معرفی برترین سایت گردشگری و تورهای لحظه آخری در ایران

منبع: نمکستان

129

1398/10/21

20:17


صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، کشور ایران دارای رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی در جهان است.

صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، کشور ایران دارای رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی در جهان است.

با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در ایران وب سایت هایی با هدف معرفی مقاصد گردشگری ایران و معرفی تورهای لحظه آخری در ایران راه اندازی شده اند. سایت های گردشگری با جمع آوری اطلاعاتی جامع در خصوص گردشگری ایران، گردشگری جهان، سفرنامه ها، تورهای لحظه آخری داخلی، تورهای لحظه آخری خارجی و … شما عزیزان را در انتخاب مقصد گردشگری خود یاری می نمایند.

خدمات گردشگری

امروزه ارائه ی خدمات گردشگری توسط دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، آژانس های مسافرتی و شرکتهای معتبر برگزارکننده ی تورها انجام میگردد. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با ارتباط و قرارداد خود میان شرکت های حمل و نقل، ایرلاین ها، هتل داران و … اقدام به برگزاری تورهای داخلی و تورهای خارجی مینمایند. لازم به ذکر است افرادی که برگزار کننده تور هستند ملزم به دریافت مجور رسمی میباشند.

سایت مرجع گردشگری

سایت گردشگری در ایران با هدف ایجاد پلی میان گردشگران و آژانس های مسافرتی و همچنین شرکت های برگزاری تور تاسیس میگردد. اینگونه وب سایت ها سعی در معرفی صنعت گردشگری را داشته و همچنین با معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جاذبه های گردشگری جهان سعی در گسترش این صنعت ارزشمند را دارند.

تورهای لحظه آخری در ایران

تورهای لحظه آخری در ایران سالیان سال است که جایگاه ویژه ای میان مسافران، آژانس های مسافرتی، هتلداران و شرکت های هواپیمایی پیدا کرده و به بخشی جداناپذیر از صنعت گردشگری ایران تبدیل شده است.

مقاصد گردشگری ایران دارای فصول پر مسافر و کم مسافر هستند که نوسان آن به تناسب شرایط اقلیمی، آب و هوا و اقتصادی متغیر است. شرکت های فعال در زمینه ی فروش تورهای گردشگری در جهت به حداقل رساندن زیان خود در فصول کم مسافر، اقدامی در جهت پر شدن ظرفیت خود در این فصول کرده اند. شرکت های گردشگری با ارائه آفرهای ویژه به مسافران از جمله تخفیف هایی تا ۷۰%، اقدام به برگزاری تور لحظه آخری کرده و مسافران را جهت استفاده از خدمات خود مجاب می نمایند.

برگزاری تورهای لحظه آخری محدود به فصول پر سفر نیست. گاهی تورهای داخلی آنگونه که پیش بینی میشود پر نمی شوند و شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری برای اینکه جلوی ضرر بیشتر گرفته شود خدمات توریستی شامل تور، انواع و اقسام بلیط، هتل و … ارائه می نمایند.

یکی از بزرگترین اهداف وب سایت های گردشگری در ایران این است که بتوانند زمان تور لحظه آخری و آفرهای ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی و گردشگری را به متقاضیان و هموطنان عزیز داخل کشور اطلاع رسانی کند.

معرفی برترین سایت گردشگری و تورهای لحظه آخری در ایران

تور کویر

در کشور ایران کویرهای بسیاری وجود دارند که افراد علاقه مند برای تعطیلات یک یا دو روزه به آن ها سفر می کنند. علاقه مندان می توانند به صورت شخصی و یا با تور ها به این کویر ها سفر کنند. اما بهتر است تور کویر و یا کویرگردی توسط آژانس های معتبر برگزار کننده ی تور کویر انجام گردد. بدین منظور سایت کمک سفر به عنوان مرجع معرفی آژانس های مسافرتی به شما کمک می کند تا آژانس مسافرتی مورد نیاز خود را جهت دریافت خدمات تور کویر و تورهای داخلی پیدا کنید. کافیست وارد سایت کمک سفر شده و سپس به منو آژانس ها مراجعه کنید.

تا زمانی که یک شب در کویر نگذرانده باشید نمی توانید متوجه زیبایی بی حد و حصر آن شوید. کویر با زیبایی خاصی که دارد به هیچ وجه با دیگر جاذبه های گردشگری در ایران قابل مقایسه نیست.

کویر مصر اصفهان، کویر مرزنه اصفهان، کویر حلوان طبس، کویر ریگ جن و کویر ریگ زرین از جمله کویرهای زیبای کشور عزیزمان ایران است.

برای سفر به کویر باید لباس مناسب، به اندازه کافی آب، ضدآفتاب، کلاه و … به همراه داشته باشید. سعی کنید لباستان بدون جیب و دارای آستین باشد. همچنین اختلاف دمای روز و شب در کویر بسیار زیاد است، بنابراین باید لباس گرم همراه داشته باشید. در کویر باید آهسته حرکت کنید. برای رفتن به هر مقصد آرام آرام قدم بردارید و سعی نکنید با حرکت های سریع خودتان را خیلی زود به مقصد برسانید زیرا در این صورت به زودی انرژی خود را از دست خواهید داد و قادر به ادامه حرکت نخواهید بود.

تور کیش

یکی از تورهای داخلی پر طرفدار در کشور تور کیش است. جزیره کیش مهمترین شهر توریستی ساحلی ایران در جنوب ایران است. جزیره کیش با مساحتی در حدود ۹۰ کیلومتر مربع، تنها جزیره مرجانی در جهان است. آب و هوای جزیره کیش گرم و مرطوب است و میانگین دمای سالانه ی آن ۲۶ درجه سانتی گراد است. در ایام تعطیلی، تعطیلات نوروز و همچنین فصل تابستان قیمت تور کیش کمی متفاوت تر از سایر روزهای سال است. اما با اندکی جستجو میتوانید تور ارزان کیش را نیز بیابید.

مناسب ترین زمان برای خرید تور هوایی کیش اوایل پاییز تا فرودین و اردیبهشت است. در این فصول این جزیره دارای هوایی بسیار مطبوع و ملایم است.

با توجه به مطالب ارائه شده در صورتی که هنوز سوالی در خصوص شرایط و زمان برگزاری تورهای لحظه آخری داخلی دارید کافیست در منو تورهای داخلی و قسمت نظرات سایت کمک سفر، سوالات خودتون رو مطرح و پاسخ آن را دریافت کنید. با کمی جستجو در وب متوجه خواهید شد که کمک سفر کاملترین سایت گردشگری از نظر دسته بندی محتواست و هر مطلبی در مورد گردشگری را می توانید در این سایت جستجو کرده پیدا کنید. و در صورتی که پاسخ سوالتان را در کمک سفر پیدا نکردید می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا محتوای مورد نظر شما تهیه و در سایت منتشر گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو