معرفی چند هتل بکر و زیبا در کشور ایران که باید یک بار رفت

معرفی چند هتل بکر و زیبا در کشور ایران که باید یک بار رفت


منبع: مینویسم

165

1398/10/15

21:13


هتل های بکر و زیبای ایران

اگر اهل مسافرت هستید و دوست دارید برای مسافرت به نقاط مختلف هتل های بکر و زیبای کشورمان را بشناسید بهترین هتل های ایران که جزو هتل های خاص و پرطرفدار هستند را در این نوشته به شما معرفی می کنیم. پیشنهاد می کینم این هتل های جالب را برای یک بار هم که شده ببینید و در مسافرت خود به اقصی نقاط ایران در این هتل های بکر و زیبای ایران اقامت کنید تا سفر به یاد ماندنی تری داشته باشید.

هتل های بکر و زیبای ایران را بشناسید

در ادامه برخی از زیباترین هتل های ایران که جزو هتل های خاص ایران هستند را به شما معرفی می کنیم این هتل های بکر و زیبای ایران در دل طبیعت قرار دارند و جزو هتل های تونیک هستند که خود آن ها جزو جاذبه های گردشگری هستند و خیلی ها برای دیدن خود این هتل ها مسافرت می کنند.

۱٫ هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز یکی از هتل های بکر و زیبای کشورمان است که در بین کوه ها قرار گرفته. این هتل در روستای زيبا و تاريخی كندوان در ۶۰ كيلومتری شهر تبريز قرار دارد. هتل لاله از نخستين هتل‌ بوتيك های كشور می‌باشد و سومين هتل صخره ای دنيا است.

این هتل به قدری زیبا است که خود هتل یک جاذبه گردشگری برای مسافرین است. این مجموعه با واحدهای صخره ای و كله‌قندی و چشم‌اندازی بی نظیر، گردشگران را ترغيب به مسافرت به اين نقطه خوش آب و هوا و اقامت در دامنه يكی از زيباترين رشته‌ كوه‌های كشور می‌کند.

هتل بوتیک به چه معناست؟ 

هتل های بوتیک به آن دسته از هتل‌ ها گفته می‌شود که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهره هستند. آن‌ها معمولاً کوچکتر از گراندهتل‌ها بوده و لوکس بودن هدف اصلی آن‌ها نیست؛ بلکه خود، هدف اصلی بازدید هستند. (منبع: ویکی پدیا)

شماره تلفن هنل صخره ای کندوان:

۳۳۲۲ ۴۹۵۲

عکس های هتل صخره ای لاله کندوان تبریز:

۲٫ هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

یکی دیگر از هتل های بکر و بی نظیر ایران که در دل طبیعت قرار دارد هتل بام سبز رامسر است که در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا و در بالای کوه و میان جنگل ها قرار دارد. برای رفتن به این هتل باید از تله کابین استفاده کنید اگر به دنبال یک هتل در دل طبیعت هستید که از مناظر طبیعی منطقه رامسر به دور از سر و صدا اقامت کنید این هتل یک هتل جنگلی بکر و فوق العاده است.

آدرس هتل:

رامسر, کيلومتر٥جاده چابکسر هتل بام سبز رامسر

امکانات:

  • ۸ سوئیت مجلل VIP و ۳۱ کلبه جنگلی زیبا و ۲ سوئیت منحصر بفرد ماه عسل
  • چندین رستوران و کافی شاپ زیبا
  • واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر و متنوع
  •  یخچال، تلفن، کافی نت، اینترنت بی سیم در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خانه داری ٢٤ ساعته، خشکشویی، تهویه مطبوع، فروشگاه، باشگاه بیلیارد، سالن پذیرایی و همایش، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ.

شماره تلفن:

۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱

عکس های هتل بام سبز رامسر

۳٫ هتل ترنج (کیش, هرمزگان)

هتل ترنج کیش

یکی از هتل های لوکس ایران که زیبایی بی نظیری دارد هتل ترنج کیش است. این هتل خاص اولین هتل دریایی خاورمیانه است که روی آب های خلیج فارس قرار دارد. این هتل به شکل بته جقه ساخته شده و اگر از بالا به آن نگاه کنید شکل یک ترنج را خواهید دید. اگر قیمت هتل در کیش برای شما مهم نیست این هتل بکر و زیبا بهترین گزینه برای مسافرت و اقامت در کیش است.

شماره تلفن:

۰۷۶۴۴۴۷۴۱۱۴-۸

آدرس:

کیش , میدان جاسک ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش:

مجموع ۱۰۰ سوئیت این هتل شامل سوئیت های ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری است که همگی کف شیشه ای داشته و میهمانان می توانند آب های نیلگون خلیج فارس را تماشا کنند. موقعیت قرار گرفتن این مجموعه سبب شده تا سوئیت ها چشم اندازهای فوق العاده ای از غروب، دریا و ساحل را داشته باشند.

سایر امکانات رفاهی هتل شامل مواردی مانند روم سرویس سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، خدمات پزشکی، اجاره اتومبیل، خشکشویی، سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید که روی دریا قرار دارد، رستوران ساحــلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف با سرو غذاهای فرنگی، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی ساحلی می باشد.

خدمات رایگان هتل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بصورت بوفه، مینی بار، اینترنت (شارژ اولیه)، سرویس روزانه برای مراکز خرید جزیره کیش، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه بازی کودک.

تصاویر هتل ترنج کیش:

۴٫ هتل سالاردره ساری

هتل سالار دره ساری

یکی از هتل های خاص و جنگلی ایران که بسیار زیبا و بکر است و در دل طبیعت قرار دارد هتل سالار دره ساری است. این هتل ۴ ستاره در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمت سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد. این هتل که در جنگل‌های زیبای شمال واقع شده یکی از هتل های

امکانات هتل

بیلیارد سالن تنیس سالن بدنسازی کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه خدمات پزشکی استخر روباز رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

سفره خانه سنتی با چشم اندازی زیبا، رستوران با ۲ سالن و ظرفیت کلی ۳۰۰ نفر، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، کافی شاپ، کافی نت، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، خشکشویی، اینترنت، زمین ورزشی روباز، سالن بیلیارد، استخر، تالار با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، سالن همایش همه بخشی از امکانات رفاهی هتل سالار دره ساری است. تمام این امکانات رفاهی همراه با فضای سبز بسیار زیبا و مسحور کننده‌ی هتل محیطی مناسب برای بازیابی قوای روحی و تمدد اعصاب است.

شماره تلفن هتل سالاردره ساری:

۲۵۹۱۷۰۷۰ – ۰۲۱

آدرس هتل:

ساری , کیلومتر ١٢ جاده ساری به سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، هتل سالاردره ساری

تصاویر هتل سالار دره ساری:

۵٫ هتل قلعه گنج (کرمان)

هتل قلعه گنج کرمان

برای مسافرت به کرمان هتل قلعه گنج یک گزینه عالی برای دوستداران هتل تونیک است. این هتل خاص ایران بسیار متفاوت است و یک هتل بکر و زیبا است. قلعه گنج اولین هتل کپری ایران است که حال و هوای کویری آن شما را شگفت زده می کند.

این هتل ۴ ستاره در شهر قلعه گنج کرمان که یکی از جنوبی ترین شهرهای کرمان است قرار دارد. این هتل کپری بر خلاف نامش مکانی لوکس است و اهالی آن منطقه به این هتل “هتل توپ” هم می گویند.

امکانات هتل قلعه گنج کرمان:

  • انواع غذاهای سنتی و غذاهای خاص منطقه
  • کافی شاپ کپری
  • آفرود در شنزارهای کویری
  • شتر سواری
  • موزیک و رقص محلی، بازی محلی رامازا

آدرس هتل:

کرمان، جاده منوجان، قلعه گنج

شماره تلفن فیلم:

۹۸ ۳۴ ۴۳۳۹ ۲۰۹۳

عکس های هتل قلعه گنج کرمان

۶٫ هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل بیستون لاله

هتل بین المللی لاله بیستون (کاروانسرای عباسی)( کرمانشاه ) یکی دیگر از هتل های بکر و بی نظیر ایران است که در دل کوه های بیستون قرار دارد. این بنای تاریخی که در واقع کاروانسرایی متعلق به دوران صفوی بوده و به همین دلیل بعضی آن را هتل کاروانسرای عباسی نیز می شناسند.

با اقامت در این هتل خاص ایران می توانید از تماشای کوه بیستون در هر لحظه لذت ببرید و از مکان های دیدنی این هتل بهره مند شوید.

آدرس هتل:

کرمانشاه, ٣٥ کیلومتری کرمانشاه سایت جهانی بیستون، هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه (کاروانسرای عباسی)

امکانات هتل:

  •  روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی شاپ، رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لم کده، رستوران تابستانی، سالن همایش، اجرای موسیقی زنده در هتل و فروشگاه های مختلف
  • موسیقی زنده
  • اتاق جلسات
  • لم کده
  • رستوران تابستانی

عکس های هتل لاله بیستون:

 

۷٫ هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

یکی از هتل های خاص و لوکس ایران هتل عباسی اصفهان است. این هتل ۵ ستاره در واقع یک کاروانسرای قدیمی است که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد و در دوران صفوی به دستور شاه سلطان حسین صفوی به عنوان پیشکشی برای مادر وی ساخته شد.

آدرس هتل عباسی اصفهان:

اصفهان , خیابان چهارباغ عباسی خیابان آمادگاه، هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی اصفهان:

  • هتل عباسی دارای سه رستوران چهلستون، سفره خانه سنتی، رستوران چشم انداز و سالن صبحانه است. فضای رستوران به همان شکل سنتی حفظ گردیده و دیوارهای آن مزین به نقاشی هایی با سبک دوران قاجار و صفوی است.
  • انواع غذاهای با کیفیت ایرانی، فرنگی و دریایی در این رستوران سرو می شود.
  • سفره خانه سنتی هتل عباسی در بخش شرقی انتهای باغ قرار دارد و دارای دو قسمت فضای باز و سرپوشیده است.
  • کافه تریا نقش جهان
  • مجموعه ورزشی هتل شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ نیز در اختیار میهمانان قرار دارد.

عکس های هتل عباسی اصفهان

۸٫ هتل کاروانسرای یام

معرفی هتل بکر و زیبای یام مرند استان تبریز

این هتل بسیار زیبا و در دامنه کوه های میشو مرند (استان آذربایجان شرقی) در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا با چشم اندازی زیبا و خیره کننده به زیبایی چشم نوازی می کند. جالب است بدانید این کاروانسرای بازسازی شده که در میان بومیان و زبان عامه به کاروانسرای شاه عباسی مشهور است قدکت ساخت آن به دوره ایلخانان مغول و بیش از ۶۰۰ سال باز می گردد.

این کاروانسرا عظیم و زیبا بدلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت ایران به اروپا و نیز قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و یکی از مهمترین تاسیسات بین راهی جاده ابریشم در ادوار مختلف تاریخ به شمار می آمده است.

در رابطه با بنای این کاروانسرای باید گفت که این کاروانسرا دارای حیاط مرکزی وسیع بوده و از نوع کاروانسراهای چهار ایوانی است که از سر در رفیع، گنبد خانه، حیاط مرکزی به شکل هشتی، اتاقها و ایوانهای مشرف به حیاط برای اقامت کاروانیان تشکیل می شود.

این کاروانسرا در سال ۱۳۷۸ با توجه به اهمیت تاریخی آن و اهمیت محور شمال به جنوب کشور مورد توجه سازمان میراث فرهنگی کشور قرار گرفت و کلید آماده سازی آن برای اقامت و استراحت گردشگران با طرح معماری سنتی و حفظ کالبد اولیه به همت سازمان مذکور زده شده و شروع به بازسازی گردید.

آدرس هتل کاروانسرای یام مرند: این کاروانسرا در پنجاه کیلومتری جاده ترانزیتی تبریز به مرند و بازرگان، نرسيده به پيست اسكي يام قرار گرفته است.

امکانات هتل کاروانسرای یام مرند:

  • اتاق های شیک و زیبا با طراحی سنتی و آمیخته با تجهیزات و امکانات مدرن
  • سالن کنفرانس و اجتماعات
  • یک آب انبار سنتی و سمبولیک به عنوان چایخانه سنتی
  • موسیقی زنده، مدیحه‌سرایی، نقالی، شاهنامه‌خوانی، غزل‌خوانی، سخنوری و مشاعره
  • غذاهای لذیز و باکیفیت سنتی
  • ماساژ درمانی

و بسیاری امکانات دیگر

گالری عکس های هتل کاروانسرای یام مرند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو