چیدمان منزل | اصول کلی چیدن وسایل در خانه های امروزی

چیدمان منزل | اصول کلی چیدن وسایل در خانه های امروزی


منبع: بیتوته

183

1398/10/17

12:17


چیدمان منزل | اصول کلی چیدن وسایل در خانه های امروزی



چیدمان منزل

 

تعیین محل وسایل و مبلمان منزل یکی از مرعوب کننده ترین و مهمترین تصمیمات در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. به خصوص اگر فضای کوچکی در اختیار داشته باشیم، باید برای چیدن وسایل بیش از پیش ظرافت به خرج دهیم.

قانون های "چیدمان منزل"

گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکور و اشیای متناسب با سبکی که بر می گزینید، ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول های ساده ای دارد که اگر آن را فرا بگیرید می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی هیچ تناسبی در کنار هم قرار گرفته اند، دوری کنید.

 

ما کار طراحان داخلی را می پسندیم برای اینکه آنها به راحتی هر قانونی را زیر پا می گذارند ولی فقط صدایش را درنمی آورند. در واقع طراحان داخلی هیچ قانون خاصی ندارند. آنها فقط دنباله روی ذوق و سلیقه خودشان هستند و بی توجه به کتاب قانون هایی که ما در همه این سال ها درباره چیدمان خانه و زندگی مان تدارک دیده بودیم. اگر می خواهید مانند یک طراح حرفه ای خانه تان را زیبا کنید لازم است گاهی بی خیال قانون ها شوید و کمی جسارت به خرج دهید. نگران هم نباشید؛ هر قانونی یک روزی نقض می شود!

 

چیدمان خانه

 

جایگاه بوفه در منزل

بهتر است قبل از اینکه مکان قرار دادن بوفه و ویترین را مشخص کنید در نظر بگیرید که چه نوع ویترین و بوفه ای با سبک محیط دکوراسیون شما همخوانی دارد و آن را تهیه کنید. در صورتی که ویترین سبک کلاسیک را انتخاب و خریداری کنید باید مبلمان منزل شما هم با آن همخوانی داشته باشد و کلاسیک باشد و در صورتی که مبلمان مدرن و راحتی در منزل خود دارید بهتر است از ویترین های مدرنی که در بازار موجود است استفاده کنید.

 

با توجه به هدفی که بوفه ها، ویترین ها در دکوراسیون منزل دارند بهتر است نزدیک سالن غذاخوری و پذیرایی قرار داده شوند و اگر که فضای خانه شما کوچک است ویترین آینه دار می تواند فضای خانه شما را بزرگتر نشان دهد و بهتر است که از کریستال های زیاد در ویترین خود استفاده نکنید.

 

شما خیلی راحت می توانید بوفه و ویترین خود را با ست غذاخوری پذیرایی هماهنگ کنید تا زیبایی بیشتری به محیط بدهید. حتی می‌توانید ترکیب رنگی آنها را هماهنگ کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. کنار دیوار ها معمولا جای خوبی برای گذاشتن ویترین هستند و اگر شما آدم خلاقی باشید می توانید در بهترین جاها آنرا قرار دهید و به جای ظرف های دکوری از گلدان هم استفاده کنید.

 

جایگاه بوفه در منزل

 

نحوه چیدمان منزل

 

مدل چیدمان منزل

 

چيدمان منزل

 

چیدمان خانه های معمولی

 

طرز چیدمان منزل

 

چیدمان خانه های امروزی

 

اصول چیدمان منزل

 

قوانین چیدمان منزل

 

چیدمان خانه

 

چیدمان منزل

 

طرز چیدمان منزل

 

چيدمان منزل

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو