"برف نو" عین‌الدین صادق‌زاده به گالری خاک می‌آید

168

1398/10/19

20:13


عین‌الدین صادق‌زاده گفت: مجموعه آثار نمایشگاه "برف نو" حس و حال سفید و صدفی دارد که در دو سایز بزرگ و کوچک به نمایش گذاشته خواهند شد.

"برف نو" عین‌الدین صادق‌زاده به گالری خاک می‌آید

سرویس تجسمی هنرآنلاین، نمایشگاه آثار عین‌الدین صادق‌زاده با عنوان "برف نو" جمعه 20 دی‌ از ساعت 17 تا 21  در گالری خاک افتتاح می‌شود. صادق‌زاده در گفت‌‌وگو با هنرآنلاین در توضیح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه "برف نو" مجموعه‌ای از 20 اثر خوشنویسی از آخرین کارهای من است که بخشی از آن اشعار مولانا و بخشی دیگر نیز از شبانه‌‌های شاملوست.  آثار این نمایشگاه محصول کارهای من از 2 سال پیش تاکنون است.

او ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه "برف نو" به نسبت آثار گذشته‌اش، تنوعی برای مخاطبان اوست، عنوان کرد: مجموعه آثار این نمایشگاه حس و حال سفید و صدفی دارد که در دو سایز بزرگ و کوچک به نمایش گذاشته خواهند شد. این نمایشگاه تجربه‌ تازه‌ای است چراکه پیش از این آثار من حال و هوای سیاهی و قیرگونه داشتند.

صادق‌زاده همچنین اضافه کرد: نمایشگاه "برف نو" که ظاهراً مینی‌مال است فضای آرام‌تری نسبت به دیگر آثارم دارد اما بسیار پرکار بوده‌اند. نام این نمایشگاه هم براساس شعر "برف نو" از شاملو انتخاب شده است.

نمایشگاه "برف نو" 20 دی‌ تا 7 بهمن‌ماه در گالری خاک واقع در خیابان شریعتی، دو راه قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا شماره یک میزبان علاقمندان به هنر است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو