چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟


منبع: نیک شو

358

1398/10/15

19:37


چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین کاربران اســت .برای فعالیت در اینستاگرام باید فالوور زیادی داشته باشید برای افزایش فالوور ما مقاله های تهیه کرده ایم و تمام راه کارهای موجود را در آن بازگو کرده ایم با ما در ادامه همراه باشید .

 

بهترین راه کارها برای افزایش  فالوور :

شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کل دنیا و به ویژه کشور ماســت. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همين هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی اســت.

 

همانطور که مي دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش اســت. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم اســت. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد اســت. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا اســتفاده از ربات های اینستاگرامي!

 

ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب مي شوند.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

کسانی که فکر مي کنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام مي توانند یک شبه اعتبار بالایی کسب کنند، فقط فکر مي کنند که اینطور اســت ولی در واقع کاملا بر عکس اســت.

 

الان هر کسی مي داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور مي خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا اســت. همين دلیل کافی اســت تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

 

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام مي شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان اســتفاده مي کنند ولی نمي دانند در آینده با دستان خود قرار اســت کسب و کار خود را نابود کنند.

 

بهترین راه این اســت که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهميت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در ميان مي گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کــنید.

 

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم اســت و مي خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما مي گویم. ولی اگر در ذهنتان این اســت که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کــنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کــنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمي خورد.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

پروفایل تان را جذاب کــنید

قبل از هر چیز بهتر اســت بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه اســت. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری مي دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور اســت و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که مي زنند.

 

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کــنید و در پروفایل تان منتشر کــنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال مي شوند.

 

البته مهم اســت که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کــنید. رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک مي کند و هر بازدید کننده ای را مي تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

 

از مطالب بی محتوا و اسپم دوری کــنید، صادق و شفاف باشید

اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده اســتفاده کــنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد مي‌کنند. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی مي‌گذارد. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک مي‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

 

 یک لیست از مطالب مفید تهیه کــنید

همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهميت اســت. با توجه به اینکه شما نمي‌توانید تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، مي‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کــنید. این موضوعات جذاب مي‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد .

 

از #هشتگ ها اســتفاده کــنید

هشتگ ها نقش مهمي در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. اســتفاده از هشتگ ها به صورت صحیح مي تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده اســت و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری مي کنند. همين باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و اســتفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما مي شود.

 

سعی کــنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کــنید و آن ها را لیست کــنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام اســتفاده کــنید.

 

هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کــنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده اســت.

 

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خود اســتفاده کــنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست مي کــنید باعث مي شود 3 نفر شما را دنبال کنند.

 

اســتفاده از فیلتر های معروف

در کنار اســتفاده از هشتگ های معروف، اســتفاده از فیلترهای عکس معروف هم برای شما نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. در لیست زیر 10 عدد از معروفترین فیلتر های اینستاگرام آورده شده اســت:

Normal

Earlybird

X-Proll

Hefe

Rise

Valencia

Amaro

Brannan

Lomo-fi

Hudson

 

از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کــنید

وقتی مردم پیام‌های شما را Like مي‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر مي‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر مي‌کنند، شما هم باید همين کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث مي‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

 

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامي خود مي توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود اســت. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کــنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد مي کــنید. فقط کافی اســت با آن ها رابطه برقرار کــنید.

 

سعی کــنید پیج های هم حوزه خود را فالو کــنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کــنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما مي شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان مي آورد.

 

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی اســت تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث مي شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

مسابقات اینستاگرامي راه اندازی کــنید

برگزاری مسابقات اینستاگرامي یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام اســت که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش اســتفاده مي کنند.

 

سعی کــنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه اســتفاده کــنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب مي شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

 

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود مي توانید در اینستاگرام راه اندازی کــنید. ولی چیزی که مهم اســت سعی کــنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کــنید.

 

مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

 

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامي باعث افزایش فالوور سریع پیج تان مي شود. پس حتما سعی کــنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کــنید.

 

در شبکه خود رقابت ایجاد کــنید

نتایج نشان مي‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار مناسبی در پی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی مي‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش Follower و ترافیک برای سایت منجر شود.

 

پروفایل فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کــنید

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی مي‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

 

از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام اســتفاده کــنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی اســت بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان اســت.

 

یکی از ایده هایی که مي توانید از آن در سایت تان اســتفاده کــنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها اســت. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن اســت از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب مي شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

 

سعی کــنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب مي شوند.

 

هر از گاهی سعی کــنید از طریق خبرنامه ایميلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کــنید. هميشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم اســت تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

 

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایميل های ارسالی تان مي توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کــنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایميل ها توسط اعضای تان ممکن اســت افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

رفتار کاربرانتان را تحلیل کــنید

هميشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما مي شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید هميشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این مي شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

 

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده اســت که با اســتفاده از این ابزار به راحتی مي توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید مي کــنید برای کاربرانتان جذاب اســت یا خیر! تا چه حدی در راســتای هدف خود پیش مي روید.

 

در این صورت مي توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همين باعث مي شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال مي کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.

 

از تبلیغات آفلاین اســتفاده کــنید

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود اســتفاده مي کــنید حتما برای شما مقدور اســت که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود اســتفاده کــنید. به عنوان مثال مي توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کــنید.

 

همچنین خیلی مهم اســت که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کــنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان اســتفاده مي کنند.

 

یک کاربر فعال باشید

اگر مي‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید مي‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر مي‌کنند.

 

دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید

شما باید در موقعیت‌های اســتراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله اســت.

 

دوستان خود را در عکس‌ها تگ کــنید

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ مي‌کــنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه مي‌کــنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار مي‌دهید. این باعث مي‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همين موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

 

پست های چالشی و ویروسی منتشر کــنید

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی اســت. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کــنید پست هایی منتشر کــنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

 

یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها اســت. مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان “دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کــنید. مي توانید به صورت عکس نوشته این پست را منتشر کــنید. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت مي کنند و ممکن اســت دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.

 

یا حتی ممکن اســت پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند. و این باعث مي شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟

 

زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش مي شود و لایک بالایی دریافت مي کند. همين موضوع هم باعث مي شود افراد بیشتر دیگری با پیج شما آشنا شوند.

 

بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و … را به روز کــنید

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کــنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایميل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

 

در رخدادهای عمومي شرکت کــنید

یکی از مواردی که هميشه مخاطبین را به سمت شما جلب مي‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومي اســت که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومي مي‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کــنید.

 

از دیگر ابزارها و جوامع مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این اســت که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید اســتفاده کــنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید مي توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود اســتفاده کــنید.

 

یا مثلا هنگامي که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار مي دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کــنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود اســتفاده کــنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما مي شوند.

 

همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر مي کــنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کــنید.در تکميل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کــنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید.

 

گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که مي توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی اســتفاده کــنید.در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر مي کــنید حتما به این اشاره کــنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند مي شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

 

ویدئو را فراموش نکــنید

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای اســت که به شما این فرصت را مي‌دهد تا در60 ثانیه آنچه مي‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک مي‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

 

از ربات اینستاگرام اســتفاده کــنید

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام اســتفاده از ربات اینستاگرام اســت. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامي تحت وب ارائه مي کنند. ربات های اینستاگرامي بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب مي شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن اســت علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان مي شود.

 

ممکن اســت این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامي بهترین ابزار برای این اســت که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.شما مي توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کــنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام مي دهد.

 

همچنین شما مي توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما مي خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام مي دهد.

 

و همين باعث مي شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامي به راحتی امکان پذیر اســت.

 

از چه ربات اینستاگرامي اســتفاده کنیم؟

طبق درخواســت دوستان برای معرفی یک ربات اینستاگرامي مطمئن و بررسی هایی که طی این مدت انجام دادم ربات های اینستاگرامي زیاد هستند ولی رباتی که در این قسمت قصد دارم معرفی اش کنم هم ممطئن اســت و هم امکانات فوق العاده ای دارد.

 

ربات افزایش فالوور واقعی اینستا ربات گزینه خوبی اســت تا از آن برای افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام خود اســتفاده کــنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو