تیزر تریلر رسمی فیلم سینمایی Doctor Sleep منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

391

1398/3/25

14:41


تیزر تریلر رسمی فیلم سینمایی Doctor Sleep منتشر شد

در تازه ترین اخبار اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) منتشر شده که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید. فیلم دکتر اسلیپ دنباله فیلم سینمایی The Shining اثر استنلی کوبریک است.

در تازه ترین اخبار  اولین تیزر تریلر فیلم ترسناک Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است. در تریلر چند دقیقه ای که منتشر شده، ما شاهد اولین تصاویر رسمی فیلم Doctor Sleep هستیم. این فیلم دنباله ای بر فیلم موفق The Shining (درخشش) به کارگردانی استنلی کوبریک است و داستان آن روایتگر زندگی دنی تورنس، پسر جک تورنس است که اکنون نزدیک به 40 سال سن دارد و هنوز هم تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی خود، در هتلی که اتفاقات فیلم The Shining در آن جریان داشت، است. فشار روحی و روانی زیاد باعث الکلی شدن دنی شده است، اما در نهایت او الکل را ترک می‌کند و قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست می‌ آورد و ارتباطی روحی و روانی با دختری جوان برقرار می‌کند که آن دختر مورد هدف گروهی از اشخاص با توانایی‌های مشابه دنی تورنس، قرار گرفته است. در ادامه شاهد تریلر هستید:

ایوان مک گرگور در نقش دنی تورنس، ربکا فرگوسن در نقش رز د هت، زان مک‌ کلارنون در نقش کرو ددی، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند. فیلم سینمایی The Shining به کارگردانی استنلی کوبریک در سال ۱۹۸۰ به روی پرده‌های سینما رفت که از آن به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌ های تاریخ سینما به‌خصوص در ژانر وحشت، نام برده می‌ شود. فیلم Doctor Sleep در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو