۳۶ مدل وان جکوزی مدرن و لاکچری برای حمام های ایرانی

۳۶ مدل وان جکوزی مدرن و لاکچری برای حمام های ایرانی


منبع: دکوراسیون

630

1398/10/15

16:53


مدل وان جکوزی

جکوزی به حوضچه ای که پر از آب می باشد گفته می شود و این حوضچه قادر است تا آب را با شدت زیادی به بیرون پرتاب کند و اگر بدن در مجاورت این آب قرار بگیرد عمل ماساژ بدن صورت می گیرد. مدل وان جکوزی خانگی سیستمی بسیار ساده و جمع و جور می باشد که دارای قابلیت وان های بزرگ و عمومی جکوزی است و این طرح وان ها به صورت یک تا چهار نفره ساخته می شوند.

مدل وان جکوزی با طرح های شیک و زیبا

وان های جکوزی در انواع طرح ها و ابعاد مختلف ساخته می شوند که انتخاب طرح و اندازه وان به نوع طراحی دکوراسیون حمام و ابعاد حمام بستگی دارد. در مطالب قبلی انواع مدل سینک روشویی و مدل وان حمام را مشاهده کردید در ادامه با انواع  وان های مدرن آشنا خواهید شد.

مدل وان جکوزی

طرح های وان جکوزی

وان های جکوزی به دو دسته یک نفره و دو نفره تقسیم می شوند که وان های جکوزی یک نفره مانند وان های معمولی حمام هستند و برای تامین فشار مورد نیاز جت آن ها از یک پمپ استفاده می گردد و بدنه این طرح وان ها از جنس فایبر گلاس می باشد و این وان ها در حمام یا اتاق خواب نصب می شوند و برخی از آن ها دارای المنت حرارتی برای گرم کردن آب هستند و بعد از هر بار مصرف آب وان ها نیز تخلیه می شود.

وان های جکوزی دو نفره تا چهار نفره نیز دارای طرح های مختلفی هستند و آب گرم توسط جت ها از اطراف با فشار معینی وارد این نوع وان ها می شود. این طرح وان های جکوزی برای حمام ها با ابعاد بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

اجرای دکوراسیون داخلی

وان های جکوزی به طور پیش ساخته طراحی می شوند همچنین آن ها در محل نیز ساخته می شوند سپس در قسمتی مناسب از حمام نصب می گردند.

وان جکوزی ساده

وان جکوزی یک نفره

وان جکوزی سفید

وان جکوزی شیک و کاربردی

وان جکوزی مدرن

مدل وان حمام

وان ساده و شیک جکوزی

وان حمام

وان جکوزی تک نفره

وان جکوزی زیبا و کاربردی

وان جکوزی شیک

وان جکوزی خاص

وان جکوزی کوچک

وان جکوزی دو نفره

وان جکوزی زیبا و ساده

وان جکوزی ساده

وان جکوزی شیک و کاربردی

وان جکوزی زیبا و خاص

وان جکوزی برای حمام

وان های جکوزی در انواع طرح های بادی و سرامیکی موجود می باشند که نوع بادی آن ها از انواع طرح های پیش ساخته جکوزی هستند و در مقایسه با وان های جکوزی سرامیکی دارای قیمت پایین تری می باشند همچنین این طرح وان ها سبک و قابل حمل نیز هستند.

وان های جکوزی در انواع طرح های ساده و مدرن ساخته می شوند که اغلب طرح های مدرن آن ها دارای امکاناتی نظیر ماساژور و سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب و چراغ های پس زمینه و چراغ های زیر آبی و صفحه کنترل کامپیوتری و اسپیکر ضد آب و بالشتک زیر سر و رادیو می باشند و اگر شما تمایل دارید فضای آرامش بخش و بی نظیری را در دکوراسیون حمام منزل تان ایجاد نمایید بهتر وان های جکوزی مدرن را برای نصب در فضای حمام انتخاب نمایید.

وان جکوزی ساده و خاص

طرح وان جکوزی

وان زیبا و کاربردی جکوزی

وان شیک جکوزی

وان زیبا و خاص جکوزی

وان شیک و خاص جکوزی

وان جکوزی کوچک

وان جکوزی خاص

وان جکوزی تک نفره

وان جکوزی خاص

وان جکوزی دو نفره و کاربردی

طرح وان برای جکوزی

وان سرامیکی جکوزی

وان جکوزی آپارتمانی

وان جکوزی خانگی یک نفره

وان شیک مخصوص جکوزی

وان جکوزی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل وان جکوزی را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن آن ها وان با طراحی مناسبی را برای حمام منزل تان انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو