رونمایی ایسوس از سه محصول گیمینگ جدید

منبع: آسمونی

132

1398/3/25

17:01


شرکت ایسوس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم های کامپیوتری گیمینگ محسوب شده که در E3 2019 از سه مدل دستگاه گیمینگ دسکتاپی جدید رونمایی به عمل آورده است. سیستم هایی که طراحی و مشخصات قابل توجهی دارند.

به گزارش وب سایت آسمونی، شرکت ایسوس در بهترین فرصت یعنی آخرین روز نمایشگاه E3 2019 لس آنجلس سه محصول جدید رونمایی کرده که شامل یک سیستم دسکتاپی گیمینگ و دو لپ تاپ گیمینگ می شود.

این دیوایس ها دارای پردازنده نسل سومی رایزن AMD و گرافیک  RTX انویدیا هستند تا ترکیب سخت افزاری قابل توجهی روی هر سه دستگاه مشاهده شود. البته برای آشنایی بیشتر در ادامه با تمامی مدل ها آشنا می شویم:

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX505DV

شاید این لپ تاپ از سری ROG نیست اما مشخصات خوبی برای آن در نظر گرفته شد. از جمله باید به پردازنده نسل جدید AMD و کارت گرافیک RTX انویدیا که در هماهنگی با هم پیکربندی بزرگی محسوب می شوند. پردازنده این مدل از مدل رایزن 7 است و یک مدل 4 هسته ای محسوب می شود که در کنار گرافیک RTX 2060 انویدیا توان پردازشی بالایی دارد.

ایسوس صفحه نمایشی با نرخ تجدید 144 هرتزی به کار گرفته و کولینگ آن نیز عملکرد بالایی دارد. در این بین می توان عملکرد پردازشی بزرگی را در FX505DV مشاهده کرد.

ایسوس ROG Strix GL10DH

ایسوس

متاسفانه گرافیک های رادئون ای ام دی را نمی توان در نسل جدید رقیب جدی برای کارت های انویدیا آن هم از نوع RTX دانست. شرکت ایسوس نیز با این حساب تنها سعی کرده به پردازنده AMD اکتفا کند و در مقابل کارت گرافیک انویدیا در جدیدترین سیستم دسکتاپی گیمینگ به کار گیرد.

شاید لپ تاپ ها سیستم های مناسبی برای بازی باشند اما در بحث توان پردازشی محدودیت هایی هم که دارند و در این میان نیاز به سیستم های دسکتاپی گیمینگ مشاهده می شود. سیستم ROG Strix GL10DH جدیدترین محصول ایسوس است که از سری ROG یا جمهوری گیمرهای این شرکت بوده و از طراحی هیجان انگیز بهره می برد.

پردازنده نسل سومی Ryzen 7 3700X با معماری ذن 2 می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. این پردازنده از نوع هشت هسته ای بوده که با کارت گرافیک  Turbo GeForce RTX 2070 انویدیا توان پردازشی بالایی را رقم می زند. این گرافیک بر مبنی معماری تورینگ عمل می کند و پردازش سایه قابل توجهی دارد.

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G GA502

ایسوس علاوه بر یک مدل غیر ROG، نوت بوکی از سری ROG نیز معرفی کرده که ROG Zephyrus G GA502 نام دارد. این سیستم به پردازنده  Ryzen 7 3750H ای ام دی تجهیز بوده و گرافیک جدید  GTX 1660 Ti انویدیا نیز برای آن تدارک دیده شد.

با حافظه رم 32 گیگابایتی و حافظه NVMe SSD می توان انتظار سرعت بالای آن را داشت. همچنین پنل نمایشگر 120هرتزی نیز جنبه مثبت دیگر این لپ تاپ است.

تاریخ عرضه و قیمت

لپ تاپ ROG Zephyrus G GA502 از هم اکنون به فروش می رسد و قیمت مشخصی ندارد. دو مدل دیگر یعنی ROG Strix GL10DH و TUF Gaming FX505DV از تابستان راهی بازار شده و آن هم قیمت دقیقی ندارند.

منبع : slashgear

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو