در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛ اعلام فهرست تأییدشدگان برای حضور در سینمای رسانه فجر۳۸ تا فردا

منبع: سینما پرس

58

1398/10/20

18:37


سینماپرس: اسامی تأییدشدگان کارت سینمای رسانه و نام سالن میزبان اصحاب رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا فردا (شنبه) اعلام می شود.

مسعود نجفی در نشست خبری رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: اسامی تأییدشدگان کارت سینمای رسانه و نام سالن میزبان اصحاب رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تا فردا (شنبه) اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با سینماپرس ضمن اعلام این خبر گفت: امسال در مجموع از بین ۲۱۲۹ متقاضی کارت سینمای رسانه، ۱۰۸۵ نفر تایید شدند که در این دوره، تعداد کلی پذیرفته‌شدگان متقاضی حضور در سینمای رسانه نسبت به دوره قبل، کاهش داشته است.

بنا بر اعلام مسعود نجفی با توجه به درخواست فعالان رسانه و طبق اعلام قبلی، بخشی از ظرفیت سینمای رسانه در این دوره به «عوامل اصلی فیلم‌های حاضر در جشنواره» اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرصتی نیز برای درخواست بررسی مجدد تایید نشدگان و ارائه مدارک گذاشته شده و در نهایت امیدواریم با همراهی اصحاب محترم رسانه تا پایان ماه جاری کارت‌های سینمای رسانه صادر و تحویل شود و مرحله صدور کارت سینمای رسانه، پیش از آغاز جشنواره کاملا به اتمام رسد.

بنابر اعلام مدیر روابط عمومی جشنواره فهرست کامل متقاضیان کارت جشنواره و دلایل تأیید یا عدم تأیید آنها و گزینه پیشنهادی هر نفر به عنوان سینمای رسانه به همراه جدول سهمیه‌بندی رسانه‌ها فردا منتشر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو