بازگشت جرد لتو با نقش خون آشام زنده/ انتشار تریلر "موربیوس"

منبع: ایران آرت

430

1398/10/19

16:00


به‌تازگی شرکت سونی پیکچرز اطلاعات اولین تریلر فیلم Morbius با بازی جرد لتو را ثبت کرده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Morbius (موربیوس) به‌زودی منتشر خواهد شد. طبق خبری که تریلرترک منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز روز گذشته اطلاعات اولین تریلر فیلم مستقل آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) را در وب‌سایت AlbertaFilmRatings ثبت کرده که طبق آن، مدت زمان اولین تریلر این فیلم قرار است ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه باشد و رتبه‌بندی سنی PG را نیز دریافت کرده است. اگرچه زمان انتشار این تریلر اعلام نشده، اما می‌توان طی این هفته یا هفته آینده منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Morbius باشیم که منطقی‌ترین حالت آن این است که اولین تریلر فیلم موربیوس همزمان با شروع اکران فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) و فیلم Dolittle (دولیتل) در هفته آینده منتشر شود.

به گزارش زومیت، پیش از این نیز شایعه شده بود که اولین تریلر فیلم Morbius قرار است جز پیش نمایش‌های قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) باشد که هر دو فیلم به سونی پیکچرز تعلق دارند و این نظریه تا حد زیادی منطقی به‌نظر می‌رسد. جرد لتو در نقش موربیوس مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است.

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پس از  فیلم Venom (ونوم)، دومین فیلم دنیای شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی است که سونی پیکچرز به ساخت آن چراغ سبز نشان داده است. همچنین فیلم Venom 2 (ونوم 2) نیز انتظار می‌رود که در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود که گفته می‌شود تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم)، در یکی از صحنه‌های پس از پایان احتمالی فیلم موربیوس حضور خواهد داشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو