آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان نیلوفر

منبع: برترین ها

63

1398/3/25

18:07


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی ١٢ واحدی در شهرک مسکونی وصال خبر داد.

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی ١٢ واحدی در شهرک مسکونی وصال خبر داد.

سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۳ ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه واقع در شهرک مسکونی وصال اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند ادامه داد: این آتش سوزی در یکی از واحدهای طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه و ١٢ واحدی رخ داده بود و به طور کامل شعله ور شده بود. آتش به طبقات دیگر نیز سرایت کرده بود و دود بسیار غلیظ و متراکمی تمام ساختمان را فرا گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در این ساختمان محبوس شده اند گفت: آتش نشانان به همراه تجهیزات موجود به داخل ساختمان رفته و همزمان با اطفای حریق، به همراه دستگاه‌های تنفسی افرادی که در داخل ساختمان محبوس بودند را خارج کردند.

ملکی افزود: ١۵ نفر در این ساختمان محبوس شده بودند که پس از نجات به علت دودگرفتگی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. یک نفر از آتش نشانان نیز دچار مصدومیت شده بود که وی نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیرو ها در حال انجام عملیات پایانی از جمله ایمن سازی و اطفای حریق هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو