سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۹ صاحب فرزند شدند

سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۹ صاحب فرزند شدند


منبع: روزیاتو

97

1398/10/16

22:31


سلبریتی های زیادی در سال ۲۰۱۹ صاحب فرزند شدند. بعضی برای اولین بار بود که طعم بچه دار شدن را می چشیدند و بعضی صاحب چندمین فرزند خود شدند. با فهرستی از سلبریتی هایی که در سال گذشته صاحب فرزند شدند همراه باشید.

تام هاردی و شارلوت رایلی

فرزند سلبریتی ها در سال 2019

تام هاردی و شارلوت رایلی که او هم یک بازیگر است، سال گذشته از به دنیا آمدن فرزند دوم شان خبر دادند اما جنسیت و نام فرزند آن ها اعلام نشده.

فرزند اول این زوج در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد. هاردی یک پسر هم به نام لوییس، از رابطه ی قبلی خود با ریچل اسپید، دستیار کارگردان، دارد.

لیلی آلدریج و کیلب فالوویل

آلدریج، فرشته ی ویکتوریا سکرت و فالوویل، عضو گروه موسیقی Kings of Leon، سال گذشته برای دومین بار صاحب فرزند شدند.

فرزند دوم آن ها یک پسر به نام وینستون روی فالوویل است. این زوج یک دختر هم به نام دیکسی پل دارند که در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمده.

ریچارد گیر و آلخاندرا سیلوا

این زوج در فوریه ی ۲۰۱۹ صاحب اولین فرزند خود شدندکه پسری به نام الکساندر است.

گیر یک پسر هم به نام هومر جیمز جیگمی گیر از ازدواج قبلی خود با کری لوول، هنرپیشه ی آمریکایی دارد. سیلوا هم از همسر سابق خود، گوویند فریدلند، پسری به نام آلبرت فریدلند دارد.

جسیکا سیمپسون و اریک جانسون

سیمپسون و جانسون در مارس ۲۰۱۹ از به دنیا آمدن فرزند سوم خود خبر دادند که دختری به نام بردی مه جانسون است.

این زوج یک دختر دیگر هم به نام مکسول درو جانسون (متولد ۲۰۱۲) و یک پسر هم به نام ایس ناته جانسون (متولد ۲۰۱۳) دارند.

جیمی درنان و آملیا وارنر

مارس ۲۰۱۹ بود که این زوج در روز مادر با انتشار عکسی از سه جفت کفش بچگانه در اینستاگرام، از به دنیا آمدن فرزند سوم خود که یک دختر است خبر دادند. درنان و وارنر که یک هنرپیشه ی انگلیسی است، دو دختر دیگر هم به نام های دالسی درنان و الوا درنان دارند.

ونسان کسل و تینا کاناکی

کسل و همسرش کاناکی که یک مدل است، سال گذشته صاحب اولین فرزند خود شدند. کسل خبر به دنیا آمدن فرزند خود را با انتشار عکسی از یک آبشار داد که در شرح آن نوشته بود: «آمازونی به دنیا آمد.» نام فرزند آن ها از قرار معلوم ابراز ارادتی است به برزیل، کشور محل سکونت این زوج که جنگل های آمازون در آن قرار داد.

کسل دو دختر هم به نام دیوا و لیونی از همسر قبلی اش، مونیکا بلوچی، بازیگر مشهور دارد.

مگان مارکل و پرنس هری

مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی و همسرش، پرنس هری، نوه ی ملکه ی بریتانیا، در ماه مه ۲۰۱۹ صاحب اولین فرزند خود شدند.

آرچی هریسون ماونت باتن ویندزور، فرزند این زوج، در بیمارستان لندن به دنیا آمد و خبر تولدش در اینستاگرام رسمی دوک و دوشس ساسکس منتشر شد.

اریک و لارا ترامپ

اریک ترامپ، یکی از پسران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش، لارا ترامپ، در اوت ۲۰۱۹ برای دومین بار صاحب فرزند شدند.

فرزند اول این زوج که اریک لوک ترامپ نام دارد متولد سال ۲۰۱۷ است.

مایکل فلپس و نیکول جانسون

فرزند سوم مایکل فلپس، شناگر مشهور و پرافتخار و همسرش نیکول جانسون، که پسری به نام ماوریک نیکلاس فلپس است، در سپتامبر ۲۰۱۹ به دنیا آمد.

این زوج که در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر ازدواج کردند، دو پسر دیگر هم به نام های بومر رابرت فلپس (متولد ۲۰۱۶) و بکت ریچارد فلپس (متولد ۲۰۱۸) دارند.

کیرا نایتلی و جیمز رایتون

بعد از آنکه در سپتامبر ۲۰۱۹ تصاویری از نایتلی و همسرش رایتون با یک کالسکه منتشر شد، طرفداران حدس زدند که این زوج صاحب فرزند جدیدی شده اند.

نایتلی بعدتر در مصاحبه ی خود با شبکه ی بی بی سی، خبر به دنیا آمدن فرزند دومش که دختری به نام دلایلا است را تأیید کرد.

این زوج که ۶ سال از ازدواج شان می گذرد، یک دختر دیگر هم به نام ادی دارند که در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمده.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

در اکتبر ۲۰۱۹ بود که رسانه ها خبر به دنیا آمدن فرزند سوم این زوج معروف هالیوودی را منتشر کردند. کمی بعد لایولی و رینولدز با انتشار عکسی از خود و فرزند تازه به دنیا آمده شان، این خبر را تأیید کردند. آن ها صورت فرزند خود را در این عکس پوشانده بودند.

این زوج که در جریان فیلمبرداری فیلم «فانوس سبز» (Green Lantern) با یکدیگر آشنا شدند و سپس در سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردند، دو دختر دیگر هم به نام های جیمز و آینز دارند.

جانی گالکی و آلینا میر

سال گذشته بود که جانی گالکی، بازیگر سریال محبوب «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)  با انتشار عکسی از دست فرزند تازه به دنیا آمده ی خود، از تولد پسرش خبر داد.

گالکی و میر رابطه ی عاشقانه ی خود را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو