آرایش زمستانی – بایدها و نبایدها

آرایش زمستانی – بایدها و نبایدها


منبع: رژلب

232

1398/10/21

03:23


 

رژلب متناسب با فصل پاییز و زمستان

نکات آرایش زمستان 2020

 

آرایش زمستانی

بایدها و نبایدهای آرایش زمستانی

 


فقط کمد لباس هایتان نیست که باید برای تغییر فصل و سردتر شدن هوا آماده شود؛ بلکه آرایش و مراقبت از پوست شما نیز به یک تغییر اساسی و طراوت نیاز دارد. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم شما را با بایدها و نبایدهای آرایش زمستانی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


کاری که باید انجام دهید: زدن رژلب قرمز تیره


یکی از بهترین راهکارها برای داشتن ظاهر پاییزی و زیبا، زدن رژلب به رنگ قرمز تیره است. پیشنهاد رژلب به شما این است که در این فصل به رنگ های آلویی، زرشکی و آلبالویی روی آورید. رژلب قرمز تیره می تواند ظاهر جذاب و خیره کننده ای را به خصوص برای افراد دارای پوست روشن به ارمغان بیاورد. با زدن چنین رژلب جسورانه ای، دیگر نیازی به مانور دادن روی چشم هایتان نخواهید داشت. چرا که احتمالا تمایل ندارید ظاهر خود را تحت شعاع قرار دهید. سایه چشم و خط چشم خود را به حداقل برسانید و در مقابل تا می توانید از ریمل چشم سایه استفاده نمایید. استفاده از مداد چشم نیز مانعی ندارد.

 

 

رژلب قرمز

زدن رژلب قرمز در آرایش پاییزی و زمستانی

 

 


کاری که نباید انجام دهید: زدن رژلب صورتی یا گلبهی


استفاده از رژلب های صورتی و گلبهی را به روزهای گرم بهاری و تابستانی موکول کنید. در عوض، از رژلب قرمز رنگ برای زیبایی هر چه بیشتر خود استفاده نمایید. رژلب قرمز رنگ با لباس های مشکی، قهوه ای و خاکستری که در فصل پاییز و زمستان به وفور در کمد لباس ها یافت می شود، تناسب دارد. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که رژلب قرمز کلاسیک یا رنگ های تیره تر آن را انتخاب نمایید و از رنگ هایی که دارای تناژ صورتی و گلبهی هستند، پرهیز نمایید.

 

 

آرایش زمستانی

تاثیر رژلب در آرایش زمستانی

 

 


کاری که باید انجام دهید: زدن لاک سورمه ای و خاکستری


لاک ناخن شما درست مانند آرایش صورت تان حائز اهمیت است. در فصل پاییز و زمستان که پوشیدن لباس های آستین دار بسیار رواج دارد، جلوه انگشت ها و ناخن های شما چند برابر خواهد شد. بنابراین همیشه از مانیکور خود اطمینان حاصل نمایید. علاوه بر رنگ های خاکستری و سورمه ای، رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و قرمز نیز گزینه های عالی دیگری برای مانیکور محسوب می شوند.

 

 

لاک زمستانی

لاک زمستانی به رنگ سورمه ای و خاکستری

 


کاری که نباید انجام دهید: زدن لاک نئون


به شما توصیه می کنیم لاک های شاد و نئونی خود را برای فصل بهار و تابستان سال آینده نگه دارید. اگر عاشق رنگ آبی فیروزه ای هستید، چرا به جای آن لاک آبی کلاسیک یا سورمه ای را امتحان نمی کنید؟ لاک های رنگارنگ جزء فاکتورهای زیبایی در فصل پاییز و زمستان قرار ندارند و بهتر است در تصمیم گیری خود تجدید نظر کنید.

 

 

لاک نئون

 

پرهیز از لاک نئون در فصل زمستان

 


کاری که باید انجام دهید: استفاده از رنگ های صورتی و گلبهی برای رژگونه


یکی از مزایای فصل سرما، بازگشت به خانه با گونه های شاداب و گلگون است. برای این کار می توانید کمی در مورد رژگونه با تناژ صورتی، سخاوتمندانه تر عمل نمایید. رژگونه صورتی می تواند زمانی که بسیار احساس سرما می کنید، گرما را به زیر پوست شما بازگرداند.

 

 

رژگونه

رژگونه صورتی در فصل زمستان

 


کاری که نباید انجام دهید: استفاده از رنگ برنزه برای رژگونه


از آن جایی که با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، رفته رفته رنگ برنز پوست شما برطرف شده و رو به سفیدی می رود، بهتر است به جای استفاده از این رنگ برای قسمت گونه ها، به رنگ های صورتی و قرمز روی بیاورید. لوازم آرایشی رنگ برنزه خود را کنار بگذارید و از رنگ های مایل به صورتی بهره ببرید. مطمئن باشید که کانتور قهوه ای با سایر قسمت های پوست شما مطابقت ندارد و استفاده از رنگ صورتی در این فصل می تواند شما را بسیار دوست داشتنی تر نشان دهد.

 

 

رژگونه برنزه

رژکونه برنزه برای فصل زمستان ممنوع است

 


کاری که باید انجام دهید: استفاده از مداد چشم Kohl


با استفاده از مداد چشم Kohl می توانید انواع خط چشم ساده یا گربه ای را پیاده سازی کنید. این مداد چشم به نظر می رسد که به طور شگفت انگیزی با انواع پوست های روشن سازگاری دارد. پس از این محصول در آرایش زمستانی خود غافل نشوید.

 

 

مداد چشم

استفاده از مداد چشم Kohl برای آرایش زمستانی

 

 


کاری که نباید انجام دهید: استفاده از مداد چشم بنفش و آبی


رنگ های آبی و بنفش بسیار جسورانه هستند و استفاده از آن ها برای آرایش، مد روز محسوب می شوند. اما متاسفانه این رنگ ها جایی در آرایش پاییزی و آرایش زمستانی ندارند. اگر به دنبال جایگزینی برای این رنگ ها هستید، پیشنهاد می کنیم رنگ طلایی را انتخاب نمایید. در غیر این صورت بهتر است به همان رنگ مشکی و ذغالی اکتفا کنید.

 

 

آرایش چشم

آرایش چشم زمستانی

 


کاری که باید انجام دهید: استفاده از سایه چشم برنز و مسی


سایه چشم طلایی، برنز و مسی از بهترین گزینه ها برای آرایش زمستانی محسوب می شوند. این رنگ ها را می توان هم در آرایش روز و هم در آرایش شب به کار برد. سایه های برنز و مسی که به سایه متالیک نیز مشهورند، دارای بیس شاین هستند که می تواند آرایش شما را از جلوه زیادی برخوردار نماید. اگر تمایل چندانی به استفاده از این رنگ سایه ها را ندارید، رنگ های ارغوانی، خاکستری و قهوه ای نیز دیگر گزینه های خوب برای آرایش زمستانی هستند.

 

 

سایه چشم متالیک

سایه چشم متالیک برای آرایش زمستانی

 

 

کاری که نباید انجام دهید: استفاده از سایه رنگین کمانی


بهتر است در فصل زمستان از زدن هر گونه سایه چشم نئونی خودداری کنید؛ چرا که هیچ تناسبی با سایر قسمت های آرایش پاییزی و زمستان مانند رژلب قرمز نخواهند داشت. سایه چشم های رنگی و نئونی خود را برای فصل های بهار و تابستان کنار بگذارید و به جای آن از سایه چشم های دودی، قهوه ای، آجری یا رنگ هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که سایه های دودی و قهوه ای، چشمان شما را بسیار جذاب تر جلوه خواهند داد.

 

 

آرایش چشم رنگین کمانی

آرایش چشم رنگین کمانی برای فصل زمستان ممنوع است

 

 

 


 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو