چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟


منبع: نیک شو

177

1398/10/14

14:13


چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب بسیاری از کاربران اســت .اینستاگرام قابلیت های بسیاری دارد یکی از این قابلیت ها تبلیغ کردن کردن اســت شما در هر زمينه کاری که هستید ميتوانید تبلیغ کــنید و کسب درآمد داشته باشید. در ادامه با چگونگی تبلیغ در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید .

 

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک ميلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام پس از فیسبوک دومين شبکه اجتماعی محبوب جهان اســت و توانسته اســت در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری اســت.

 

اینستاگرام از نگاه آماری:

بر طبق آمار statista.com اینستاگرام به تنهایی بیش از 120 ميلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، تعدادی که انتظار مي‌رود بیشتر هم شود.بیش از 40 ميلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام پست شده اســت.

 

در حدود 59% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 29-18 سال و در حدود 33% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 49-30 سال، از اینستاگرام اســتفاده مي‌کنند.

 

68% از کاربران اینستاگرام زن و 32% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که اکثریت مشتری هدف آنها زنان هستند اهميت بسیاری دارد.

 

اینستاگرام دارای جایگاهی عالی برای کشف محتوای جدید اســت. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره.

 

تبلیغات اینستاگرام به ما اجازه مي‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم.

 

با این اعداد، واضح اســت که تبلیغات اینستاگرام قدرتی اســت که باید جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، مورد توجه قرار گیرد.

 

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری اســت. روش‌های متعددی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد.برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یک اکانت تبلیغاتی فیسبوک نیاز اســت (اگر قبلا از تبلیغات فیسبوک برای اهداف بازاریابی خود اســتفاده کرده‌اید، مي‌توانید از همين نام کاربری اســتفاده کــنید.) تبلیغات اینستاگرام از طریق Ads Manager اینستاگرام یا Power Editor فیسبوک مدیریت مي‌شود.

 

راه های تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

گام اول بازاریابی محتوا در اینستاگرام

محتوا پایه اصلی اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام شماســت. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد، به سختی ميتوانید در اینستاگرام موفق شوید.ابتدا، نوع محتوایی را که ميخواهید پست کــنید تعیین کــنید. شما باید بدانید که مي خواهيد با چه نوع عکس هايی بزرگترين بازاريابی اینستاگرام خود را شروع کــنید.

 

طبقه بندی محتوا شامل موارد زیر اســت :

* محتوای محصول محور: به طور کلی متداول ترین اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام اســتراتژی محصول محور اســت. جلب توجه با محتوای محصول محور، به این معنی اســت که بیشتر عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال ميکــنید از محصولات شما هستند.

 

این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی اســت . اساسا، شما به فالور های خود ميگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما مي فروشیم نگاه کــنید “با این اميد که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. همانطور که در مثال زیر دیده مي شود، حتی یک جلب توجه ساده محصول محور مي تواند موفقیت را به وجود آورد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* محتوای فرهنگ محور: گاهی اوقات، محصول شما نه هیجان انگیز اســت و نه منحصر به فرد اســت، و نه اینکه برند شما یک برند مشهور اســت.نباید هميشه به اینستاگرام فقط با هدف کسب درآمد نگاه کــنید. اینستاگرام مي تواند راهی عالی برای برندسازی و ایجاد هویت برند در رسانه های اجتماعی باشد. شرکت هایی مانند Buffer برای چیزی که ميخواهند به دنبال کنندگانشان نشان دهند، کارهای زیادی ميکنند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* ترکیب: ميتوانید ترکیب متعادلی از دو حالت را داشته باشید. اگر درست این کار را انجام دهید، خواهید دید که شما هنوز ميتوانید از یک پیشرفت یکپارچه و انعطاف پذیر اینستاگرامي برخوردار شوید. Lululemon یک مثال خوب از این اســت. حتی پست های محصولات آنها فرهنگ ورزشکای آنها را نیز نشان مي دهد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* محتوای تولید شده توسط کاربر: اگر برند شما به اندازه کافی طرفداران و مشتریان وفادار داشته باشد، اســتراتژی دیگری که ميتوانید امتحان کــنید، محتویاتی اســت که توسط کاربران شما ایجاد شده اســت. این کار سختی اســت و اگر شما فقط از یک پلت فرم تبلیغاتی اســتفاده مي کــنید من آن را توصیه نمي کنم . با این حال، مي تواند یک فید جالب و متنوع باشد، مانند Lokai در زیر:

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

گام دوم :اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

هنگامي که اســتراتژی محتوا را مشخص مي کــنید، باید یک برنامه داشته باشید. پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمانی نیستند. در عوض، فاکتور تعامل مهم مي شود، پست ها بر روی صفحه ی تازه های کاربران بر اساس محتواهایی از حساب‌هایی که اغلب با آنها بیشتر ارتباط برقرار ميکنند، مرتب مي شوند.

 

ارسال پست به طور مداوم امکان دیده شدن پست ها را افزایش مي دهد، که این به دنبال کنندگان فرصت بیشتری برای مشارکت مي دهد. همچنین این باعث ميشود که شما منبع به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب کــنید و از آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانتان جلوگیری کــنید.

 

از یک ابزار مانند Buffer یا Later اســتفاده کــنید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کــنید. اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی اســتراحت ميدهد زیرا دیگر لازم نیست بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشد. این مسئله ویژه برای کسب و کارهای کوچک که مدیر روابط عمومي دیجیتال ندارند، مهم اســت.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تعداد پست ها در بازه های زمانی به شما بستگی دارد، اما هرچقدر که هست برنامه ریزی داشته باشید. اگر در یک ماه به اندازه ی ۱۰ پست محتوا دارید طوری تنظیم کــنید که هر ۳ روز یک پست داشته باشید و اینطور نباشد که یک هفته پیوسته پست بگذارید و برای ۲ هفته هیچ پستی نداشته باشید.

 

اگرچه زمان بندی ارسال پست ها با توجه به الگوریتم فعلی اینستاگرام از اهميت کمتری برخوردار اســت اما من همچنان به شما پیشنهاد ميکنم که در زمان هایی که بیشترین ارتباطات را دارید بیشتر پست بگذارید.

 

البته این موضوع به بازار هدف شما بستگی دارد. سعی کــنید زمان هایی را که بازار هدفتان بیشتر در رسانه های اجتماعی فعال اســت شناسایی کــنید و مثل هميشه تا وقتی بهترین نتیجه را بگیرید همچنان آزمایش کــنید.

 

گام سوم:اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی ایجاد و ویرایش مدیا

وقتی به این مسئله مي رسیم، اینستاگرام یک پلت فرم رسانه ی اجتماعی اســت که بر اساس اســتراتژی تولید محتوا هدایت ميشود. کاربران به سمت رسانه ای که برای آنها جذاب باشد مي روند، و این به این معنی اســت که شما برای پست های خوب پاداش ميگیرید.

 

بهترین روشهای تولید محتوا برای اینستاگرام :

* کیفیت، کیفیت، کیفیت: ببینید ، من مي دانم * همه نمي توانند یک دوربین عکاسی چند ميلیون تومانی یا یک دستگاه نورپردازی حرفه ای داشته باشند. مسئله ای نیست! فقط سعی کــنید کیفیت تصاویر و ویدئو های خود را با امکاناتی که در دست دارید بالا ببرید. اسمارت فون های هوشمند به طور کلی برای گرفتن عکس های جذاب، دوربین های مناسبی دارند. فقط عکس ها باید متمرکز شوند و نور خوبی داشته باشند ، این دو با هم باعث ميشوند عکس‌ها بهتر به نظر بیایند.

 

* ویرایش: از یک اپلیکیشن ویرایش عکس مانند VSCO، Snapseed یا Enlight اســتفاده کــنید تا عکس‌هایتان تميز و حرفه ای شوند. اما خیلی کم ویرایش کــنید. بهترین روش ویرایشی اســت که به سختی قابل تشخیص باشد. به سادگی ميتوان بهترین شد،

 

بنابراین قبل از اعمال فیلتر به پیج های مورد علاقه ی خود برای الهام گرفتن نگاهی کــنید. پیشنهاد ميکنم برای همه ی عکسهای خود از یک مجموعه فیلتر اســتفاده کــنید. این به شما کمک ميکند که یک تم منسجم برای بازاریابی خود داشته باشید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* کپشن: اگر شما به دنبال تبلیغ محصولات در اینستاگرام هستید، مطمئن شوید که کپشن شما به شکلی عملگرا اســت. دنبال کننده های خود را به جایی جایی که بتوانند محصولات شما را خریداری کنند راهنمایی کــنید تا بتوانید از تلاش های اینستاگرامي خود کسب درآمد کــنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* هشتگ : هشتگ ها در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار هستند زیرا آنها برای دستیابی به بخش هایی از بازار هدفتان که در هشتگ ها به دنبال محتوای جدید هستند بسیار مفید مي باشند. شما مي توانید هشتگ های محبوب ، هشتگ های مربوط به محصول ، یا هشتگ های مورد علاقه شخصی و همچنین هشتگ های محلی را انتخاب کــنید. افزودن هشتگ‌ها باعث افزایش بازدید پست اینستاگرام شما مي شود و در نتیجه به افزایش مشارکت کاربران کمک مي کند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

گام چهارم: اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی محتوای بیشتر

اینستاگرام قدمهای بزرگی را در به روز رسانی برداشته اســت. در اینجا به اختصار آنها را بررسی ميکنیم. اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام اســتوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت اســت ،

 

اســتوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم مي کند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کــنید ، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب اســت و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اســتفاده از اســتوری ها خیلی خوب اســت زیرا باعث ميشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین اســتوری ها در ابتدا دیده ميشوند اما هميشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در اســتوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها ميتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.

 

بعدی اینستاگرام Live اســت. البته اگر شما حداقل تعداد کمي دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین اســتراتژی نیست، اما اگر این کار را کــنید ميتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند اســتوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی اســتوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه ميشوند.

 

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا ميزبانی Q & A با طرفداران خود، اســتفاده کــنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار مي کنند، متصل مي کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان اســت.

 

و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی اســت که شما ميتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داســتان مناسب هستند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

گام پنجم: اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی بهینه سازی برای کسب درآمد

یکی از چیزهایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازاریابان سنتی با آن مشکل دارند این اســت که آیا آنها مي توانند از طریق رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و کار واقعی برسند؟ اگرچه این یک نگرانی منطقی اســت، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد بهینه سازی کــنید.

 

در اینجا ما به چند مورد اشاره کنیم:

CTA … CTAها همه جا: اگر مي خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام و ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به فروش واقعی تبدیل کــنید، باید به افراد نشان دهید کجا ميتوانند محصول شما را بخرند. اطمينان حاصل کــنید که دنبال کنندگان شما به لینک در بیو هدایت ميشوند (“آخرین محصولات ما را در لینک زیر مشاهده کــنید”). و CTA رانیز به کپشن های خود اضافه کــنید.(” از چیزی که ميبینید خوشتان مي آید؟ از لینک موجود در بیو خریداری کــنید”)

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* کسب درآمد: من به برنامه های Like2Buy و Have2Have.It اشاره مي کنم که به شما کمک مي کند یک صفحه ایجاد کــنید که ميتوانید عکس ها را در اینستاگرام خود به محصولات یا صفحات دیگر وب سایت خود لینک دهید. این بسیار ایده آل اســت زیرا موانعی را که باعث جلوگیری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری ميشود بر ميدارد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام یک پلت فرم بازاریابی آنلاین عالی اســت، مي تواند برای به حرکت انداختن دنبال کنندگان و خرید محصولات شما دشوار باشد.

یکی از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی زمانی محدود مخصوص اینستاگرام مانند یک ارائه کوپن یا تخفیف اســت. یک پست با کد کوپن (یا لینک تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اجازه دهد سریع عمل کنند، ارسال کــنید .

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

گام ششم: اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی مسابقات

یکی دیگر از راه های عالی برای اســتفاده از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و کار شما ، اجرای مسابقه اســت. مسابقات دنبال کنندگان را در مورد محصولات شما هیجان زده مي کنند و مي توانند با دادن انگیزه ی مشارکت به ارتقا محصولات کمک کنند.

 

راه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام وجود دارد، من به چند مورد اشاره ميکنم، اما مسابقات موثر، مسابقاتی هستند که به کسب و کارتان کمک مي کنند فروش شما را بالا برود.

 

بهترین راه برای این کار از طریق هدایت طرفداران اســت :با دریافت اطلاعات از افرادی که وارد مسابقه شده اند، شما مي توانید در آینده از طریق ایميل مارکتینگ با آنها خرید و فروش کــنید.

 

در اینجا برخی ایده هایی که مي توانید در مسابقات به کار برید ميبینید:

Comment-to-enter-: این رایج ترین نوع مسابقه ای اســت که در اینستاگرام مي بینم و دلیل خوبی دارد. مسابقات Comment- to-enter ساده ترین راه برای شرکت را دارند، زیرا آنها تعداد افرادی را که مشارکت مي کنند، به حداکثر مي رسانند. به طور کلی، این رقابت ها مستلزم لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دونفر هستند. این باعث مشارکت بالایی ميشود ، به افزایش فالور و شیوع پست ها نیز کمک ميکند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* Sweepstakes: با اســتفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور اینستاگرام شما مي توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود هدایت کــنید. اگر چه این ها سخت تر هستند، اما در دراز مدت موثرتر هستند زیرا به شما اجازه مي دهند که در آینده با کاربران بهتر خرید و فروش کــنید.

 

* مسابقه عکس: شما مي توانید این یکی از دو راه را اجرا کــنید. روش اول، روش ساده تر این اســت که شرکت کنندگان با ارسال یک عکس با یک موضوع خاص با اســتفاده از یک هشتگ خاص وارد مسابقه ميشوند، که پس از آن شما برای انتخاب برنده فیلتر مي کــنید.

 

این روش فوق العاده اســت زیرا هم ساده اســت وهم به ميزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و کار شما مفید اســت. شما همچنین مي توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با جایزه اســتفاده کــنید که بتوانید ایميل های شرکت کنندگان را جمع آوری کــنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

گام هفتم: اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام یعنی تبلیغات

شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمي توانید راهنمای کاملی برای اســتراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید. هنگامي که زمان عمل اســت ، تبلیغات بهترین راه برای تضمين رسیدن تلاش های بازاریابی اینستاگرام به بازار هدف اســت.

 

در حالیکه ممکن اســت برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که ميتواند کسب درآمد در آن سخت باشد تردید داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام بهترین راه برای دستیابی به بازار هدفتان هستند. اما همانقدر که اميدوارید محتوای شما به اشتراک گذاشته شده باشد هیچ تضمينی هم وجود ندارد.

 

اما با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما مي توانید آگهی را به افرادی که برای آنها منظور مي شود بدون نگرانی اینکه آیا آنها تبلیغات را ميبینند یا نه، ارائه دهید.

 

بهترین شیوه های تبلیغات اینستاگرام :

* از تصاویر چشمگیر اســتفاده کــنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در صفحه ی کاربران مانند هر پست دیگری نشان داده ميشود هم خوب اســت هم بد. از یک سو، آنها بومي هستند با توجه به تجربه کاربر * آنها مانند تبلیغات احساس نمي شوند، به این معنی که آنها دوستانه تر هستند * قابل هضم تر هستند .

 

از سوی دیگر، به آنها مانند هر پست دیگری نگاه مي شود، و این بدان معنی اســت که آنها ممکن اســت مانند پست های دیگر به پایین صفحه بروند. ایجاد و ارسال رسانه ای که احتمال دارد مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین شانس برای موفقیت مي دهد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

* اهداف دقیق: این بزرگترین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام اســت. بسته به تبلیغ و محصول شما، اطمينان حاصل کــنید که مخاطب تبلیغاتی را دقیق انتخاب کرده اید تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را به حداکثر برسانید.

 

سعی نکــنید یک آگهی “catch-all” ایجاد کــنید که همه بخش های بازار هدف شما را در بر ميگیرد * در عوض، بخش های مختلف را در داخل آن شناسایی کــنید و آنها را به صورت جداگانه هدف قرار دهید.

 

* یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خاص برای تبلیغ ایجاد کــنید: ببینید، شما مي توانید مردم را مستقیم به وب سایت خود راهنمایی کــنید، اما بهتر اســت که یک صفحه ایجاد کــنید که به طور مستقیم با آنچه که در تبلیغ شما ذکر شده اســت، مطابقت داشته باشد.

 

* CTA را صحیح انتخاب کــنید: مزیت یک تبلیغ نسبت به پستهای معمولی، توانایی افزودن CTA به آگهی شما اســت. انتخاب CTA درست بر اساس هدف کسب و کار به شما یک نیروی اضافه برای رسیدن به اهدافتان مي دهد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

به علت فعالیت تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی در اینستاگرام، افزایش شهرت محصولات، خدمات و برند شما آسان‌تر خواهد بود.

 

با ارتباط مستقیم تبلیغات و صفحه اینستاگرام برند شما، تعداد مشترکان واقعی صفحه شما افزایش خواهد یافت.

 

اینستاگرام بالاترین احتمال فروش محصولات تبلیغاتی را در بین شبکه‌های اجتماعی جهان دارد و افزایش فروش محصولات شما را تضمين خواهد کرد.

 

با اســتفاده از مشاوره تخصصی ما، شما مي‌توانید سریع‌تر به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی خود برسید.

 

چه نوع تبلیغات اینستاگرامي وجود دارند و در کجا نشان داده مي‌شوند؟

گرچه تبلیغات اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار مي‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری اســت که در مورد مفاهیم پایه‌ای تبلیغات اینستاگرام مطالبی را فرا گیرید. تبلیغات اینستاگرام در ميان دیگر پست‌ها و اســتوری‌ها برای کاربرانی که انتخاب کرده‌اید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر مي‌‌شود.

 

این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص مي‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص مي‌شود.

 

علاوه بر این، مهم اســت که در مورد انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام که در اختیار شما هستند آشنا شوید. بسته به اهداف کسب و کار شما، برخی از تبلیغات ممکن اســت مفیدتر یا مناسب‌تر از بقیه باشند.

 

تبلیغات با تصاویر: همان‌طور که از نام این نوع تبلیغ حدس زده مي‌شود، این تبلیغات آگهی‌هایی اســت که شامل عنصر عکس اســت. جنبه بصری اینستاگرام بسیار مهم اســت و به لطف رابط کاربری خوب این پلتفرم، هر تصویر را مي‌توان با فرمت بسیار جذابی نمایش داد.

 

تبلیغات با ویدئو: اگر مي‌خواهید یک تجربه کاربری کامل را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدئوی اینستاگرام یک گزینه فوق‌العاده اســت. بقیه پارامترها به همان نحو باقی مي‌مانند، اما همانطور که از نامش حدس زده مي‌شود، به جای تصویر یک ویدئو به بازار هدف نشان داده مي‌شود.

 

تبلیغات متوالی: اگر مي‌خواهید به مخاطبان هدف خود مجموعه‌ای از تصاویر و عکس‌ها را نشان دهید، این نوع از تبلیغات اینستاگرام بهترین شرایط را دارد.

 

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده مي‌شوند، مي‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامي خودتان را شروع کــنید. مرحله بعدی فهميدن این اســت که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی مي‌توانید اجرا کــنید.

 

Awareness (آگاهی) * این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط مي‌شود. اگر مي‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد مي‌شود از این نوع کمپین اســتفاده کــنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب اســت.

 

Consideration (توجه) * این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد مي‌کنیم. شما همچنین مي‌توانید ميزان دسترسی و ميزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

 

Conversion (تبدیل) * اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش اســت، این کمپین بدون شک بهترین گزینه اســت.

 

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم اســت که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

 

چگونه قدرت برند خود را در اینستاگرام توسعه دهیم؟

هنگامي که شما نحوه کار تبلیغات اینستاگرام را درک کردید، بهتر اســت که بدانید چطور مي‌توانید از آن به نفع خود اســتفاده کــنید و کسب و کار خود را به توسعه دهید. اکنون اگر بخواهید از تبلیغات اینستاگرام اســتفاده کــنید، ما برخی مزایای آن را برای شرکت شما توضیح مي‌دهیم.

 

بهبود تاثیر بصری: ساده‌ترین راه در اینستاگرام برای جلب توجه مخاطبان از طریق تبلیغات در ميان پست های دیگران در صفحه نخست اپلیکیشن اســت. * برای افزایش تاثیرگذاری این نوع تبلیغات از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا اســتفاده کــنید.

 

برندسازی: با توجه به اهميت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام، کمپین‌های تبلیغاتی مي‌توانند کمک شایانی به شرکت شما برای آگاهی از برند برای مخاطبان هدف کنند.

 

رشد ارتباطات: تبلیغات اینستاگرام مي‌توانند به شما در رشد ارتباطات برند کمک کنند. این به معنای افزایش فالورهای اینستاگرام شما اســت که به نوبه خود مي‌تواند فروش را افزایش داده و ارتباط برند را با بازار هدف شما بهبود بخشد.

 

اقدامات بازاریابی هدفمند: تبلیغات مي‌تواند وسیله‌ای برای توسعه اســتراتژی بازاریابی هدفمند باشند. شما مي‌توانید از آن به عنوان وسیله‌ای برای معرفی محصولات جدید، ارائه خدمات ثانویه یا حتی ارسال محصول رایگان برای مشتریان، اســتفاده کــنید.

 

مسابقات/هدایا: هر شخص یک مسابقه خوب را دوست دارد. گفته مي‌شود مسابقات و هدایا برای دریافت لیدها بی‌نظیر هستند. مسابقات مي‌تواند برای اســتراتژی ایميل مارکتینگ کارآمد باشد. مسابقات و هدایا همچنین مي‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند.

 

تبلیغات اینستاگرام همه چیز نیست!

تبلیغات در اینستاگرام معجزه نمي‌کند. اگر شما نتوانید محتوای باکیفتی برای اکانت خود ایجاد کــنید، تبلیغات اینستاگرام چندان نتیجه بخش نخواهد بود؛ حتی اگر بودجه زیادی به تبلیغات اختصاص دهید. بنابراین حتما به تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام توجه خاصی داشته باشید. همانطور که گفتیم تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به افزایش آگاهی از برندتان کمک مي‌کند. برای افزایش فروش و افزایش تماس‌های تلفنی مي‌توانید از تبلیغات در گوگل اســتفاده کــنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو