تندیس سردار سلیمانی در جشنواره فیلم فجر اهدا می‌شود

منبع: آی سینما

532

1398/10/13

21:23


تندیس سردار سلیمانی در جشنواره فیلم فجر اهدا می‌شود

چند ساعت بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق، جشنواره فیلم فجر اعلام کرد تندیس سردار شهید سلیمانی به بهترین فیلم با مضمون جهاد و مقاومت درسی و هشتمین دوره جشنواره اهدا خواهد شد.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سرافرازانه سردار اسلام و انقلاب سپهبد حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور ایران و محکوم کردن این اقدام تروریستی، اعلام کرد: «در پی شهادت سردار ملی ایران حاج قاسم سلیمانی که اسطوره و الگوی ظلم‌ستیزان و عدالت‌طلبان سراسر جهان است، جشنواره فیلم فجر با موافقت ریاست سازمان سینمایی و به منظور پاسداشت نمادین این الگوی ظلم‌ستیزی، «تندیس سردار شهید سلیمانی» را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به بهترین فیلم با مضمون جهاد و مقاومت اهدا خواهد کرد.»

همچنین ابراهیم حاتمی‌کیا در پی شهادت سردار سلیمانی پیامی منتشر کرد. کارگردان «به وقت شام» نوشته است: «بارها با عطش او را در آغوش کشیدم و وقت جدایی خودم را تشنه‌تر دیدم. راستی چه خلعتی جز شهادت برای او زیبنده بود، ولی از محضر شهدا اجازه می‌خواهم بگویم، حاج قاسم سلیمانی نامی است که هر پیشوند و پسوندی در کنار نامش اضافه جلوه می‌کند. حاج قاسم سلیمانی یعنی همه این القاب. یادش جاودانه باد.
سرباز کوچکش ابراهیم حاتمی‌کیا.»

9410

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو