بهترین سدان‌های دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

بهترین سدان‌های دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

300

1398/10/21

02:35


بهترین سدان‌های دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

امروزه برای غلبه بر شرایط جوی نامناسب و یا تجربه‌ی رانندگی آفرود دیگر نیازی به یک خودرو شاسی بلند ندارید.

چه قصد حرکت در جاده‌های لغزنده را داشته باشید یا تصمیم به عبور از زمین‌های ناهموار بگیرید همیشه یک سدان دو دیفرانسیل برای انجام این کار وجود خواهد داشت.

از خودرو‌های کامپکت گرفته تا سدان‌های لوکس سایز بزرگ، مدل‌های مختلفی وجود دارند که سیستم سواری دو دیفرانسیل را به عنوان آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

برخی مدل‌ها همچون سوبارو ایمپرزا این ویژگی‌ را به صورت پیش فرض ارائه خواهند کرد.

در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین سدان‌های دو دیفرانسیل موجود در بازار کنونی خودرو بیشتر آشنا شوید:

نیسان آلتیما ۲۰۲۰

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۲۵,۴۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۰

نیسان آلتیما یک سدان سایز متوسط ارزان قیمت است که در آن نقاط قوتی همچون اتاقی جادار و صندلی‌های راحت به چشم می‌خورد.

علاوه بر این در تریم‌های سطح بالاتر این خودرو آپشن سیستم سواری دو دیفرانسیل هوشمند این خودرو ساز نیز در نظر گرفته شده است.

نیسان آلتیما همچنین به صورت پیش فرض به همراه روکش پارچه‌ای و صندلی راننده‌ی قابل تنظیم برقی عرضه می‌شود.

ترمز اضطراری خودکار در جلو، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و دوربین دید عقب نیز تجهیزات ایمنی پیش فرض این سدان سایز متوسط را تشکیل می‌دهند.

فورد فیوژن ۲۰۲۰

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۲۷,۸۸۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۸

فورد فیوژن علاوه بر سواری نرم ویژگی‌هایی همچون هندلینگی توانمند و فضای کابین فراوان را نیز در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

همچنین در مدل‌های SE و Titanium شاهد ارائه‌ی سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان آپشن هستیم.

روکش چرم و صندلی‌ها و فرمان مجهز به سیستم گرمایشی از جمله آپشن‌های قابل خرید این خودرو به شمار می‌روند.

با وجود محدود بودن امکانات تکنولوژی پیش فرض در فورد فیوژن اما خریداران این سدان سایز متوسط می‌توانند امکاناتی همچون وای فای هات اسپات و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی را به این خودرو اضافه کنند.

همچنین باید اضافه کنیم که مجموعه‌ی CoPilot360 کمپانی فورد که شامل امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته می‌شود به صورت پیش فرض در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۹

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۱۸,۵۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۷

مدل ایمپرزا کمپانی سوبارو یک خودرو کامپکت راحت و کم مصرف به شمار می‌رود.

این خودرو که به عنوان مدل‌های سدان و کامپکت قابل خرید می‌باشد یکی از معدود خودرو‌ها در کلاس خود محسوب می‌شود که به صورت پیش از سیستم سواری دو دیفرانسیل بهره می‌برد.

از دیگر امکانات پیش فرض در این خودرو می‌توان به صندلی‌های راحت، اتاق بزرگ، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند اشاره کرد.

این خودرو همچنین از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها یا IIHS به عنوان انتخاب ایمنی برتر پلاس این موسسه برگزیده شده و علاوه بر این آپشن‌های کمک راننده‌ای همچون چراغ‌های نور بالای خودکار، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم نظارت بر نقطه کور را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کیا استینگر ۲۰۲۰

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۴۱,۰۱۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۶

از جمله نقاط قوت مدل اسپورت کیا استینگر می‌توان به شتاب چابک و هندلینگ مناسب این خودرو اشاره کرد.

این خودرو سدان به همراه آپشن‌های موتور مختلف و آپشن سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌شود.

در داخل اتاق کیا استینگر وجود ویژگی‌هایی همچون روکش چرم، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم به صورت برقی، و فرمان دارای روکش از جنس چرم به چشم می‌خورد.

دوربین دید پیرامون، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر از جمله آپشن‌های ایمنی این خودرو به شمار می‌روند.

لکسوس ۲۰۲۰ IS 300

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۴۱,۰۱۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۵

در لکسوس IS 300 شاهد ترکیب شتابی چابک و قدرت فراوان هستیم. تمامی مدل‌های این خودرو به صورت پیش فرض از سیستم سواری دیفرانسیل عقب بهره می‌برند، هرچند امکان ارتقاء به سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق این خودرو با برخورداری از امکاناتی مانند روکش صندلی از  جنس چرم مصنوعی، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم به صورت برقی، و فرمان دارای روکش چرمی ظاهر لوکسی را به خود گرفته است.

لکسوس IS به لحاظ ایمنی جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده و در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازات مناسبی را به نام خود به ثبت رسانده است.

ویژگی‌هایی نظیر دوربین دید عقب و مجموعه‌ی Safety System+ کمپانی لکسوس که شامل تکنولوژی‌های کمک راننده می‌شود، به صورت پیش فرض در تمامی مدل‌های این خودرو موجود خواهند بود.

داج چارجر ۲۰۱۹

قیمت نسخه‌ی دو دیفرانسیل: ۳۳,۵۷۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۳

داج چارجر یک ماسل کار با هندلینگی پویا و سواری قدرتمند به شمار می‌رود. برای دستیابی به چسبندگی و کنترل بهینه، در تریم SXT این خودرو آپشن سواری دو دیفرانسیل به مشتریان ارائه می‌گردد.

داج چارجر به نسبت این که خودرویی قدرتمند به شمار می‌رود به طور تعجب برانگیزی از فضای سرنشین فراوان و فضای نشیمن راحتی بهره می‌برد.

سنسور پارک در قسمت عقب و دوربین دید عقب از جمله امکانات پیش فرض در این خودرو به شمار می‌روند.

اما با این حال امکان اضافه کردن ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل منطبق شونده، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو،‌ و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو