ریباترین زن گلدن گلوپ ۲۰۲۰؟/نگاهی به استایل جنیفر لوپز، تیلور سوئیفت،لیدی گاگا، پریانکا چوپرا و آنا

منبع: ایران آرت

263

1398/10/19

09:40


کیست که نداند مراسم هایی مانند گلدن گلوب بهشت مدپرستان است، این مطلب را از دست ندهید

ایران آرتآزاده جعفریان :  مراسم هفتاد و هفتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب با حضور جمعی از ستاره‌های هالیوود در هتل بورلی هیلتن در بورلی هیلز، کالیفرنیا برگزار شد. 

در حالی که بسیاری متوجه فهرست نامزدها و برنده ها بود، در دنیای مد و آرایش، نگاه چهره های مطرح این حوزه به میک آپ و لباس های سلبریتی ها دوخته شده بود .

در این میان ما سبک آرایش و لباس چند چهره مطرح هالیوود را بررسی می کنیم .

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز چهره مطرح دنیای موسیقی و سینما که به تازگی شمع 50 سالگی تولدش را فوت کرد در این مراسم با لباسی از برند معروف ولنیتو شرکت داشت .

لباس دکلته با بالا تنه ای از ترکیب دو رنگ مجلل سبز یشمی و طلایی و دامنی دنباله دار به رنگ سفید . استفاده از فرم پاپیون در بالا تنه لباس، نشان از جسارت طراح دارد که اینچنین بزرگ به همراه دسته های بلند از پاپیون طلایی و سبز توامان برای بالای لباس بهره برد.

 اما سبک آرایش خانم لوپز که تقریبا طبق روال همیشه این هنرمند است آرایشی به رنگ برنز و طلایی بود. تفاوت رنگ پوست صورت و بدن و البته تفاوت فاحش رنگ های کانتور صورت از نقاط ضعف این آرایش بود که بازتاب رسانه ای هم داشت. در آرایش اخیر اینقدر تفاوت رنگ ها عمیق است که این گمان را به مخاطب می دهد که چگونه «راب زانگاردی » استایلیست جنیفر لوپز این انتخاب ها را انجام داده است.

 در کنار این ها بهره گیری از خط چشم مایع برای زیر چشم نیز از نکات ممنوعه میک آپ آرتیست هاست که استثنا در اینجا ترکیب خوبی از خود بجا گذاشته است . به این آرایش از نزدیک خیلی نباید دقیق شد ولی از دور ، نمای خوبی را به تصویر می کشد . انتخاب جواهراتی با نگین زمرد و برلیان چهره منحصر به فردی از لوپز را در این مراسم به دوستدارانش نشان داد.

تیلور سوئیفت 

سویفت در این مراسم با چهره همیشگی اش تفاوت داشت . او با لباس بلند و پف داری از برند اترو به رنگ آبی کاربنی با گل های بزرگ زرد حاضر شد . لباس تیلور پشت بلندی داشت و ترکیب بندی و طراحی آن به زیبایی اش کمک می کرد .

تیلور سویفت صورت مینیاتوری دارد با چشمانی نسبتا ریز که البته میک آپ آرتیست ها ترفندهای درشت جلوه دادن چشم های وی را بلدند. در این مراسم نیز او با آرایشی ملایم و تمیز ظاهر شد که چهره او را کاملا طبیعی و نچرال نمایش می داد. البته شاید بهتر بود داخل چشم از سمت بالا با رنگ مشکی پر می شد تا سفیدی زیر پلک تا این حد معلوم نباشد .

او برای موهایش نیز شینیون ساده ای را انتخاب کرده بود که با ترکیب بندی لباس و آرایشش بسیار هماهنگ بود .

تیلور سویفت در انتخاب جواهرات نیز بسیار حساب شده عمل کرده و با این لباس با پارچه شلوغ از گردنبند استفاده نکرده و تنها به گوشواره ای با نگین های درشت و رنگ هایی متناسب با پارچه لباسش اکتفا نموده است .

در کل خانم سویفیت در این مراسم بسیار خوش درخشید .

گلدن گلوب ۲۰۲۰

 

 پریانکا چوپرا

چوپرا بازیگر هندی هالیوود در این مراسم با لباس صورتی رنگی از برند کریستینا اوتاویانو حاضر شد که به نوعی فرم بالاتنه اش یادآور لباس های هندی است. در عین حال شجاعت در انتخاب رنگ نیز از روحیه اصالت شرقی هنرمند نشات گرفته بود .

لباس فرم راسته و با دنباله ای نسبتا بلند که پریانکا را قد بلند تر و کشیده تر نمایان می ساخت .

او با جواهرات بولگاری در این مراسم حاضر شد که بسیار مجلل و چشم گیر بود .

در عین حال رنگ رژ لب او در قیاس با لباسش درست انتخاب نشده بود یا شاید در عکس های این هنرمند درست جلوه نمی کرد. استفاده از رژ گونه قرمز با رژ لب همرنگش از اشتباهات میک آپ آرتیست بوده است . زیرا چهره به نوعی برافروخته به نظر می رسد . ولی پوست تیره صورت و بدن او با موهای تیره بلند ،چهره شرقی وی را به رخ جهانیان نشان داد .

 لیدی گاگا 

لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و بازیگر آمریکایی که همیشه به متفاوت و خاص بودن شهره است در مراسم گلدن گلوب با پیرهنی آبی آسمانی از جنس تافته و بسیار فاخر از برند ولنتینو حاضر شده بود.

لباس خانم گاگا با آستین های پف دار روی ساعد دست و دنباله بسیار بلند طبق معمول، چهره متفاوت و غیر قابل پیش بینی از لیدی گاگا را به نمایش گذاشت .

او با انتخاب رنگ سفید با رنگساژ آبی و شینیون ساده و تاج مانندش هدف را روی لباس و جواهراتش گذاشته بود . گرچه همه استایل خود را در جهت هماهنگی با لباس منحصر به فردش همراه ساخته بود .

چشمان روشن لیدی گاگا با ابروها و آرایش تیره چشم هایش قاب شده بود . انتخاب رژ نود برای این چهره بسیار درست بود و کانتور پوست صورت وی نیز به درستی انجام شده بود . میک آپ آرتیست به درستی پوست صورت و بدن را با هم هماهنگ ساخته بود .

در مجموع استایل خانم گاگا نیز در این مراسم ظاهرا دوستداران خود را راضی نگه داشته است .

 آنا د آرماس

آنا سلیا دِ آرماس کاسو بازیگر 32 ساله کوبایی هالیوود است . او از چهره های کاملا متناسب چه از لحاظ لباس و چه از حیث آرایش و مو ارائه داد .

آنا با لباس سورمه ای رنگی از برند رافان د روسو به روی فرش قرمز گلدن گلوب رفت . پارچه لباس او تماما با پولک مزین شده بود و خودش جلوه ای دو چندان در شب را به نمایش می گذاشت .

لباس او مدلی ساده و خوش دوخت داشت که البته چهره و اندام این هنرمند جوان را مسن تر نمایش می داد .

اما در عین حال از آرایش های خوب این مراسم می توان به میک آپ خانم آرماس اشاره کرد . پوست سفید با کانتور خوب و آرایش بسیار متناسب چشم های روشن او؛ همراه با بهره گیری از رژ لب قرمز در چهره این هنرمند، بسیار تمیز و هماهنگ در آمده است .

آنا د آرماس سعی کرده در کنار چشم های روشنش، رنگ موی تیره ای را انتخاب کند و با استایل ساده آنها را بیاراید . آرایش و مدل موی او بسیار به صورت ریز نقشش نشسته و نمای خوبی را روی فرش قرمز نمایش می دهد .

به هر ترتیب هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب هم به پایان رسید و ما در این مطلب تنها لباس و آرایش پنج هنرمند را بررسی کردیم که البته این ایرادها و اشکال های آرایشی هم تنها با دوربین های بسیار حرفه ای خبرنگارها قابل دیدن است و شاید هنگام حضور در مراسم و تماشای فیلم فرش قرمز این نکات اصلا به چشم نیاید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو