عکس دیده نشده ای از نیوشا ضیغمی با تیپ اسپرت و کلاه

منبع: کولاک

560

1398/10/17

16:17


در این مطلب، عکس دیده نشده ای از نیوشا ضیغمی با تیپ اسپرت و کلاه را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. نیوشا ضیغمی ، بازیگر سینما و تلویزیون ، متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۵۹ شهر تهران می باشد. نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فرا رفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری‌ جوزانی معرفی شد.

نیوشا ضیغمی با تیپ اسپرت و کلاه

وی پس از فارغ‌ التحصیلی از این کلاس‌ ها در مجموعه ی تاریخی ” در چشم باد ” به کارگردانی مسعود جعفری‌ جوزانی و به تهیه‌ کنندگی مسعود جعفری‌ جوزانی و عباس اکبری نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. فیلمبرداری مجموعه ی تاریخی ” در چشم باد ” به مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال ۱۳۸۷ شمسی به پایان رسید. مجموعه ی تاریخی ” در چشم باد ” ، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌ های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره ی پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌ گیرد. ساخت این مجموعه ی تاریخی یکی از بزرگ ترین پروژه‌ های سریال‌ سازی در تلویزیون است که برای ساخت آن از ۴۸۰ لوکیشن استفاده شد!

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌ شمار می‌ رود! او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تاکید کرد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو