فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک

منبع: بیتوته

117

1398/10/19

11:19


فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک



خرید اینترنتی پوشاک زنانه,فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه,محصولات شرکت سارک

فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه

 
شرکت سارَک در تهران فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه آغاز نموده است. کلیه مراحل تولید از خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و طراحی زیر نظر برجسته‌ترین کارشناسان و طراحان مجرب انجام می‎گیرد.


از خصوصیات بارز محصولات شرکت سارک  می‌توان به زیبایی و گوناگونی طرح‌ها، تنوع و هارمونی در رنگ‌بندی، توجه به جزییات و ایجاد یک استایل مناسب و به‌روز اشاره کرد. خانم‎ها برای اینکه احساس زیبایی و منحصر به فرد بودن داشته باشند، لازم است تا در انتخاب پوشاک خود هارمونی و هماهنگی ایجاد کنند، سارک بر این باور است که این امر را محقق می‌سازد.
 
برند سارک دارای 13 گروه محصول بوده که طیف گسترده‌ای از پوشاک بانوان را پشتیبانی می‌کند که این اقلام شامل البسه مورد نیاز بانوان چه در منزل و چه در اجتماع می‌شود.


زیر مجموعه پوشاک زنانه شامل: مانتو ( انواع مانتو و رویه، مانتو جودون، مانتو جین و شنل )، شلوار ( انواع شلوار جین ، شلوار کتان، لگ، شلوار گشاد )، بلوز و شومیز ( شومیز بافت، بلوز بافت، بلوز دوتکه، شومیز آستین بلند )، تیشرت ( تیشرت آستین بلند، تیشرت چاپی، تیشرت آستین سه ربع، تیشرت یقه گرد، تیشرت آستین کوتاه، ست لباس خواب )، تاپ، شلوارک، سوئیشرت و ژاکت ( انواع سوئیشرت و ژاکت کلاهدار، هودی بلند کلاهدار، ژاکت جیب دار )، پیراهن، دامن، لباس راحتی(ست تیشرت شلوارک، تونیک، اورال شلوارکی)، اکسسوری(شال، گوشواره، جوراب، صندل چرم )، سرهمی، بافت (بافت آستین بلند، رویه بافت).

 

خرید اینترنتی پوشاک زنانه,فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه,محصولات شرکت سارک

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه

 
سارک سعی دارد تا از طریق تولید حرفه‎ای لباس روز، جایگاه ویژه ای در بین برندهای ایرانی پیدا کند و این مهم جز با دقت به جزئیات، ارائه کیفیت بالا و طراحی زیبا حاصل نمی‌شود.


این برند با 16 شعبه فعال در شهرهای مختلف ایران لذت خرید از یک برند و لمس لباس‌های لطیف آن را آسان‌تر کرده؛ اما فروشگاه اینترنتی سارک با امکان خرید آسان و ارسال رایگان به سرتاسر ایران به شما این فرصت را می‌دهد که در هر کجا که باشید بدون هیچ دغدغه و اتلاف وقتی از یک خرید آسان لذت ببرید.


همچنین سارک در جهت اعتلای سواد مد و فشن و به عنوان یک مرجع خبرگزاری از این دنیای بزرگ مجله اینترنتی مد و فشن کمد را راه‌اندازی کرده تا اخبار مهم مد، به شکل راحت‌تری در دسترس علاقه‌مندان به این رشته قرار بگیرد.

 

خرید اینترنتی پوشاک زنانه,فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه,محصولات شرکت سارک

فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه سارک

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو