به همراه کودکان دیگر به ایفای نقش پرداخت. علاقه وی به بازیگری در ابتدا از خانواده و سپس با تماشای بازی فرامرز صدیقی در فیلم سینمایی «دندان مار» اتفاق افتاد.

زندگینامه کامل برزو ارجمند

بازی در فیلم سینمایی «سفر سرخ» به کارگردانی حمید فرخ نژاد و نویسندگی علیرضا طالب زاده در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه سنمایی وی محسوب می شود.

ازدواج برزو ارجمند

برزو سالهاست ازدواج کرده و همسرش پارمیس زند از همکلاسی های دوران دانشگاه وی می باشد که در رشته چهره پردازی و گریم تحصیل کرده است. ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام جانیار می باشد. وی در مورد چگونگی آشنایی و ازدواجش می گوید :

همه چیز از زندگی برزو ارجمند

من و پارمیس هم دانشکده ای بودیم. گرایش من از سال سوم، نمایش بود و پارمیس طراحی صحنه می خواند. کار صحنه را از همان زمان شروع کردیم.
پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می کرد و من هم بازی می کردم. پارمیس از ایران رفته بود. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی فی البداهه به نظرم رسید که می تواند همسر مناسبی برایم باشد. پرسیدم با من ازدواج می کنی؟ خندید و گفت:شوخی می کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت:آره!
برزو تا کنون در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی زیادی بازی کرده است که از آن جمله می توان به فیلم های روز سوم، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، معراجی ها در سینما و مجموعه های قهوه تلخ، شوخی کردم، سر دلبران، صاحبدلان و … در تلویزیون اشاره کرد.

بیوگرافی برزو ارجمند

خوانندگی تیتراژ سریال ماچند نفر، تیتراژ سریال تا رهایی، تیتراژ سریال ما فرشته نیستیم، خوانندگی آلبوم غریبه آشنا، من بی تو و فاصله ت از جمله آثار برزو در زمینه موسیقی می باشند. حال بعد از آشنایی با بیوگرافی برزو ارجمند ، دعوت می نماییم از مجموعه تصاویر گردآوری شده وی برای این بخش دیدن نمایید.

آشنایی با زندگینامه برزو ارجمند

عکس جدید برزو و بهار ارجمند
 

بیوگرافی بازیگر مشهور ایرانی

حمید گودرزی و برزو ارجمند

تصاویر جذاب و جدید برزو ارجمند

عکس جدید برزو ارجمند و پسرش

همه چیز درباره برزو ارجمند

انوشیروان ارجمند و نوه اش جانیار

آشنایی با زندگی برزو ارجمند

مهدی پاکدل و برزو ارجمند

شرح حال برزو ارجمند

عکس آتلیه ای برزو ارجمند و همسرش

بیوگرافی برزو ارجمند

شباهت جالب کودکی برزو ارجمند و پسرش
 

زندگی نوشته درباره برزو ارجمند

بهار ارجمند در کنار برادرش برزو

بیوگرافی برزو ارجمند

عکسی از پسر برزو ارجمند و عمویش

زندگی نوشته و عکس برزو ارجمند

عکس و بیوگرافی برزو ارجمند
 

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند در کنار امید حاجیلی

زندگینامه درباره برزو ارجمند

عکسی از پدر و مادر برزو ارجمند
  

زندگینامه خواندنی برزو ارجمند

برزو ارجمند در برنامه خندوانه
 

زندگینامه برزو ارجمند

عکس اینستاگرامی برزو ارجمند

آشنایی با شرح حال برزو ارجمند

کارنامه هنری برزو ارجمند

فیلم های سینمایی

بازیوو (١٣٩٧)، زندانی‌ها (۱۳۹۷)، زهرمار (۱۳۹۷)، قهرمانان کوچک (۱۳۹۵)، سه بیگانه (۱۳۹۳)، اشنوگل (۱۳۹۵)، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (۱۳۹۳)، مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)، معراجی‌ها (۱۳۹۲)، پل چوبی (۱۳۹۰)، از ما بهترون/ از ما بهتران (۱۳۸۸)، تهران در جستجوی زیبایی (۱۳۸۸)، محیا (۱۳۸۶)، روز سوم (۱۳۸۵)، پروانه‌ای در مه (۱۳۸۴)، انتخاب (۱۳۸۳)، جایی دیگر (۱۳۸۱)، سفر سرخ (۱۳۷۹)

زندگی نوشته برزو ارجمند

مجموعه های تلویزیونی

زیر چتر خورشید (۱۳۷۳)، زیر گنبد کبود (۱۳۷۴)، معین پزشک (۱۳۷۵)، ایستگاه آخر (۱۳۷۶)، رویای کبود (۱۳۷۸)، زمان شوریدگی (۱۳۷۹)، خورشید بانو (۱۳۷۹)، زیر آسمان شهر ۱ (۱۳۸۰)، زیر آسمان شهر ۲ (۱۳۸۱)، پشت کنکوری ها (۱۳۸۱)، در کنار هم (۱۳۸۱)، رسم شیدایی (۱۳۸۲)، مسافر زمان (۱۳۸۲)، مشق عشق (۱۳۸۲)، فرار بزرگ (۱۳۸۳)، مثل همیشه (۱۳۸۴)، ارث بابام (۱۳۸۴)، شب های برره ۰۱۳۸۴)، صاحبدلان (۱۳۸۵)، ساعت شنی (۱۳۸۵)، ما چند نفر (۱۳۸۶)، خواستگاران (۱۳۸۶)، یک وجب خاک (۱۳۸۶)، نشانی (۱۳۸۶)، گل یا پوچ (۱۳۸۶)، نردبام آسمان (۱۳۸۷)، اشک و لبخند ها (۱۳۸۸)، مرد دو هزار چهره (۱۳۸۸)، عبور از پاییز (۱۳۸۸)، نون و ریحون (۱۳۸۹)، تهران پلاک ۱ (۱۳۹۱)، فراموشی (۱۳۹۱)، معراجی ها (۱۳۹۲)، ما فرشته نیستیم (۱۳۹۲)، زخم (۱۳۹۳)، تنهایی لیلا (۱۳۹۴)، کیمیا (۱۳۹۴)، غیر علنی (۱۳۹۴)، بچه مهندس (۱۳۹۷)، سر دلبران (۱۳۹۷)، گشت پلیس (۱۳۹۷)، به رنگ خاک (۱۳۹۸)، وارش (۱۳۹۸)، تله فیلم خاطرات الاغ مهربان (۱۳۸۷)، تله فیلم پروانه‌ای در غبار (۱۳۸۸)، تله فیلم به‌ جا مانده (۱۳۹۰)، تله فیلم طرقه (۱۳۸۷)

زندگینامه جذاب برزو ارجمند

نمایش خانگی

قهوه تلخ (مهران مدیری، ۱۳۹۱)، ویلای من (مهران مدیری، ۱۳۹۱)، شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)، پیکسل (۱۳۹۶)

زندگینامه جدید برزو ارجمند

در این مطلب بیوگرافی برزو ارجمند را مطالعه کردید که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون بازیگران داخلی و خارجی به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو